Lomaosakemyyjien käyttäytyminen

Never again

Jouduin vaimon pakottamana osalliseksi lomaosakemyyntihuijausta ;-) Koko myyntiprosessi sai tuntemaan itseni enemmän idiootiksi kuin motivoituneeksi ostajaksi.

- " Tulkaa katsomaa näitä kuvia tänne käytävälle, miltä ne vaikuttavat?"
- Nousin pöydästä hakemaan vettä, niin myyjä kysyi: " oletko menossa vessaan?" Mitä h-vettiä se myyjälle olisi kuulunut, vaikka olisinkin mennyt.
- Myyjä naksutteli yhtenään sormiaan puhumisen yhteydessä. 20 kerran jälkeen en enää viitsinyt laskea.
- Laskin yhden prosenttilaskun päässä, jolloin myyjä kysyi:" oletko opiskellut matematiikkaa" Myyjä jatkoi: "minä olen opiskellut matikkaa, mutta käytän silti laskinta"
- Kun isomahainen ja -päinen myyntipäällikkö tajusi, että emme hyväksy tarjousta, oli säälittävää katsoa hänen harjoiteltua pöydästä pomppaamista ja niskojen nakkelua. Korrektin käytöksen huipensi se, että herra myyntipäällikkö ei kätellyt lähtiessään.

Kokonaisuutena säälittävän harjoiteltua ja ylinäyteltyä touhua. Jos tuote olisi oikeasti niin hyvä, mitä nämä hampuusit väittävät, niin miksi sen ostoa ei saa/voi harkita. Käytännössä ihan paska tuote!

126

5646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syrt373738

      tapahtuiko toi katinkullassa

      • äo

        Mitä olen kuullut, se on paikasta riippumatta samanlaista. Myyntipäälliköt on koulutettu erittäin agressiivisiksi ja tylyiksi jampoiksi. Kannattas miettiä jo etukäteen, haluaako mennä vapaaehtoisesti kusetettavaksi.


      • minttu sekä ville
        äo kirjoitti:

        Mitä olen kuullut, se on paikasta riippumatta samanlaista. Myyntipäälliköt on koulutettu erittäin agressiivisiksi ja tylyiksi jampoiksi. Kannattas miettiä jo etukäteen, haluaako mennä vapaaehtoisesti kusetettavaksi.

        Minunkin mielestä ovat erittäin liipattuja myyntipellejä ihan yrjöö pukkaa.


      • tyytyväinen jäsen
        äo kirjoitti:

        Mitä olen kuullut, se on paikasta riippumatta samanlaista. Myyntipäälliköt on koulutettu erittäin agressiivisiksi ja tylyiksi jampoiksi. Kannattas miettiä jo etukäteen, haluaako mennä vapaaehtoisesti kusetettavaksi.

        Ei nyt pidä mollata kaikkia osakemyyjiä samaan nippuun!Olemme vuosien saatossa käyneet muutamankin osake-esittelyn ja törmänneet jos jonklinlaisiin myyjiin,mutta jokunen vuosi sitten lomaillessamme Tahkolla kohdallemme osui hyvä tuote ja hyvä myyjä.Muutaman tunnin jutustelun jälkeen kaupat syntyi ja pakko myöntää vielä ei ole kaduttanut vaikka on pitänyt VASTIKKEETKIN maksaa.Tosin osaketta ei pidä ostaa hetken mielijohteesta eikä hyvien puheiden perusteella,vaan kierrelkää ja kuunnelkaa ja laskekaa mielessänne omat lomantarpeenne.Osakemyyjissä on hankaliakin tapauksia,Esim .oman kauppamme jälkeen noin parin vuoden päästä meidät kutsuttiin esittelyyn ja voi elämä mikä tyyppi sattui kohdalle.Sen jälkeen olemme systemaattisesti kieltäytyneet jokaikisestä esittelystä ja infosta mihin meitä on soitettu.Mutta osakeostos oli hyvä juttu ja kaksi Jiitä siinä oli meidän kanssa kauppaa tekemässä.Terkut vaan sinne jos näitä palstoja luette.Joukkooon mahtuu valitettavasti myös k...päitä.


      • täysiä huijareita,,,
        tyytyväinen jäsen kirjoitti:

        Ei nyt pidä mollata kaikkia osakemyyjiä samaan nippuun!Olemme vuosien saatossa käyneet muutamankin osake-esittelyn ja törmänneet jos jonklinlaisiin myyjiin,mutta jokunen vuosi sitten lomaillessamme Tahkolla kohdallemme osui hyvä tuote ja hyvä myyjä.Muutaman tunnin jutustelun jälkeen kaupat syntyi ja pakko myöntää vielä ei ole kaduttanut vaikka on pitänyt VASTIKKEETKIN maksaa.Tosin osaketta ei pidä ostaa hetken mielijohteesta eikä hyvien puheiden perusteella,vaan kierrelkää ja kuunnelkaa ja laskekaa mielessänne omat lomantarpeenne.Osakemyyjissä on hankaliakin tapauksia,Esim .oman kauppamme jälkeen noin parin vuoden päästä meidät kutsuttiin esittelyyn ja voi elämä mikä tyyppi sattui kohdalle.Sen jälkeen olemme systemaattisesti kieltäytyneet jokaikisestä esittelystä ja infosta mihin meitä on soitettu.Mutta osakeostos oli hyvä juttu ja kaksi Jiitä siinä oli meidän kanssa kauppaa tekemässä.Terkut vaan sinne jos näitä palstoja luette.Joukkooon mahtuu valitettavasti myös k...päitä.

        Miksei nämä kaupparatsut kerro että ostaessasi käyttöoikeuden siis Käyttöikeuden yhdelle viikolle vuodessa maksat siitä tuhansia euroja sekä yhtiövastike joka viikolta vaikka et mökkiä käyttäisikään tämän jälkeen tulee vielä ylimääräiset yhtiövastikkeet sekä vuosittaiset yhtiövastikkeen nousut ja kaikkein tärkein asia josta vaietaan jodut heti tai myöhemmässä vaiheessa maksumieheksi vaikkapa huonokuntoisen ravintolan ja se vasta kalliiksi on tullut ainakin kihniön pyhäniemessä,viitaten Lomaosake omia kokemuksia lukien.


      • naurattaa
        tyytyväinen jäsen kirjoitti:

        Ei nyt pidä mollata kaikkia osakemyyjiä samaan nippuun!Olemme vuosien saatossa käyneet muutamankin osake-esittelyn ja törmänneet jos jonklinlaisiin myyjiin,mutta jokunen vuosi sitten lomaillessamme Tahkolla kohdallemme osui hyvä tuote ja hyvä myyjä.Muutaman tunnin jutustelun jälkeen kaupat syntyi ja pakko myöntää vielä ei ole kaduttanut vaikka on pitänyt VASTIKKEETKIN maksaa.Tosin osaketta ei pidä ostaa hetken mielijohteesta eikä hyvien puheiden perusteella,vaan kierrelkää ja kuunnelkaa ja laskekaa mielessänne omat lomantarpeenne.Osakemyyjissä on hankaliakin tapauksia,Esim .oman kauppamme jälkeen noin parin vuoden päästä meidät kutsuttiin esittelyyn ja voi elämä mikä tyyppi sattui kohdalle.Sen jälkeen olemme systemaattisesti kieltäytyneet jokaikisestä esittelystä ja infosta mihin meitä on soitettu.Mutta osakeostos oli hyvä juttu ja kaksi Jiitä siinä oli meidän kanssa kauppaa tekemässä.Terkut vaan sinne jos näitä palstoja luette.Joukkooon mahtuu valitettavasti myös k...päitä.

        sitten löytyi yksi narutettava..te...ja menitte ostamaan lomaosakkeen...mitä ihmettä te sillä teette...minäkin käyn kerran vuodessa Tahkolla ja asun aivan samoissa mökeissä mutta ei minulla ole osaketta....700 euroa viikko 14.


      • 44456
        naurattaa kirjoitti:

        sitten löytyi yksi narutettava..te...ja menitte ostamaan lomaosakkeen...mitä ihmettä te sillä teette...minäkin käyn kerran vuodessa Tahkolla ja asun aivan samoissa mökeissä mutta ei minulla ole osaketta....700 euroa viikko 14.

