Vauvallani on ollut melko paha koliikki viisiviikkoisesta lähtien. Aloitimme Cuplatonin, joka auttoi noin vajaan viikon verran, mutta iltahuudot alkoivat uudestaan. Sitten lopetin itse kaikkien maitotuotteiden syömisen, neuvolan kielloista huolimatta, ja huuto loppui kuin seinään. Nyt vauvani on 3 kk ja olen tähän asti antanut myös Cuplatonia. Eilen sitten päätin kokeilla, josko jättäisin sen pois. Illalla vauva sitten huusi tunnin verran. Mitenkäs te olette Cuplatonista päässeet eroon? Pikkuhiljaa vähentämällä vai kerralla kokonaan vai...?
Cuplatonin lopettamisesta...
Lotte
1
1046
Vastaukset
- minä vaan
meidänkin tyttö sai cuplatonia mutta se jäi kyllä helposti pois.kokeilisit myöhemmin kun tyttösi on vähän vanhempi.ja vähentää voisit pikku hiljaa..kun eihän siitä haittaakaan ole siitä cuplatonista.pois voisi minun mielestä jättää puolen vuoden iässä sen kun lapsen mamha on tottunut paremmin maitoon.vauvasi on vielä aika pieni.meillä muuten teimme että heti kun tyttö itki mahaansa niin annettiin vähän kuplatonia niin sitten helpotti.ja tossa iässä vielä annettiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798