Kylmät "aallot" ?

43v mummu?

Kylmyys iskee sisältä päin, ei auta vaatteet ei 4 peittoa ei mikään, kestää tunteja / yön yli, onko tämä vaihde vuosi oireita ? Lisäksi tullut pissa ongelma, lirahtelee silloin kun haluaa missä haluaa..

5

3294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeisiin mars

Pitäis katsastaa kilpirauhas arvot.

• oli...

kilpirauhasarvot aivan kunnossa, silti tuli noita todella voimakkaita palelukohtauksia ja tietenkin välillä taas hikoilukohtauksia. Molemmat vaihdevuosioireita jotka poistuivat hormonikorvaushoidolla. Mutta labrakokeillahan nuo selviää.

• 4 peiton alla

Olen 53 v ja kuumat aallot ovat menneet menojaan - palelu ei! Minusta tämä on paljon epämiellyttävämpää kuin hikoilu. Olen muutenkin vilukissa ja aina inhonnut kylmää. Muistan kuinka talviöisin asunnossani oli kylmä ja olin ihan hyvilläni kun huomasin hikikohtauksen tulevan!

• Toivoton

Hei!Mulla samanlaisia tuntemuksia iltaisin,päivälläkin ,kesällä...koska tahansa .Labroja otettu eikä mitään vikaa niissä.
      Ikä49v.diabeetikko,nikkassa kulumia.
      Johtuu kuulemma kulumista tai hermopinteestä niska-hartiaseudulla!!!
      Enpäs tiiä..ens viikolla menen neurologille,katsotaan löytyykö selitystä.I

T.Toivoton

• hullu kausi

ei kaikki oireet viittaa pelkäatään vaihdevuosioireitoon.kilpirauhasongelmat ,etenkin vajaatoiminta aiheuttaa palelua paljon,väsymistä ym vajaakäyntiä joka suhteessa ummetuksesta alkaen,mutta ei mahdoton ajatus se vaihtarikaan,vuotohäiriöthän liittyvät kilpirauahsongelmiin sekä vaihtareihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe