Miten on, löytyykö töitä mistään päin maata, jos on pätevyys pelkästään enkussa?
Englanninopettajaksi ilman toisen kielen pätevyyttä?
5
536
Vastaukset
- jessöraikänbuugi
Kannattaa olla hyvän näköinen nuori neitonen, niin kyl onnistuu!
- mol.fi
mol.fi:ssä on niitä nyt kolme osa-aikainen.
- englanti on kivaa
Eikö esim. ala-asteella ole opettajia, jotka opettavat vain englantia. Entä monet toisen asteen oppilaitokset? Yläasteella kumma kyllä moni opettaja opettaa kahta kieltä, vaikka tunnit ilmeisesti voisi jakaa myös niin, että useampi opettaja voisi opettaa vain yhtä kieltä. Siinä on kait jokin juju.
- juu juu
"Siinä on kait jokin juju."
Veikkaan että juju on lukujärjestystekniset syyt eli rehtorin taidot tehdä lukujärjestystä. - Kaksikielinen
Ainakin mun opettajilla aina oli kahden kielen pätevyys...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302926- 2182917
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791866Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761502Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381383- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46853