Olen kuullut, että labradorinnoutajat eivät ymmärrä mitään vahtimisesta/suojelemisesta, vaan sallivat mitään reagoimatta vaikka muukalaisten hakata omistajansa hengiltä. Onko näin ? Jos on, niin mitkä muut koirarodut ovat sellaisia ?
Onko labbiksilla >>lainkaan>> suojelutaipumusta ?
5
1909
Vastaukset
- 1 labbis
Tieto peräisin kyllä labradori puree viimeistään puolustautuakseen ilmoittaa tulijasta varmasti.
Ei todellakkaa isäntää hakata labradorin vieressä ollessa.- vahtivietti 0.00 % ?
Yksi labradorinnoutajan omistaja kertoi minulle niin. Hänen mukaansa labradorinnoutaja ei murise tai puraise edes ääritilanteessa, jonka vuoksi labradorinnoutaja ei lisää turvallisuutta ulkoillessakaan tai edes lapsille psykopaateilta. Hän kertoi sen olevan labradorinnoutajassa sekä harmillinen että ihana piirre. Kun minä kerroin muistaneeni jonkin labradorinnoutajan haukkuvan telkkarissa (en muista, mikä ohjelma se oli) ovikellon soidessa, niin hän mainitsi sen saattaneen olla jokin sekarotuinen, jossa on muuta rotua labradorinnoutajan lisäksi.
- 1 labbis
vahtivietti 0.00 % ? kirjoitti:
Yksi labradorinnoutajan omistaja kertoi minulle niin. Hänen mukaansa labradorinnoutaja ei murise tai puraise edes ääritilanteessa, jonka vuoksi labradorinnoutaja ei lisää turvallisuutta ulkoillessakaan tai edes lapsille psykopaateilta. Hän kertoi sen olevan labradorinnoutajassa sekä harmillinen että ihana piirre. Kun minä kerroin muistaneeni jonkin labradorinnoutajan haukkuvan telkkarissa (en muista, mikä ohjelma se oli) ovikellon soidessa, niin hän mainitsi sen saattaneen olla jokin sekarotuinen, jossa on muuta rotua labradorinnoutajan lisäksi.
Pureeko labradori ääritilanteessa oma labradorini on käynyt kiinni tarpeettomastikkin, on pitänyt kieltää.
- fcewedewdw
ennen kaikkea siitä miten omistaja pitää koiraansa, jos huonosti, niin ei tietenkään älykäs koira kusipäätä puollusta.
- Anonyymi
en usko että on suojeluviettiä, mutta silti mietityttää. oma puhdasrotuinen labbisnarttu kyllä ”suojelee” ja haukkuu todella uhkaavasti. puree myös jos hakattais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682302Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2352238- 1201508
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis241323Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj411289- 1321261
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711210Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73979Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102979Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77932