        Kun olen lukenut tätä keskustelupalstaa niin huomaa kuinka tyhmiä ihmiset ovat Ostavat lomaosakkeen yhden tai useamman - maksavat siitä tuhansia euroita, hoitovastikkeita ja ylimääräisiä vastikkeita. Eivätkö he ymmärrä, että lomaosakkeen osto on elämän suurin virhe. Ihmettelen miksi he eivät vuokraa sitä niin sanottua ihanaa lomaosaketta. Lomaosakkeita on vuokrattavana hoitovastikkeen hinnalla vaikka kuinka palon ja ympäri suomea. Silloin kuin ostin yli 20 vuotta sitten vanhemmat jo silloin varoittivat, että älä vaan osta. Olen näin myöhemmin ihmetellyt miten vanhemmat jo silloin ymmärsivät varoittaa koska lomaosake oli silloin aivan uusi tuote.
        Silloin nuorena ei osannut ottaa todesta vanhempien varoituksia. Nyt kaduttaa ja raskaasti olen menettänyt lomaosakkeeseen kymmeniätuhansia euroja ja summa kasvaa jatkuvasti. Kaiken lisäksi ei huvita käydä enään lomaosakkeessa, koska kaikki on nähty, tympäisee koko paikka. Rahat menee läävään, nyt ei ole varaa lähteä lämpinään etelään. Olkoon tämä kirjoitus varoituksen sana kaikille lomaosakkeen ostoa havitteleville, älkää ostako.


      • tyhmä olin
        44456 kirjoitti:

        Kun olen lukenut tätä keskustelupalstaa niin huomaa kuinka tyhmiä ihmiset ovat Ostavat lomaosakkeen yhden tai useamman - maksavat siitä tuhansia euroita, hoitovastikkeita ja ylimääräisiä vastikkeita. Eivätkö he ymmärrä, että lomaosakkeen osto on elämän suurin virhe. Ihmettelen miksi he eivät vuokraa sitä niin sanottua ihanaa lomaosaketta. Lomaosakkeita on vuokrattavana hoitovastikkeen hinnalla vaikka kuinka palon ja ympäri suomea. Silloin kuin ostin yli 20 vuotta sitten vanhemmat jo silloin varoittivat, että älä vaan osta. Olen näin myöhemmin ihmetellyt miten vanhemmat jo silloin ymmärsivät varoittaa koska lomaosake oli silloin aivan uusi tuote.
        Silloin nuorena ei osannut ottaa todesta vanhempien varoituksia. Nyt kaduttaa ja raskaasti olen menettänyt lomaosakkeeseen kymmeniätuhansia euroja ja summa kasvaa jatkuvasti. Kaiken lisäksi ei huvita käydä enään lomaosakkeessa, koska kaikki on nähty, tympäisee koko paikka. Rahat menee läävään, nyt ei ole varaa lähteä lämpinään etelään. Olkoon tämä kirjoitus varoituksen sana kaikille lomaosakkeen ostoa havitteleville, älkää ostako.

        näin ja yksi osake minulla myös taskussa....lomaviikko 42 katinkultaan josta ei eroon pääse kuin polttamalla...maksoi yli 10 000 euroa 8 vuotta sitten...
        ÄLKÄÄ OSTAKO ainakaan lomaosaketta....


      • tyytyväinen jäsen
        naurattaa kirjoitti:

        sitten löytyi yksi narutettava..te...ja menitte ostamaan lomaosakkeen...mitä ihmettä te sillä teette...minäkin käyn kerran vuodessa Tahkolla ja asun aivan samoissa mökeissä mutta ei minulla ole osaketta....700 euroa viikko 14.

        Vaaan aika huikea spa suites ja viikko nopeilla lähdöillä 240e,350e,460e riippuen kylpyhuoneiden ja telkkareiden määrästä hups siis sori tarkoitin tietenkin makuuhuoneiden määräää niissähän on jokaIsessa VAKIONA omat telkkarit ,wc:t ja suihkut.Ja tämän tiedämme me jotka siellä lomailevat vai mittä?p.s netissä voit käydä katsomassa virtuaaliesittelyn k.o huoneistoista.p.s vko 14 825,1110,1375 nämäkin löytyy samalta sivustolta siis hinnat ei osakkaille.Kannattaisiko kysellä josko jollakin tutulla olisi huoneisto...ja kirjoitella voit ihan mitä haluat ,on vaan hyvä että päästät turhat harmitukset pihalle.Ai niin käynnit ei rajoitu pelkästään yhteen viikkoon katsos kun näillä hinnoilla voi siellä lomailla vaikka vähän väliä,vai mitä ootte mieltä muut lomalaiset..


      • jymäytetty----
        tyytyväinen jäsen kirjoitti:

        Vaaan aika huikea spa suites ja viikko nopeilla lähdöillä 240e,350e,460e riippuen kylpyhuoneiden ja telkkareiden määrästä hups siis sori tarkoitin tietenkin makuuhuoneiden määräää niissähän on jokaIsessa VAKIONA omat telkkarit ,wc:t ja suihkut.Ja tämän tiedämme me jotka siellä lomailevat vai mittä?p.s netissä voit käydä katsomassa virtuaaliesittelyn k.o huoneistoista.p.s vko 14 825,1110,1375 nämäkin löytyy samalta sivustolta siis hinnat ei osakkaille.Kannattaisiko kysellä josko jollakin tutulla olisi huoneisto...ja kirjoitella voit ihan mitä haluat ,on vaan hyvä että päästät turhat harmitukset pihalle.Ai niin käynnit ei rajoitu pelkästään yhteen viikkoon katsos kun näillä hinnoilla voi siellä lomailla vaikka vähän väliä,vai mitä ootte mieltä muut lomalaiset..

        nauraa...mutta tuonne myös pääsee ilman osaketta...199 euroa viikko ja joku hölmöä ostaa 10 000 euron osakkeen....vaikka olisi 5 tv:tä niin en ostaisi....sinun kannattaa ottaa nyt pilleri sillä on aika sekavaa tuon sinun sepustus...enkä ihmettele...hermot siinä menee kun vielä on 45. erää maksamatta...heh heh


      • kuolen nauruun
        tyytyväinen jäsen kirjoitti:

        Vaaan aika huikea spa suites ja viikko nopeilla lähdöillä 240e,350e,460e riippuen kylpyhuoneiden ja telkkareiden määrästä hups siis sori tarkoitin tietenkin makuuhuoneiden määräää niissähän on jokaIsessa VAKIONA omat telkkarit ,wc:t ja suihkut.Ja tämän tiedämme me jotka siellä lomailevat vai mittä?p.s netissä voit käydä katsomassa virtuaaliesittelyn k.o huoneistoista.p.s vko 14 825,1110,1375 nämäkin löytyy samalta sivustolta siis hinnat ei osakkaille.Kannattaisiko kysellä josko jollakin tutulla olisi huoneisto...ja kirjoitella voit ihan mitä haluat ,on vaan hyvä että päästät turhat harmitukset pihalle.Ai niin käynnit ei rajoitu pelkästään yhteen viikkoon katsos kun näillä hinnoilla voi siellä lomailla vaikka vähän väliä,vai mitä ootte mieltä muut lomalaiset..

        huikea Spa Suites on...Tampereella...ko?


      • voi elämä
        kuolen nauruun kirjoitti:

        huikea Spa Suites on...Tampereella...ko?

        voi elämä


      • sekin on
        kuolen nauruun kirjoitti:

        huikea Spa Suites on...Tampereella...ko?

        siellähän se aikoinaan asui Nilsiän Sheikki joka teki jäteöljyistä terveystuotteita, ja se jo kuvastaa mitä on tarjolla tahkon spaassa jopa 5 lättytveetä mallia jugoslavia elikkä aivan paskaa kuvanlaatua tarjolla ja ompahan jossain luukussa jopa jääkaapissa jääpala konekkin, mutta niihän lähes kaikilla on jo sellainen kotonakin. johan on vitun luxsusta tarjolla. no tyhmiltä rahat pois ja ihramahat nauraa napaansa, kun ovat saaneet jymäytettyä jonkin vähä-älyisen ostamaan sieltä osake, vaikka toukokuun viikon jolloin koko rinnekeskus on pelkkää savivelliä, mutta markkinoidaan hiihtokeskus osakkeena.


