Vauvallani on ollut melko paha koliikki viisiviikkoisesta lähtien. Aloitimme Cuplatonin, joka auttoi noin vajaan viikon verran, mutta iltahuudot alkoivat uudestaan. Sitten lopetin itse kaikkien maitotuotteiden syömisen, neuvolan kielloista huolimatta, ja huuto loppui kuin seinään. Nyt vauvani on 3 kk ja olen tähän asti antanut myös Cuplatonia. Eilen sitten päätin kokeilla, josko jättäisin sen pois. Illalla vauva sitten huusi tunnin verran. Mitenkäs te olette Cuplatonista päässeet eroon? Pikkuhiljaa vähentämällä vai kerralla kokonaan vai...?
Vastaukset 1
- minä vaan
meidänkin tyttö sai cuplatonia mutta se jäi kyllä helposti pois.kokeilisit myöhemmin kun tyttösi on vähän vanhempi.ja vähentää voisit pikku hiljaa..kun eihän siitä haittaakaan ole siitä cuplatonista.pois voisi minun mielestä jättää puolen vuoden iässä sen kun lapsen mamha on tottunut paremmin maitoon.vauvasi on vielä aika pieni.meillä muuten teimme että heti kun tyttö itki mahaansa niin annettiin vähän kuplatonia niin sitten helpotti.ja tossa iässä vielä annettiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389959- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei234783- 82716
- 70690
- 70669
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43591