Onko mitään paikkaa missä vois ilmoitella ja kysellä tarjousta kuljetuksesta? Tartteis 8 kpl 12m merikontteja tänne pohjois-savoon, ja niitä satamia kun ei täs ihan nurkilla ole niin pahemmin täällä kaupankaan!
Nuissahan vois tuoda muutakin rojua sisällä, vähä tyyriiks käy maksaa tyhjillään ajelut mitä olen tuossa kysellyt...
Mistä kannattaa kysellä kuljetusta?
8
1266
Vastaukset 8
- iksi kasoa
Kiitolinja sekä Transpoint omaavat konttialustoja ja yörungolla niihin saa kipaletta kyytiin myös. Ei ne kontit sittenkään ilmaiseksi tule ja nostokaluston joudut purkupäähän hommaamaan itse. Näistä lähtisin kuitenkin kysymään.
- näkemys asiasta
Ihan heti en oo valmis komppaamaan ajatusta että transua tai kiitoa kiinnostais pätkän vertaa tuollainen ajo johonkin järkevään hintaan.
- ei paljonkiinnosta
näkemys asiasta kirjoitti:
Ihan heti en oo valmis komppaamaan ajatusta että transua tai kiitoa kiinnostais pätkän vertaa tuollainen ajo johonkin järkevään hintaan.
Kauppa on silloin onnistunut kun kumpikin osapuoli ovat tyytyväisiä.
Kysyminen ei maksa mitään. Kyllä noita Transpointilla on ajeltu, hinnasta en sinällään osaa sanoa mitään, itse olen saman palkan saanut oli perässä sitten talon oma kärry tai alustan päällä merikoppa.
- ehkäjookäy
Mikä aikataulu? Saatko nostettua alas? Paljonko matka hesasta?
- reilumeininkijoo
Heinäkuun loppuun mennessä.. Saan alas, on kaivuri! Reilut 500 km hesasta!
- ei ehkä ihan halvin
Tuodaan hintaa 1400 euroa kontti. Sisältää alvin
Siis Helsingistä 500 kilometrin päähän.
Noston järjestät vai molemmissa paikoissa. Siis lähtö ja toimituspaikassa - kaania
Soita Trans Tuovinen Oy, Joensuu.
- onistuu
blue cargo....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa771806Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341182Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 50593
- 63561
- 33551
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398