      • hotelli
        tyytyväinen jäsen kirjoitti:

        Vaaan aika huikea spa suites ja viikko nopeilla lähdöillä 240e,350e,460e riippuen kylpyhuoneiden ja telkkareiden määrästä hups siis sori tarkoitin tietenkin makuuhuoneiden määräää niissähän on jokaIsessa VAKIONA omat telkkarit ,wc:t ja suihkut.Ja tämän tiedämme me jotka siellä lomailevat vai mittä?p.s netissä voit käydä katsomassa virtuaaliesittelyn k.o huoneistoista.p.s vko 14 825,1110,1375 nämäkin löytyy samalta sivustolta siis hinnat ei osakkaille.Kannattaisiko kysellä josko jollakin tutulla olisi huoneisto...ja kirjoitella voit ihan mitä haluat ,on vaan hyvä että päästät turhat harmitukset pihalle.Ai niin käynnit ei rajoitu pelkästään yhteen viikkoon katsos kun näillä hinnoilla voi siellä lomailla vaikka vähän väliä,vai mitä ootte mieltä muut lomalaiset..

        Kaikkihan tietävät millainen on hotellihuone.


      • syrt18
        tyhmä olin kirjoitti:

        näin ja yksi osake minulla myös taskussa....lomaviikko 42 katinkultaan josta ei eroon pääse kuin polttamalla...maksoi yli 10 000 euroa 8 vuotta sitten...
        ÄLKÄÄ OSTAKO ainakaan lomaosaketta....

        kannataisikko vuokrata 400 eurolla se viikko ja heti menisi?,mutta kun ihmiset pyytää 1000 euroa viikosta,kuka vuokraa,kohtuus kaikessa.minä vuokraan vain kohtuu hintaisia viikkkoja en maksa ylihintaa.katinkulta on hyvä paikka viikolla42.


      • tyytyväinen jäsen
        jymäytetty---- kirjoitti:

        nauraa...mutta tuonne myös pääsee ilman osaketta...199 euroa viikko ja joku hölmöä ostaa 10 000 euron osakkeen....vaikka olisi 5 tv:tä niin en ostaisi....sinun kannattaa ottaa nyt pilleri sillä on aika sekavaa tuon sinun sepustus...enkä ihmettele...hermot siinä menee kun vielä on 45. erää maksamatta...heh heh

        Viestistäsi kuultaa aika pahansuopa katkeruus.No jospa tämä kirkas kevätaurinko pikkuisen helpottaisi oloasi.Oma lomani häämöttää,takana pitkä työputki seitsenpäivästä työviikkoa...siinä mielessä kyllä jo hermoja meinaa kiristää,mutta muutama yö poissa työpaikan lähettyviltä toivottavasti antaa taas lisäpaukkuja uuteen arkeen.


      • kolkytneljäjapuoli
        hotelli kirjoitti:

        Kaikkihan tietävät millainen on hotellihuone.

        KYLLÄ! Minä haluan omistaa lomaosakkeen!


      • viisastuneet....
        kolkytneljäjapuoli kirjoitti:

        KYLLÄ! Minä haluan omistaa lomaosakkeen!

        Niitä saa nyt halvalla, kaikki haluavat päästä niistä eroon. Käy vaikka huutonetin sivuilla niin huomaat.
        Onneksi ihmset ovat viisastuneet eivätkä osta enään, eikä rikastuta koijareita jotka rahastavat lomaosakkeen omistajia kaikella mahdollisilla tavoilla.


      • enkä välitä
        hotelli kirjoitti:

        Kaikkihan tietävät millainen on hotellihuone.

        Miksi pitäisi tietää?


      • TYLLERÖINEN 66
        jymäytetty---- kirjoitti:

        nauraa...mutta tuonne myös pääsee ilman osaketta...199 euroa viikko ja joku hölmöä ostaa 10 000 euron osakkeen....vaikka olisi 5 tv:tä niin en ostaisi....sinun kannattaa ottaa nyt pilleri sillä on aika sekavaa tuon sinun sepustus...enkä ihmettele...hermot siinä menee kun vielä on 45. erää maksamatta...heh heh

        Viimeisen erän maksoin eillen.


      • pojankloppi ikuisest
        TYLLERÖINEN 66 kirjoitti:

        Viimeisen erän maksoin eillen.

        Paitsi jos osakeenemmistö maksattaa sinulla lisävastiketta ;-)


      • TYLLERÖINEN 66
        pojankloppi ikuisest kirjoitti:

        Paitsi jos osakeenemmistö maksattaa sinulla lisävastiketta ;-)

        Kaikki ajallaan ja asia kerrallaan,Näin se menee tässä elämässä.


      • Viisastuneetko?
        viisastuneet.... kirjoitti:

        Niitä saa nyt halvalla, kaikki haluavat päästä niistä eroon. Käy vaikka huutonetin sivuilla niin huomaat.
        Onneksi ihmset ovat viisastuneet eivätkä osta enään, eikä rikastuta koijareita jotka rahastavat lomaosakkeen omistajia kaikella mahdollisilla tavoilla.

        Viisauden osoitus on olla ostamatta ylihinnoiteltuja loma-oy osakkeita!
        Sääli että tyhmät tavikset, Matti ja Maija Meikäläinen, ensimmäisen "aallon" ostajina joutuvat kantamaan taloudellisen riskin ja maksamaan koijareitten käärimät "voitot"!!


      • uteliaana kyselen
        jymäytetty---- kirjoitti:

        nauraa...mutta tuonne myös pääsee ilman osaketta...199 euroa viikko ja joku hölmöä ostaa 10 000 euron osakkeen....vaikka olisi 5 tv:tä niin en ostaisi....sinun kannattaa ottaa nyt pilleri sillä on aika sekavaa tuon sinun sepustus...enkä ihmettele...hermot siinä menee kun vielä on 45. erää maksamatta...heh heh

        Millä viikolla pääset tuohon hintaan?


      • kerro toki,jaa iloa
        jymäytetty---- kirjoitti:

        nauraa...mutta tuonne myös pääsee ilman osaketta...199 euroa viikko ja joku hölmöä ostaa 10 000 euron osakkeen....vaikka olisi 5 tv:tä niin en ostaisi....sinun kannattaa ottaa nyt pilleri sillä on aika sekavaa tuon sinun sepustus...enkä ihmettele...hermot siinä menee kun vielä on 45. erää maksamatta...heh heh

        Millähän viikolla tuohon hintaan menet jos sopii kysyä?Kerro toki muillekin niin pääsevät huippumajoitukseen tutustumaan halvalla.
        Siis mikä viikko?Jos on munaa kirjotella niin pitää olla palleja vastata-


      • Pääsiäinen Airistol
        naurattaa kirjoitti:

        sitten löytyi yksi narutettava..te...ja menitte ostamaan lomaosakkeen...mitä ihmettä te sillä teette...minäkin käyn kerran vuodessa Tahkolla ja asun aivan samoissa mökeissä mutta ei minulla ole osaketta....700 euroa viikko 14.

        Meille se maksaa 170@ viikko. 530€ Halvemmalla, yks syy esimmerkiksi


      • öökstöks
        44456 kirjoitti:

        Kun olen lukenut tätä keskustelupalstaa niin huomaa kuinka tyhmiä ihmiset ovat Ostavat lomaosakkeen yhden tai useamman - maksavat siitä tuhansia euroita, hoitovastikkeita ja ylimääräisiä vastikkeita. Eivätkö he ymmärrä, että lomaosakkeen osto on elämän suurin virhe. Ihmettelen miksi he eivät vuokraa sitä niin sanottua ihanaa lomaosaketta. Lomaosakkeita on vuokrattavana hoitovastikkeen hinnalla vaikka kuinka palon ja ympäri suomea. Silloin kuin ostin yli 20 vuotta sitten vanhemmat jo silloin varoittivat, että älä vaan osta. Olen näin myöhemmin ihmetellyt miten vanhemmat jo silloin ymmärsivät varoittaa koska lomaosake oli silloin aivan uusi tuote.
        Silloin nuorena ei osannut ottaa todesta vanhempien varoituksia. Nyt kaduttaa ja raskaasti olen menettänyt lomaosakkeeseen kymmeniätuhansia euroja ja summa kasvaa jatkuvasti. Kaiken lisäksi ei huvita käydä enään lomaosakkeessa, koska kaikki on nähty, tympäisee koko paikka. Rahat menee läävään, nyt ei ole varaa lähteä lämpinään etelään. Olkoon tämä kirjoitus varoituksen sana kaikille lomaosakkeen ostoa havitteleville, älkää ostako.

