Minun kone riittää tietojen puolesta tuon pelaamiseen eli minimit täyttyy. Grafiikat ovat paskimpina, mutta reso aika iso. Netti on 10 meganen. Niin mautonta pelata kun pätkii helvetisti ja äijät ja pierut paukkuu miten sattuu.
Ja nettipelin käynnityminen kestää jonkun 3-4 min. Onko normaalia? Kyllä saa pitkät hermot olla.
Muutenkin pelistä: aivan helvetin paska ja sekava. Liian monimutkainen toimiakseen. Pitää kyl joku kunnon cs 1.6 asentaa ku 2 h viikos pelaa. Ei jaksa opetella edes noita väsyneitä "hienouksi". Myyn 20 € jos joku haluaa. Olen kolme kertaa pelannut ja alkaa riittämään.
Battlefield bad company 2 pätkii niin mauttomasti
seppo taalsamaa
3
401
Vastaukset
- luritapönttöön
Halpooo
- dffdf
Sun tiedot kun ei takaa, että potkua koneessa on. Joten tyietoja tulemaan...
Prossu
Näyttis
Ram- thhd
Laita reso minimille se syö kans meinaan tehoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561232
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.941226Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114794Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613