transpoint??????????????????????????????????????????????????????

point goes down

vai mikä lie uusiyhtiö?????hyvät asiakkaat ja alihankkijat.KAARTAKAA KAUKAA KYS YHTIÖ......loppuu kohta firman kuljetus kapasiteetti ,jos torpparit ajavat alle autonkuljettajan palkan.....vi......mitä vedätystä

19

8754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuva peilissä kertoo

      aina löytyy joku joka ajaa vähän alle edellisen on ne autoilijat vaan sellaista sakkia ja sitten itketään ettei kannata

    • örkkiörkkinen

      on aina suhteessa laatuun eli toimintavarmuuteen/ tavaran ehjänä perille saamiseen!!
      Että jokainen voi päätellä itse tästä.

    • irtoperä

      ajattavat polakkivetureilla osan runkolinjoistaan..eli puolalainen vetoauto vetää Transpointin omaa suomenkilpistä perävaunua. käyttäkää mieluummin kiitolinjaa tai kaukokiitoa, siellä ei (ainakaan viellä) näy turakkeja kärryjä vetämässä.

      • suunta o tää

        kyllä ne rupee jo rantautumaan kiitolinjallekkin turakit ja polakin....
        PP-kuljetuslinja jo kovasti kiitoautojen kamoja vetää ja omia talon kuskeja pistetään ahtaalle...näinhän se menee joka paikassa nykyään...vähän aikaa niin varmaan vaihtuu tuo pp johonki turakkiin..


      • ei torppari

        ihan samalla kaavalla toimivat.
        Perunakellarissako asut, kun et näe muita kuin mainitsemasi yhtiön?

        Muutto maan päälle auttaa aina


    • ff

      Juu ruvetaan vaan kaikki leikkaan vaan tukkaa toinen toisiltamme ja annetaan virolaisten ja puolalaisten tehdä kaikki muut hommat.....palvalu työllistää..

    • Tapimussoksat

      ovat yrittäjän ja toimeksiantajan välinen juttu, mutta toinen juttu on se että ALT:n jäsenet, johon myös VR-Transpoint kuuluu, on se että he ovat lupautuneet TES:n allekirjoittaessaan sitoutuneet siihen että alihankkijoiden kuljettajat saavat vähintään saman liksan mitä TES lupaa. Jos yrittäjä haluaa ajaa irotperiä ilmaiseksi, se on siis hänen asiansa. Mutta palkolliselle pitäisi maksaa asiallinen palkka.

      • Järki Käteen.

        Jo on vaikeaks mennyt Vr Transpointin alaisuudessa. Ilmaiseksiko pitäisi ajaa??? Ei helvetti sentään. Asiallalinen taksa, kiitos. Älkää ajako Vr Transpointin alaisuudessa. Kokeilkaa muita työnantajia. Vr Transpointti ajokoon itsensä konkurssiin. Minä en ainakaan tuonne laita kalustoa ajamaan.


      • järki päässä
        Järki Käteen. kirjoitti:

        Jo on vaikeaks mennyt Vr Transpointin alaisuudessa. Ilmaiseksiko pitäisi ajaa??? Ei helvetti sentään. Asiallalinen taksa, kiitos. Älkää ajako Vr Transpointin alaisuudessa. Kokeilkaa muita työnantajia. Vr Transpointti ajokoon itsensä konkurssiin. Minä en ainakaan tuonne laita kalustoa ajamaan.

        Montako VR Transpointin kanssa sopimus ajossa ollutta tiedät menneen konkurssiin vain "huonon" liksan takia?! Epäilen,ettet yhtään!!
        Ja mitä pahaa siinä on,että Ison yrityksen alihankkiat ajelee yhtiön ajoja,oli rekiterikilpi mistä tahansa?! Pointti on vaan verrattuna Esim.Sankkeriin,että hyöty jää kotomaahamme!! ei Sakemannin tai muun maan eduksi!!


      • Omituinen höpöttäjä

        ...tuollaiset sitoutumiset. Julkisuudessa puhutaan juhlavasti sitoutumisista ja käytäntö on jotain ihan muuta. Kiitolinjallakin on torppareita, joiden kuskien palkat on aivan jotain muuta kuin tessissä on määritelty. Autoja ulkoistetaan kuljettajineen ja kun "kallispalkkaiset" vanhat kuskit on eri keinoin saatu savustettua ulos, saadaan "kohtuu palkkaiset" kuljettajat sisään. Kuka näitä valvoo ja miten? Ei kukaan, se on nähty.