        No, tuo virheen suuruus riippuu tietysti siitä, mitä summaa pidetään
        niin kovana, että sitä pitää täällä itkeä... voivoi, elämän suurin virhe..
        Riippuu ihan rahatilanteesta, vaivaako se 5 minuuttia vai loppuelämän.


      • HOMMA TOIMII SAMALLA KONSEPTILLA JOKA PAIKASSA. HYVIN JÄRJESTETTY SKAM KONSEPTI

        MYYJÄN VASTUUT LOPPUVAT KAUPANTEKOON

        EHDOTTOMASTI EI KANNATA

        AINA SAAT VUOKRATTUA EDULLISEMMIN HUONEISTON VAPAILTA MARKKINOILTA


      • iso summa
        öökstöks kirjoitti:

        No, tuo virheen suuruus riippuu tietysti siitä, mitä summaa pidetään
        niin kovana, että sitä pitää täällä itkeä... voivoi, elämän suurin virhe..
        Riippuu ihan rahatilanteesta, vaivaako se 5 minuuttia vai loppuelämän.

        60 000 markkaa on ihan riittävän iso summa, katsoi sitä miltä suunnalta tahansa.


      • Raipe Jr
        öökstöks kirjoitti:

        No, tuo virheen suuruus riippuu tietysti siitä, mitä summaa pidetään
        niin kovana, että sitä pitää täällä itkeä... voivoi, elämän suurin virhe..
        Riippuu ihan rahatilanteesta, vaivaako se 5 minuuttia vai loppuelämän.

        Täällä kun lukee näitä höpötyksiä, en mitenkään halua puolustaa viikko-osakkeita, mutta tulee mieleen että kaiken pitäisi olla ilmaista. Itselläni on mökki ja näitä ihanuuksia ovat mm. kiinteistövero, tiehoitokunnan maksut ym...
        Jos joku haluaa mökkeillä ilmaiseksi, suosittelen Metsäliiton majoja poronhoitoalueella. Menkään joutuin sinne vikisemään ja nauttimaan Suomen luonnosta!


      • Ei paha virhe
        öökstöks kirjoitti:

        No, tuo virheen suuruus riippuu tietysti siitä, mitä summaa pidetään
        niin kovana, että sitä pitää täällä itkeä... voivoi, elämän suurin virhe..
        Riippuu ihan rahatilanteesta, vaivaako se 5 minuuttia vai loppuelämän.

        Virhe mikä virhe, mutta tulipa tehtyä.


      • Ei välittäjä
        enkä välitä kirjoitti:

        Miksi pitäisi tietää?

        Tuommoisista asioista pitää välittää.


      • Hieman älytöntä
        enkä välitä kirjoitti:

        Miksi pitäisi tietää?

        Mitäjärkeä on julkaista lakikirjoja tällä osastollla.Mainosta?


      • Nauti halvalla

        Tosi hyvä paikka tuo Tammisaaren osuus.
        Kannattaa kokeilla.
        Itse olen enemmän kuin tyytyväinen.


      • Fiksua valistaa tois
        Hieman älytöntä kirjoitti:

        Mitäjärkeä on julkaista lakikirjoja tällä osastollla.Mainosta?

        Hieman älyttömälle!

        Järki on siinä että kertomalla mahdollisille ostajille laeista joita lomaosakemyyjätonttu jatkuvasti rikkoo oman edun tavoittelussa tämä mahdollinen ostaja osaa ehkä pitää puoliaan pikkuhuijariin nähden!

        Eikö tämä ole hyvä syy?


      • En osaa
        Hieman älytöntä kirjoitti:

        Mitäjärkeä on julkaista lakikirjoja tällä osastollla.Mainosta?

        Sanos muuta.


      • hairstore
        minttu sekä ville kirjoitti:

        Minunkin mielestä ovat erittäin liipattuja myyntipellejä ihan yrjöö pukkaa.

        lisää geeliä koulutuspäälikölle ja moraalista viis.


      • tyytyväinen jäsen
        jymäytetty---- kirjoitti:

        nauraa...mutta tuonne myös pääsee ilman osaketta...199 euroa viikko ja joku hölmöä ostaa 10 000 euron osakkeen....vaikka olisi 5 tv:tä niin en ostaisi....sinun kannattaa ottaa nyt pilleri sillä on aika sekavaa tuon sinun sepustus...enkä ihmettele...hermot siinä menee kun vielä on 45. erää maksamatta...heh heh

        hinnat huoneistojen koon mukaan


      • tii66
        jymäytetty---- kirjoitti:

        nauraa...mutta tuonne myös pääsee ilman osaketta...199 euroa viikko ja joku hölmöä ostaa 10 000 euron osakkeen....vaikka olisi 5 tv:tä niin en ostaisi....sinun kannattaa ottaa nyt pilleri sillä on aika sekavaa tuon sinun sepustus...enkä ihmettele...hermot siinä menee kun vielä on 45. erää maksamatta...heh heh

        sepustus... hinnat huoneistojen koon mukaan saamarin pelle...lue jos oot jossakin oppinut...


    • Upataan

      Up

      • Seven up

        No Up vaan daun.


    • Kannattaa tutustua!
    • aurinkoon aurinkoon

      Vaan ostakaapa täältä kunnon osake rehelliseltä välittäjältä. Puhuu muuten suomea.

      http://www.lapponiahomes.com/

      Sitten vaan vuokralle, kun itse ette ole lomailemassa.

    • 17+4

      Käyttäkää kuule ne rahat niinkuin normaalitkin ihmiset ja teillä säilyy valinnan vapaus. Noilla rahoilla vuokraatte thaimaasta luxuslukaalin loman ajaksi ja tarjontaa löytyy. Sitten kun loma on pulkassa, keräätte matkalaukkunne ja ne ihanat muistot reppuunne ja tulette takaisin tänne Sohjolaan vittuuntumaan, kunnes on aika lähteä jälleen....

    • MATSS2

      LOMAOSAKE???? OSTAKAA MÖKKI !!!
      ÄLKÄÄ OLKO HÖLMÖJÄ!!!!!!!!

      • heh,hee.

        Tai vaikkapa MAJA!


      • Cambing 2
        heh,hee. kirjoitti:

        Tai vaikkapa MAJA!

        Tai teltta.


      • Cambing 3
        Cambing 2 kirjoitti:

        Tai teltta.

        Tai jopa 2 telttaa.


    • ojiek1

      Tässä minun kokemuksia asian tiimoilta
      Olen kiertänyt kylpylöitä suomessa , Ruka, Kuusamo, Tahko, Tampere, Oulu
      Naantali erikoinen paikka , toista kertaa en mene siellä kaikkein härskeimmät
      myyntimiehet. Tahkolla asialliset myyntimiehet, eivät yritä myydä väkisin .
      Myyntimiehille kysymys mitä sana INFO tilaisuus tarkoittaa suomen kielessä
      a: myyntitilaisuus
      b:pakko osto
      c: myynti mies on jumala
      d: tietoa kohteesta

      Tähän voi kommentoida myös tavalliset tasamaan tallaajat

    • yksjukkis

      Jos on rahaa niin aina kannattaa ostaa kaikkee mitä saa halvalla, Esim, lomaosake etelästä tai sijoittaa pyramiidirahastoon jos ei osaa vastata Nigeraan.
      Olin tuolla aika etelässä niin hotelliyö maksoi 20e ja siihen sai amupalan ja jokatoinen päivä siivooja. Koska olen köyhä, niin näin on pakko pitää lomaa,heheh
      jonnekin sinnepäin taas kesälomalla meen.

      • T.

        olen eläkeellä mielenterveyssyiden takia.

        En ole vuosiin käynyt kodin ulkopuolella.


      • Mens sana in...
        T. kirjoitti:

        olen eläkeellä mielenterveyssyiden takia.

        En ole vuosiin käynyt kodin ulkopuolella.

        Et käy ulkona, oletko sairas.


