Olen kuullut, että labradorinnoutajat eivät ymmärrä mitään vahtimisesta/suojelemisesta, vaan sallivat mitään reagoimatta vaikka muukalaisten hakata omistajansa hengiltä. Onko näin ? Jos on, niin mitkä muut koirarodut ovat sellaisia ?
Onko labbiksilla >>lainkaan>> suojelutaipumusta ?
5
1919
Vastaukset
- 1 labbis
Tieto peräisin kyllä labradori puree viimeistään puolustautuakseen ilmoittaa tulijasta varmasti.
Ei todellakkaa isäntää hakata labradorin vieressä ollessa.- vahtivietti 0.00 % ?
Yksi labradorinnoutajan omistaja kertoi minulle niin. Hänen mukaansa labradorinnoutaja ei murise tai puraise edes ääritilanteessa, jonka vuoksi labradorinnoutaja ei lisää turvallisuutta ulkoillessakaan tai edes lapsille psykopaateilta. Hän kertoi sen olevan labradorinnoutajassa sekä harmillinen että ihana piirre. Kun minä kerroin muistaneeni jonkin labradorinnoutajan haukkuvan telkkarissa (en muista, mikä ohjelma se oli) ovikellon soidessa, niin hän mainitsi sen saattaneen olla jokin sekarotuinen, jossa on muuta rotua labradorinnoutajan lisäksi.
- 1 labbis
vahtivietti 0.00 % ? kirjoitti:
Yksi labradorinnoutajan omistaja kertoi minulle niin. Hänen mukaansa labradorinnoutaja ei murise tai puraise edes ääritilanteessa, jonka vuoksi labradorinnoutaja ei lisää turvallisuutta ulkoillessakaan tai edes lapsille psykopaateilta. Hän kertoi sen olevan labradorinnoutajassa sekä harmillinen että ihana piirre. Kun minä kerroin muistaneeni jonkin labradorinnoutajan haukkuvan telkkarissa (en muista, mikä ohjelma se oli) ovikellon soidessa, niin hän mainitsi sen saattaneen olla jokin sekarotuinen, jossa on muuta rotua labradorinnoutajan lisäksi.
Pureeko labradori ääritilanteessa oma labradorini on käynyt kiinni tarpeettomastikkin, on pitänyt kieltää.
- fcewedewdw
ennen kaikkea siitä miten omistaja pitää koiraansa, jos huonosti, niin ei tietenkään älykäs koira kusipäätä puollusta.
- Anonyymi
en usko että on suojeluviettiä, mutta silti mietityttää. oma puhdasrotuinen labbisnarttu kyllä ”suojelee” ja haukkuu todella uhkaavasti. puree myös jos hakattais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291849
- 1211355
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140- 491029
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591021- 131980
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v254967Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58809Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77806Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet79797