Onko tosiaan niin, että kys. pelin pelaaminen ei nykyisin maksa mitään? Eli tarvitsee vain ostaa peli(ja lisäosat?) ja sitten voi pelata niin paljon kuin vaan haluaa ilman mitn kuukausimaksuja? Wowiin iskenyt kyllästyminen ja uus peli hakusessa, ja olen aina halunnut kokeilla tätä peliä mutta maksaminen ei innosta(ei myöskään privaservut huom), maksullisuus on myös yksi syy miksi wowiin tulee nyt paussi, ei huvita maksaa pelistä jossa ei ole mitään tekemistä enää(itselleni siis, raidaaminen ei kiinnosta).
Lord of the rings online
6+5
1
283
Vastaukset
- 8008135
Mun mielestäni jos ostaa lisäosan niin alkaa kuukausi maksu mutta itse lotr online on itsessään vain ilmainen AINA !! :D itsekkin pelailen ilman lisäosia ja tykkään ! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 334259
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344047- 633695
- 873541
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans323524Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643331- 812896
- 542825
- 252606
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142314