    • 24-v

      Olisin toivonut voivani tutustua ko. markkinointiin mutta eipä ole kohdalle sattunut.

      • petkutettu...

        Kiitä luojaasi ja kierrä kaukaa kaikki lomaosake myyntifirmat.


      • Älyä olla pitää
        petkutettu... kirjoitti:

        Kiitä luojaasi ja kierrä kaukaa kaikki lomaosake myyntifirmat.

        Miksi pitäisi kiertää, onhan meillä järki päässä.


      • Äly hoi!
        Älyä olla pitää kirjoitti:

        Miksi pitäisi kiertää, onhan meillä järki päässä.

        Äly ei yksin riitä jos ei ole kokemusta kusetuksien paljastamisesta!
        Äly ja kokemus on vaarallinen yhdistelmä! Lomaosakemyyjätontuille!


      • Utele vapaasti
        petkutettu... kirjoitti:

        Kiitä luojaasi ja kierrä kaukaa kaikki lomaosake myyntifirmat.

        Pitää vain kysyä, ei kysyvä tieltä eksy.


      • Eksynyt 2
        Utele vapaasti kirjoitti:

        Pitää vain kysyä, ei kysyvä tieltä eksy.

        Mitä pitää kysyä.


      • Tiellä pysyvä
        Utele vapaasti kirjoitti:

        Pitää vain kysyä, ei kysyvä tieltä eksy.

        Mistä eksyä?


      • utelu auttaa
        Tiellä pysyvä kirjoitti:

        Mistä eksyä?

        Ei kysyvä tieltä eksy, siksi on otettava selvää asioista.


      • Kysyttävä
        Eksynyt 2 kirjoitti:

        Mitä pitää kysyä.

        Kaikkia.


    • sutkinsutkaus

      Pitää tietää, mitä menee hakemaan. Ollaan ukon kanssa käyty useissa esittelyissä. Mennään, jos varma voitto tai osallistumispalkkio kiinnostaa, Viimeksi tuli 60 e lahjakortti. Kyllä sillä hinnalla kuuntlee pari tuntua potaskaa ihan kepeästi. ( muista saaliita, täkit, astiasto, toinen lahjakortti, matkatv, vuosien saatossa) Myyjät kukkoja joten korvat lukkoon ja senkus varoo ettei paa nimeä paeriin , muuten vana hokee että juu, katota ja jee, mietitää!

    • Loma Urpo

      Oltiin hiihtolomalla perheen kanssa Rukalla ja asuttiin RukaSuites -huoneistossa, kuten muutoman kerran aiemminkin. Kun paikka ja huoneisto tuntuu tarpeeseemme sopivalta ja alakerrassa oli toimisto, ajattelin käydä kyselemässä TuottoOmistus - systeemistä. Olivat kuitenkin kiireisiä, jätin numeron, takaisin ei (onneksi?) soitettu. Lueskelin nimittäin myyntiesitettä ja jäin miettimään, mistä siinä, tai viikko-osakkeessa oikeastaan maksaa. Käyttöoikeudesta. Mutta omistusoikeutta käyttöoikeuteen ei liity. Eli 240k€:n hinnalla saisi luvan asua vastiketta vastaan muutoman kuukauden vuodessa vuokralla... tai miten se nyt meneekään. Mutta taitaa olla jatkossakin parasta maksaa mukisematta tonni viikossa hiihtolomaviikosta ja jättää viikko-osakkeet ja tuottoomistukset sikseen. Huoleton on hevoseton mies!

      • Mimosa 2

        Ei pidä olla herkkä kuin Mimosa, on vaikea elää sellaisena.


      • Turhat maksut pois
        Mimosa 2 kirjoitti:

        Ei pidä olla herkkä kuin Mimosa, on vaikea elää sellaisena.

        Parempi olla herkkä kuin Mimosa ja reagoida nopeasti ettei joudu maksuautomaatiksi jotta toiset voisivat lomailla halvalla!


      • Raha ratkaisee
        Mimosa 2 kirjoitti:

        Ei pidä olla herkkä kuin Mimosa, on vaikea elää sellaisena.

        Joooo, näin on ylimieliset ostajat täällä kirjoittelevat, eli rahattattomat.


    • Kyrsiihän se...

      Juu itselläni oli parhaimmillaan kolme lomaosaketta, -90 luvulla , sitten tuli avioero, niitä osakkeita yritin myydä.. Paskat niitä kukaan osta !
      Jonku välitysfirman kautta sitten olen 2 osaketta saanu myytyä pilkkahintaan.
      Viimeinen joka edelleen myynnissä, taitaa jäädä käsiin.. ei ole aikaa sitä viikkoa hyödyntää,joten vastikkeen toistasataa euroa/vuosi maksan ihan turhaan !

      Tuo lomaosakebisnes on ilmeisesti hieman muuttunut, mut silloin kauan sitten piti kaupat päättää siinä hetkessä, eli ei miettimisaikaa, eikä tainnu olla peruutusehtojakaan olemassa, nykyisin kait lakisääteinen kaupanpurkuaika.

      Nykyisellään jos joku tyrkyttää ulkomailla lomaosaketta, saattaa saada meikäläiseltä aikas tylyn vastauksen ! Senverran tullut takkiin kaupoissa..

      • Lahjoita se pois

        "Viimeinen joka edelleen myynnissä, taitaa jäädä käsiin.. ei ole aikaa sitä viikkoa hyödyntää,joten vastikkeen toistasataa euroa/vuosi maksan ihan turhaan ! "

        Eikö sitä lomaosaketta voi lahjoittaa pois? Annat sen lahjakirjalla jollekin kadun spurgulle. Kossupullo kaupankyytipojaksi ja nimi paperiin. Toimitat kopion lahjakirjasta lomaosakeyhtiölle ja kerrot ettet enää ole osakkeen omistaja. Karhutkoon sitten vastikettaan spurgulta. Pitkän päälle pääset halvemmalla noin menetellen.


      • ventti on
        Lahjoita se pois kirjoitti:

        "Viimeinen joka edelleen myynnissä, taitaa jäädä käsiin.. ei ole aikaa sitä viikkoa hyödyntää,joten vastikkeen toistasataa euroa/vuosi maksan ihan turhaan ! "

        Eikö sitä lomaosaketta voi lahjoittaa pois? Annat sen lahjakirjalla jollekin kadun spurgulle. Kossupullo kaupankyytipojaksi ja nimi paperiin. Toimitat kopion lahjakirjasta lomaosakeyhtiölle ja kerrot ettet enää ole osakkeen omistaja. Karhutkoon sitten vastikettaan spurgulta. Pitkän päälle pääset halvemmalla noin menetellen.

        Ei kukaan ota lahjoitusta vastaan.


      • Tarjoa enempi
        ventti on kirjoitti:

        Ei kukaan ota lahjoitusta vastaan.

        Tarjoa sitten kahta kossupulloa allekirjoitusta vastaan.


      • Kossuton
        Tarjoa enempi kirjoitti:

        Tarjoa sitten kahta kossupulloa allekirjoitusta vastaan.

        Miten olisi kunnon kojakki.


      • Lahjoita vaan
        ventti on kirjoitti:

        Ei kukaan ota lahjoitusta vastaan.

        Minä otan lahjoituksia vastaan.
        Anna tulla vain.
        Mitä suurempi sen parempi.


      • Konkka vsop
        Kossuton kirjoitti:

        Miten olisi kunnon kojakki.

        Eiks KAJAKKI kävis kojakki on jotain muuta


      • Avosylin
        ventti on kirjoitti:

        Ei kukaan ota lahjoitusta vastaan.

        Minä otan lajhjoituksia vastaan.


      • So polle äläs aisoil
        Avosylin kirjoitti:

        Minä otan lajhjoituksia vastaan.

        Älkää tunkeutuko mun reviirille.
        Sanoin ekaksi ottavani lahjoituksia ja lahjuksia vastaan.


      • spurgulle
        Lahjoita se pois kirjoitti:

        "Viimeinen joka edelleen myynnissä, taitaa jäädä käsiin.. ei ole aikaa sitä viikkoa hyödyntää,joten vastikkeen toistasataa euroa/vuosi maksan ihan turhaan ! "

        Eikö sitä lomaosaketta voi lahjoittaa pois? Annat sen lahjakirjalla jollekin kadun spurgulle. Kossupullo kaupankyytipojaksi ja nimi paperiin. Toimitat kopion lahjakirjasta lomaosakeyhtiölle ja kerrot ettet enää ole osakkeen omistaja. Karhutkoon sitten vastikettaan spurgulta. Pitkän päälle pääset halvemmalla noin menetellen.