      • hyyskä
        Omituinen höpöttäjä kirjoitti:

        ...tuollaiset sitoutumiset. Julkisuudessa puhutaan juhlavasti sitoutumisista ja käytäntö on jotain ihan muuta. Kiitolinjallakin on torppareita, joiden kuskien palkat on aivan jotain muuta kuin tessissä on määritelty. Autoja ulkoistetaan kuljettajineen ja kun "kallispalkkaiset" vanhat kuskit on eri keinoin saatu savustettua ulos, saadaan "kohtuu palkkaiset" kuljettajat sisään. Kuka näitä valvoo ja miten? Ei kukaan, se on nähty.

        tienhoitoalaa,tilaajavastuulaki on vain pelkkä paperi ja toimii hyvin rypisteltynä puuceessä


      • Vroom
        järki päässä kirjoitti:

        Montako VR Transpointin kanssa sopimus ajossa ollutta tiedät menneen konkurssiin vain "huonon" liksan takia?! Epäilen,ettet yhtään!!
        Ja mitä pahaa siinä on,että Ison yrityksen alihankkiat ajelee yhtiön ajoja,oli rekiterikilpi mistä tahansa?! Pointti on vaan verrattuna Esim.Sankkeriin,että hyöty jää kotomaahamme!! ei Sakemannin tai muun maan eduksi!!

        Schenkkeri on varmasti panostanut Suomeen enemmän, kuin täältä on tuloutettu Saksaan. Viimeisen kymmenen vuoden aikana terminaaleja on rakennettu ja uudistettu ympäri Suomea. Viimeisintä jätti-investeointia on ryhdytty pystyttämään Vantaalle.

        Puolalaisen ja virolaisen halpatyövoiman käyttö ei oikein istu kotimaisuuttaan mainostavan valtionyhtiön yrityskuvaan.


      • Väärillä Raiteilla
        Vroom kirjoitti:

        Schenkkeri on varmasti panostanut Suomeen enemmän, kuin täältä on tuloutettu Saksaan. Viimeisen kymmenen vuoden aikana terminaaleja on rakennettu ja uudistettu ympäri Suomea. Viimeisintä jätti-investeointia on ryhdytty pystyttämään Vantaalle.

        Puolalaisen ja virolaisen halpatyövoiman käyttö ei oikein istu kotimaisuuttaan mainostavan valtionyhtiön yrityskuvaan.

        Vr Transpointilla tuntuu olevan suunta hukassa, organisaatioita ja nimiä vaihdellaan, nimitetään kaikenlaisia päälliköitä ja pikkujohtajia, perustetaan divisioonaa ja tehtävien hoitoa siirretään paikasta toiseen sen verran useasti ettei kukaan tiedä missä hoidetaan kenen toimesta.

        Ajaa dhl, ups, varova, matkahuolto, ja vaikka mitä alihankintana ja mitkä ajot näistä saa?

        Pitäkää sopiva turvaväli tähän veeärrään.


      • Laskenko terän
        hyyskä kirjoitti:

        tienhoitoalaa,tilaajavastuulaki on vain pelkkä paperi ja toimii hyvin rypisteltynä puuceessä

        Ryssät ja polakit vielä tienhoitoon puutu!Sehän jo nähtiin virolaisten kanssa!


    • DI

      Niin nähtiin juu. Mutta insinööri unohtaa pian,ja yrittää vielä ainakin pari kertaa että saisko vielä jonkun halvemmalla.

    • sdjfjg

      Kyllä Vr Transpointtia haukutaan, mutta Suomen Posti, eli Itella on edelläkävijä. Maksaa Suomalaisille kuskeille niin omille kuin alihankkijoille niin pientä palkkaa, että ei kehtaa puhuakkaan ja muuten kyllä on olevinaan logistiikan ja kuljetusten moniosaaja, vaikka homma ei toimi ei sitten millään. No eipä ihme, jos Vr:llä alkaa olemaan kuskit Puolasta ja Venäjältä, niin Itellan ottaa haltuun Somalit. Niin ja jos Itella meinaa haukata Vr Transpointinkin, kun johtaja ja päällikkölaumalle pitää olla sotkettavaa ja saneerattavaa. Mikäköhän seuraavaksi ? Kaukokiito ?

    • jugi4

      Kiertäkää kaukaa sellaset yritykset kun Cont 2000 Oy ja PP Kuljetuslinja Oy.Tekevät yhteistyötä ja kuskeille annetaan fudut jos esim puhelimet kiinni vrk levon aikana.Toinen mikä ärsyttää noissa firmoissa että vittuillaan kuskille koko ajan jos aikataulu ei pidä tai sit ei tehdä niin kun juitsari sanoo.Pekka Perälä kuuleman mukaan pakottaa kuljettajan ottamaan piirturin sulakkeen irti jotta aikataulussa pysyminen on mahdollista

      • J.v 83

        Eivät tee enää yhteistyötä cont ja pp ja oon ollu contilla 7 vuotta töis enkä oo viä potkuja saanu, vaikka o välillä päivälläki puhelin kii, että älä jauha paskaa ja mä ainaki oon kulukenu lakien mukaaan kaikki sulakkeet paikallansa!!!


    • Anonyymi

      Osti Transitar i n... Taas on koukku autoille hommaan... Miks koukut lähtee hetken päästä pois veeärrältä. Saako 1,50km vai mitä maksetaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

      Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3805
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

      Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      136
      2517
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

      Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      61
      2063
    4. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

      Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      78
      1626
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

      https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      13
      1619
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

      Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      59
      1375
    7. Mun on pakko uskaltaa

      Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      79
      1291
    8. Miksi rakastuit ?

      Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      67
      1280
    9. Leikitään tavuleikkiä

      Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      74
      1256
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

      💕💕💕💕
      Ikävä
      72
      1237
    Aihe