Olen kuullut, että labradorinnoutajat eivät ymmärrä mitään vahtimisesta/suojelemisesta, vaan sallivat mitään reagoimatta vaikka muukalaisten hakata omistajansa hengiltä. Onko näin ? Jos on, niin mitkä muut koirarodut ovat sellaisia ?
Onko labbiksilla >>lainkaan>> suojelutaipumusta ?
5
1425
Vastaukset
- 1 labbis
Tieto peräisin kyllä labradori puree viimeistään puolustautuakseen ilmoittaa tulijasta varmasti.
Ei todellakkaa isäntää hakata labradorin vieressä ollessa.- vahtivietti 0.00 % ?
Yksi labradorinnoutajan omistaja kertoi minulle niin. Hänen mukaansa labradorinnoutaja ei murise tai puraise edes ääritilanteessa, jonka vuoksi labradorinnoutaja ei lisää turvallisuutta ulkoillessakaan tai edes lapsille psykopaateilta. Hän kertoi sen olevan labradorinnoutajassa sekä harmillinen että ihana piirre. Kun minä kerroin muistaneeni jonkin labradorinnoutajan haukkuvan telkkarissa (en muista, mikä ohjelma se oli) ovikellon soidessa, niin hän mainitsi sen saattaneen olla jokin sekarotuinen, jossa on muuta rotua labradorinnoutajan lisäksi.
- 1 labbis
vahtivietti 0.00 % ? kirjoitti:
Yksi labradorinnoutajan omistaja kertoi minulle niin. Hänen mukaansa labradorinnoutaja ei murise tai puraise edes ääritilanteessa, jonka vuoksi labradorinnoutaja ei lisää turvallisuutta ulkoillessakaan tai edes lapsille psykopaateilta. Hän kertoi sen olevan labradorinnoutajassa sekä harmillinen että ihana piirre. Kun minä kerroin muistaneeni jonkin labradorinnoutajan haukkuvan telkkarissa (en muista, mikä ohjelma se oli) ovikellon soidessa, niin hän mainitsi sen saattaneen olla jokin sekarotuinen, jossa on muuta rotua labradorinnoutajan lisäksi.
Pureeko labradori ääritilanteessa oma labradorini on käynyt kiinni tarpeettomastikkin, on pitänyt kieltää.
- fcewedewdw
ennen kaikkea siitä miten omistaja pitää koiraansa, jos huonosti, niin ei tietenkään älykäs koira kusipäätä puollusta.
- Anonyymi
en usko että on suojeluviettiä, mutta silti mietityttää. oma puhdasrotuinen labbisnarttu kyllä ”suojelee” ja haukkuu todella uhkaavasti. puree myös jos hakattais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289