        Saattaa olla hyväkin konsti.


      • Konstit on monet
        spurgulle kirjoitti:

        Saattaa olla hyväkin konsti.

        Eihän konstissa mitään vikaa ole, pitänee käyttää.


      • Konstikas konsti
        Konstit on monet kirjoitti:

        Eihän konstissa mitään vikaa ole, pitänee käyttää.

        Konsti kuin konsti, aina kannatta ajatella sitä.


      • Narin narin
        Konstit on monet kirjoitti:

        Eihän konstissa mitään vikaa ole, pitänee käyttää.

        Ei ostajat narise ja valita , vaan nämä ammattinarisijat, jotka eivät ole
        koskaan omistaneet mitään osaketta


    • Pienelläkin budjetilla onnistuu osakkeen omistus ja lomailu.
      Tiedän tämän kokemuksesta perheeni kanssa Kuusamossa noin 8 vuotta kulkeneena viikolla 40. Omistushinta osakkeesta ostaessa 3000e ja vastike n.120-150e/vuosi. Eli lomiemme hinnaksi on tullut 500e/vuosi. Ensimmäisinä vuosina kuului hintaan kylpylän käyttö (JOKA OLI MEIDÄN PERHEELLE SE TÄRKEIN JUTTU) ja joka kerta esittelyssä/infossa käynnistä sai lounasseteleitä tms. Ihan joka vuosi ei tosin jaksettu käydä infoissa. Viimeisinä vuosina on maksettu kylpylän käytöstä se osakashinta (joka jollain kaupan bonuskortilla on myös sama alehinta nykyisin) ja sen hinta vaihdellut muistaakseni 70e-160e viikolta.
      En pidä kalliina 500e/vko tai 570-660e/vko lomasta. Meillä toki tilanne se, että miehen työn vuoksi tuo aika sopi meilla aina. Muutoin ei paljon lomailtu kahden työn "loukussa", kun hän oli. Myyjissä on valitettavasti myös niitä k...päitä ollut (yhden kerran meillä), mutta suurin osa olleet asiallisia. HUOM! Mies hoisi tinkimisen, ja muuten ilmaa oli kovasti hinnoissa!! Tietenkin mieltä on yhtä monta kuin on immeistäkin. Kukin lomailee tyylillään!

    • OPC Tenerife 91

      Niinpä niin Osaketta pitää osata Käyttää ja Ostaa oikein!Se ku ei vaan kaikilta onnistu.Itse ole myyny,käyttäny ja ostanu eikä ole mitään ongelmia ollu päinvastoin olen saanut todella tasokasta majoitusta ympäri maailman kohtuu hinnalla.

      • anne 55

        Samat kokemukset meillä. Lomaosake ollut jo 15 vuotta, korkeatasoinen kaksio pelkällä lentomatkan hinnalla pari kertaa vuodessa. eri puolilla maailmaa. Joka kerta erittäin korkeatasoiset huoneistot. Vastike alle 500Eur/v. Emme ole katuneet pätkääkään, päinvastoin.


      • anne 55 kirjoitti:

        Samat kokemukset meillä. Lomaosake ollut jo 15 vuotta, korkeatasoinen kaksio pelkällä lentomatkan hinnalla pari kertaa vuodessa. eri puolilla maailmaa. Joka kerta erittäin korkeatasoiset huoneistot. Vastike alle 500Eur/v. Emme ole katuneet pätkääkään, päinvastoin.

        ELI MAKSAT HOTELLIMAJOITUKSESTA VÄH 500 EUROA VUODESSA KÄYTIT TAI ET


      • Hotellit erikseen
        justers kirjoitti:

        ELI MAKSAT HOTELLIMAJOITUKSESTA VÄH 500 EUROA VUODESSA KÄYTIT TAI ET

        Ei pidä maksaa hotellimajoituksesta, olet väärillä jäljillä.


      • käytös 10

        Kyllä käytöksessä olisi reilusti parantamisen varaa.


      • makso
        justers kirjoitti:

        ELI MAKSAT HOTELLIMAJOITUKSESTA VÄH 500 EUROA VUODESSA KÄYTIT TAI ET

        Näin on


    • Kyrsiihän se...

      Kyllä voin sanoa ettei se aina ole viiden tähden luokkaa se majoitus jokapaikassa lomaosakkeissa, esim Malagassa oli pakko vaihtaa kesken viikon toiseen hotelliin kun oli ihan ala-arvoinen paikka.
      Se toinen oli sitten kyllä tasokas hotelli..

      Joskus olen myös törmännyt lomanvaihdossa siihen ettei onnistu suorat lennot kohteeseen haluttuna viikkona, eli sitten joutuu miettimään asioita uudelleen..
      Nyt olenkin ottanut lomamatkat matkatoimiston kautta jo monta vuotta, ja ollut tyytyväinen.. vaikka siis omistan edelleen lomaosakkeen !!!

    • Pyhäniemi

      Meilläkin pari viikkoa Suomesta. Ellen käytä, niin annan vuokralle .Niin, eihän nuita pakko ole kalliilla ostaa?

      • Bisnes +++

        Mikäli ostaa, niin pitää myös käyttää.
        muuten on huono bisnes


      • Äxxä
        Bisnes +++ kirjoitti:

        Mikäli ostaa, niin pitää myös käyttää.
        muuten on huono bisnes

        Mikäli ostaa niin pitää myöskin käyttää osakkeenomistajan oikeuksia eli osallistua yhtiökokouksiin ja sitä kautta yhtiön johtamiseen!

        Laiska osakkeenomistaja joutuu äkkiä vain omaa etua ajavien lypsylehmäksi!


    • Lomaosakkeen myyjä

      Pyhäniemestä ei ainakaan meidän viikkoa ole saatu vuokratuksi, se taitaa olla talvella aika kuollut mökkikylä. Tyhjiä mökkejä paljon.

      • esittelyssä ollut...

        Pyhäniemi oli lomaosakehyijauksen ensimmäinen kohde, nyt vastaavia on ympäri suomea. HCR:n myyntiporukka kiertää suomessa pitämässä esittelytilaisuuksia niin ihanasta lomaosakkeesta ja tarjoavat muutaman vrk:n tutustumis asumisen jossain helvetin kuusessa jonne matkakustannukset tekevät jo satasia. Mökin vuokralle laittanut ei saa edes vuokratuloilla viikon hoitovastiketta maksettua. Älkää menkö näihin esittelyihin koska myyjät on koulutettu teidät ostamaan lomaosakkeen keinolla millä hyvänsä. Sekoittavat teidän päänne täysin pyörälle.


    • Tyytyväinen Osakas

      Teille urputtajille suosittelen pistäytymistä vaikkapa Portukalin Madeiralla.Siellä votte päästä tutustumaan Pestanan Vagation Club toimintaan, jos vain onnistutte osumaan heidän esittelylleen.Tulotaso tosin saatetaan kysyä siinä vaiheessa kun alatte harkita osakkeen ostoa,mutta huoneistot ja palvelu tyylikästä sekä erittäin ystävällistä.Itse lomailen siellä yleensä joulukuussa kolmisen viikkoa,jolloin Funchalin kaupunki on laitettu todella loistavaan asuun,ja mikä parasta heidän uudenvuoden ilotulitteensa ovat Ginnesin kirjoissa maailman parasta tasoa, siis huippua.--Talviloma etelässä katkaisee mukavasti meidän pimeätä ja synkkää ( rospuutto ) aikaamme. Suosittelen lämpimästi !! --Suurin osakasjoukko ( kansallisuus ) siellä ovat Britit sitten toisella sijalla Suomalaiset..--Käykääpä testaamassa !!

      • OLIN TÄSSÄ PULJUSSA AIKANAAN MYYJÄNÄ

        LÄHDIN POIS KUN HUOMASIN KUINKA IHMISIÄ PETETTIIN


        ENGLANTILAISET JA ETELÄ-AFRIKAANIT HUIJARIT ASIALLA


      • Huh mitä tekstiä

        "Portukalin"
        "Vagation"
        "Ginnesin"
        "Britit/Suomalaiset"

        Mistähän sain sen vaikutelman, että ehkä juuri ja juuri peruskoulun käynyt myyntipuksu se kirjoitti yllä olevan?


      • Lyttypummit

        On aivan sama mitä suosittelet nuo "kaikkitietävät", jotka eivät todellisuudessa tiedä mitään haukkuvat asiat lyttyyn.


      • sanastoa
        Huh mitä tekstiä kirjoitti:

        "Portukalin"
        "Vagation"
        "Ginnesin"
        "Britit/Suomalaiset"

        Mistähän sain sen vaikutelman, että ehkä juuri ja juuri peruskoulun käynyt myyntipuksu se kirjoitti yllä olevan?

        Hienosti poimittu.


      • poimi poimi
        sanastoa kirjoitti:

        Hienosti poimittu.

        ammattipoimija


      • miksi ei

        Myös tyytyväinen


      • tytyväinen

        Kuin myöa.


      • Ei paljon
        poimi poimi kirjoitti:

        ammattipoimija

        mitä poimii?


    • vierestä seurannut

      On näköjääm osakekauttiaat käyneet äänestelemässä noilla peukaloilla.

      Järjetöntä sitoa loma loppuelämäkseen samalle viikolle samaan paikkaan. Entäs jos sairastut lomaviikollasi niin maksat kiskurihinnan käyttämättömästä viikostasi.
      Kun kaikki kulut lasketaan; vastikkeet, ostohinta, sähköt yms. niin lomaviikon asumishinta moninkertaistuu tavalliseen vuokramökkiin tai osakkeeseen verrattuna. Osakkeesta ei edes pääse eroon jos alkaa kaduttaa tai elämäntilanne muuttuu.
      Jokainen tietysti vastaa toilailuistaan ja jos antaa kusettaa itseään niin sehän on oma häpeä.

      Samaa osakekusetustahan on alettu tekemään kaliimmilla matkaveneilläkin.
      Siinäkin kun viikollesi sattuu ukkosmyrskyt niin pakko on veneillä tai menee koko vuoden maksut hukkaan.

      Montakohan miinuspeukaloa osakemyyjät tälle totuudelle antavat.

      • syrt17

        eikö matkavakuutus korvaa oman viikon vastiketta,jos sairastuu,koska jos lisälomilla tai muiten on varannut lomansa,niin sen se matkavakuutus meillä korvasi ainaskin.minulla on jatkuvasti voimassa oleva vakuutus.


      • Vakuuttava
        syrt17 kirjoitti:

        eikö matkavakuutus korvaa oman viikon vastiketta,jos sairastuu,koska jos lisälomilla tai muiten on varannut lomansa,niin sen se matkavakuutus meillä korvasi ainaskin.minulla on jatkuvasti voimassa oleva vakuutus.

        Hyvä huomio tuo matkavakuutus.


      • vara on viisautta
        Vakuuttava kirjoitti:

        Hyvä huomio tuo matkavakuutus.

        Aina pitää olla vakuutus.


      • Se turvaa
        syrt17 kirjoitti:

        eikö matkavakuutus korvaa oman viikon vastiketta,jos sairastuu,koska jos lisälomilla tai muiten on varannut lomansa,niin sen se matkavakuutus meillä korvasi ainaskin.minulla on jatkuvasti voimassa oleva vakuutus.

        Aina pitää olla vakuuts


      • tyytyväinen jäsen

        Enpä ole kertaakaan käynyt "omalla viikollani",siis en ole sidottu samaan viikkoon,samaan paikkaan.Lomailen silloin kun pystyn ja menen sinne mistä sopivan ja mieleisen huoneiston löydän.Ja muuten toimii.


      • venäjän malli
        tyytyväinen jäsen kirjoitti:

        Enpä ole kertaakaan käynyt "omalla viikollani",siis en ole sidottu samaan viikkoon,samaan paikkaan.Lomailen silloin kun pystyn ja menen sinne mistä sopivan ja mieleisen huoneiston löydän.Ja muuten toimii.

        taidat olla vasta alkaja joka ei ymmärrällä että sinua on kusetettu ostamaan noin 9000€ osake jonka saat noin 500-1500 yksityisiltä



        ltä ja josta iso toimija ottaa 3500€ niin vielä voitat puhun nyt pisteytyksestä.


    • sry meni väärään kat

      Nokian hallituksen puheenjohtajaa Jorma Ollilaa oli sijoittajien taholta uhkailtu ja vaadittu, että hänen pitää valita tehtävään pohjois-amerikkalainen Elop, erotuksena Ollilan omasta ehdokkaasta Anssi Vanjoesta.[

    • siru52

      Niin vielä tuosta johtuen, mitä edellä kirjoitin olen ne vain joistakin julkaistuista lukenut.

      Eli ne eivät olleet minun omia. Vaan kopioin oliko se kauppalehti...Eli enjoy for Elop from America.

      Why some stupid boy, who never and i say never tell nothing.

      Its Elop, one hope from Nokia.

    • Moi kohtalotoveri! Minä jouduin uhkailujen kohteeksi v.2003 käytyäni lomaosake-esittelyssä,kun en heti suostunut kaupantekoon vaan halusin harkita asiaa.Avopuolisoni pelkäsi oikeustoimia ja painosti myös minua,hänellä oli oma lehmä ojassa,kun kuvitteli pääsevänsä siten ulkomaille siivellä.Sitä ei vin ole tapahtunut eikä tapahdu,kerran varasin vaihdon kotimaassa,mutta kun ei kelvannut,niin laitoin osakkeen myyntiin.Onhan noita esittelytarjouksia tullut lomaosakefirmoilta,mutta minua ei saa niihin kilon palasinakaan.Pitäiskö joskus videoida tällainen tilaisuus salaa ja näyttää kuluttaja-asiamiehelle,voishan ne itsekin käydä sellaisessa,näkisivät onko reilua meininkiä.

      • Osakemyyjä

        Olen itse klubimyyjänä ollut jo kuusi vuotta. Suurin osa minulta ostaneista asiakkaista ollut erittäin tyytyväisiä, osa ei, mutta niin on minkä hyvänsä tuotteen kanssa. On totta, että jotkut myyjät käyttävät edelleen vanhanaikaista painostustyyliä ja vaativat päätöstä saman tien. Sillä tosin ei ole mitään väliä, koska nykyisin viikko-osakekaupoissa on kuluttajasuojalain määräämä peruutusaika. Sinun tapauksesi on ollut erityisen ikävä, koska painostajana oli silloinen avopuolisosi.
        Minulla on muuten käynyt useitakin kuluttaja-asiahenkilöitä esittelyssä - tosin lomailun merkeissä. Osa on ostanut oman viikko-osakkeensa, osa ei. Työtään on helppo tehdä kelle hyvänsä, kun sen tekee rehellisesti ja ammatietiikastaan ylpeinä. Ikävä kyllä, meitä myyjiä on moneksi - ne vanhanaikaiset korkeapainemyyjät alkavat olla onneksi katoava luonnonvara.


      • Ex osakas
        Osakemyyjä kirjoitti:

        Olen itse klubimyyjänä ollut jo kuusi vuotta. Suurin osa minulta ostaneista asiakkaista ollut erittäin tyytyväisiä, osa ei, mutta niin on minkä hyvänsä tuotteen kanssa. On totta, että jotkut myyjät käyttävät edelleen vanhanaikaista painostustyyliä ja vaativat päätöstä saman tien. Sillä tosin ei ole mitään väliä, koska nykyisin viikko-osakekaupoissa on kuluttajasuojalain määräämä peruutusaika. Sinun tapauksesi on ollut erityisen ikävä, koska painostajana oli silloinen avopuolisosi.
        Minulla on muuten käynyt useitakin kuluttaja-asiahenkilöitä esittelyssä - tosin lomailun merkeissä. Osa on ostanut oman viikko-osakkeensa, osa ei. Työtään on helppo tehdä kelle hyvänsä, kun sen tekee rehellisesti ja ammatietiikastaan ylpeinä. Ikävä kyllä, meitä myyjiä on moneksi - ne vanhanaikaiset korkeapainemyyjät alkavat olla onneksi katoava luonnonvara.

        Hienoa että toit oma näkökantasi ja kokemuksesi esille!
        Menestystä työssäsi!


    • piosjp

      Niin, lomaosake perustuu puhtaasti käyttöön. Jos ei lomaile, niin eihän sillä mitään tee. Meidän perhe käyttää HC nopeita 4-5 reissua per vuosi. Ja on helppoa lomailua. Osake ostettiin 2001 ja ei tuo 250e vastikelasku vuodessa ahdista ollenkaan.

      • tyhmyyden tehnyt

        Unohditko muut maksut? Missä on ylimääräiset korjausvastikkeet, vaihtomaksut, matkat lvaihtokohteeseen yms. Halvemmaksi olisi tullut ostamalla matkan matkatoimistosta eikä tarvitsisi tuijottaa samoja seiniä vuodesta toiseen.


    • sulevi kaakko

      Kävimme yhden loma-osakemyyjän luona , koska he sanoivat ostavansa osakkeita.Hän ehdotti vaihtoa kotimaan osakkeeseen.Vaihto tarkoitti sitä, että oma osakkeemme josta olimme aikoinaan maksanut 25000e siirtyisi heille ja me saisimme uuden kun maksamme 10000e lisää.lyhyellä matematiikalla kotimaan osake olisi maksanut meille siis 35000e.Kysyimme onko myyjä järjissään niin hänen käytös muuttu tosi raivokkaaksi, joten kävelimme pihalle kyseisestä puljusta.Sain siitä upeasta palvelusta sellaisen hepulin , etten ole enään uskaltanut mennä muihinkaan firmoihin.

    • kultamuna pitää olla

      Kuka hullu nyt munan munaan vaihtaa.
      Ookko nää pöljä.

    • Vähempi pölöjä

      Semmottii ne pölöjät on.

    • Pöljempi

      Pölöjä on aina pölöjä.

      • viljo huttunen

        täysin pimeetä sakkia noi viikkoosakemyyyjät. PÄÄTÄT ASIAN NYT EI MEILLÄ TÄÄLLÄ KUKAAN MIETI JOS JOKIN MIETITYTTÄÄ NIIN ONKO SE VAIN SE RAHA: Tällaista textiä niiltä tulee.tosi typerää


      • seireenijäck
        viljo huttunen kirjoitti:

        täysin pimeetä sakkia noi viikkoosakemyyyjät. PÄÄTÄT ASIAN NYT EI MEILLÄ TÄÄLLÄ KUKAAN MIETI JOS JOKIN MIETITYTTÄÄ NIIN ONKO SE VAIN SE RAHA: Tällaista textiä niiltä tulee.tosi typerää

        joo sama juttu.ostakaa heti.turha miettiä.onnex mietittiin.ei oo lomaosaketta,eikä tuu


    • x

      Juuri näin on asia, ihan ***** koko firma.

      • venäjä vetää

        eihän se voi näin mennä että meillä loppuisi myytävä jos .


    • Frank57

      Käytiin esittelyssä Kuusamon Tropiikissa kesäkuun 2. viikolla. Tavallisesta poiketen esittelijä oli hyväkäytöksinen ja asiallinen. Eipä vain osannut edes lyhyttä matematiikkaa. Tyrkytti 15.000 € hintaista viikko-osaketta jonnekin hyttyslammen rannalla sijaitsevaan paritalo-villan 60 neliön mökkiin. Kysyin, miksi maksaisin
      15 k.€ yhden viikon käyttöoikeudesta mökkiin, jonka rakennuskustannukset ovat max. 70.000 €. Eli n. 5 osaketta myymällä on rakennuskustannukset kuitattu, kuitenkaan ostajilla ei ole omistusoikeutta kiinteistöön, ainoastaan yhden viikon käyttöoikeus. Hyvä diili myyjälle, ei ostajalle. Ei pystynyt perustelemaan, rupesi puhumaan RCI-pisteistä ja vaihto-oikeuksista sekä siitä, kuinka edullisesti saisimme majoituksia ympäri maailmaa. Esitin laskelman: 15.000€ menetetty sijoitetun pääoman tuotto 5% / v. = 750,- yhtiövastike 220,-/ v. RCI vaihtomaksu 140,- / vaihtokerta. siis yhteensä 1110,00€. Uskon, että tällä rahalla
      saa melko tasokkaan majoituksen viikoksi vapailta markkinoilta mistä päin maailmaa tahansa. Yritti väittää, että kyseessä on sijoitus, jonka arvo nousee! Yksi, mikä on varmaa: Loma-osakkeen arvo ei ikimaailmassa nouse! Päin vastoin, huonot jälkimarkkinat, jos joudut luopumaan osakkeesta, hyvällä tuurilla saat 30 % maksamastasi hinnasta, useimmiten et pääse siitä eroon edes ilmaiseksi. (Tästä useita esimerkkejä aiemmissa kirjoituksissa).
      Eli, kun joudut myyjän pyöritykseen, käytä taskulaskinta ja tervettä maalaisjärkeä!

    • sfkdafäös

      Oltiin esittelyssä Holiday Club Saimaalla kesäkuussa 2012. Erittäin asiallinen ja ystävällinen naismyyjä. Jos myynnissä olisi ollut ns. "järkevä ja ymmärrettävä" tuote, olisin voinut ostaakin. Mutta ostamatta jäi, osittain juuri Frank57:n mainitsemista syistä, mutta muutenkin.

      Meille myytiin alehintaan jotain joka muuten maksaisi enempi, ja jossa oli edullinen kampanja-aika vielä päällä. Tiukkasin myyjältä jälkimarkkinoinnin toimivuutta, ja myyjä myös melko rehellisesti ja suoraan totesi, että ei syrjäseutujen lokakuun viikkoja saa millään myytyä eteenpäin, mutta parhaille viikoille on kyllä kysyntää. Ja miten myynti sitten tapahtuu? No, se pitää tarjota heille itselleen takaisin jälleenmyyntiin (muuten ne RCI-pisteet lakkaa olemasta jos onnistuu myymään itse jollekin kaverilleen). Ja he ottavat jälleen myyntiin sen osakkeen noin 60%:n hinnasta. Eli jos siitä joutuu luopumaan, tappio on melkoinen.

      Toisena sudenkuoppana varmaankin nuo vastikkeet, jotka voi muuttua. Ja pakkohan omistajan on maksaa - kysyin onko yhtiöillä vastikesaatavia, niin kuulemma ei ole, aika "kiltisti" osakkaat vastikkeensa maksavat.

      Tällä hetkellä jäi itselleni sellainen fiilis, että eniten ja parhaiten lomaosakkeista voivat hyötyä ne, jotka eivät niitä ITSE osta. Eli tosiaan kun seuraa Keltaisen pörssin ja huuto.netin myyntipalstoja, niin ne ovat täynnä epätoivoisia yrityksiä myydä viikko-osakkeita tai niiden lomaviikkoja "edes jostain hinnasta". Jos maksan jollekin muutaman satkun tai kympin siitä ilosta, että saan olla viikon jossain ehkäpä ihan hotellitasoisessa majoituksesta, niin mielestäni se on hyvä diili. Ja jos jotain menee pieleen, en häviä muuta kuin sen verran mitä olen maksanut (eli en paljoa).

      Tarkistin myös myyjäyrityksen tilinpäätöstiedot. Firma tekee rutkasti voittoa. Se herättää kysymyksen, että pitäisikö perustaa itse tällainen firma? Eli asia on ihan just noin mitä Frank57 äsken kirjoitti, myyjä saa 70 tonnin mökistään omansa pois jo silloin kun 5 suosituinta viikkoa on myyty. Jos saa myytyä vielä ne muut viikot ihan vaikka mihin tahansa hintaan, niin se on aina puhdasta katetta. Ilmeisesti homma pyörii taloudellisesti aika hyvin? (Siis myyjän näkövinkkelistä?)

      Ja jos kuvitellaan vielä sellainen tilanne, että jokaisesta viikosta saadaan 15 tonnia, niin silloin parin viikon huoltoviikoilla 50 viikkoa tuottaa 15 tonnia kukin, eli se tekee 15.000€ x 50 viikkoa = 750.000 euroa! Hyvä tuotto noin 70.000 mökistä.

    Ketjusta on poistettu 150 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe