transpoint??????????????????????????????????????????????????????

point goes down

vai mikä lie uusiyhtiö?????hyvät asiakkaat ja alihankkijat.KAARTAKAA KAUKAA KYS YHTIÖ......loppuu kohta firman kuljetus kapasiteetti ,jos torpparit ajavat alle autonkuljettajan palkan.....vi......mitä vedätystä

19

8023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuva peilissä kertoo

      aina löytyy joku joka ajaa vähän alle edellisen on ne autoilijat vaan sellaista sakkia ja sitten itketään ettei kannata

    • örkkiörkkinen

      on aina suhteessa laatuun eli toimintavarmuuteen/ tavaran ehjänä perille saamiseen!!
      Että jokainen voi päätellä itse tästä.

    • irtoperä

      ajattavat polakkivetureilla osan runkolinjoistaan..eli puolalainen vetoauto vetää Transpointin omaa suomenkilpistä perävaunua. käyttäkää mieluummin kiitolinjaa tai kaukokiitoa, siellä ei (ainakaan viellä) näy turakkeja kärryjä vetämässä.

      • suunta o tää

        kyllä ne rupee jo rantautumaan kiitolinjallekkin turakit ja polakin....
        PP-kuljetuslinja jo kovasti kiitoautojen kamoja vetää ja omia talon kuskeja pistetään ahtaalle...näinhän se menee joka paikassa nykyään...vähän aikaa niin varmaan vaihtuu tuo pp johonki turakkiin..


      • ei torppari

        ihan samalla kaavalla toimivat.
        Perunakellarissako asut, kun et näe muita kuin mainitsemasi yhtiön?

        Muutto maan päälle auttaa aina


    • ff

      Juu ruvetaan vaan kaikki leikkaan vaan tukkaa toinen toisiltamme ja annetaan virolaisten ja puolalaisten tehdä kaikki muut hommat.....palvalu työllistää..

    • Tapimussoksat

      ovat yrittäjän ja toimeksiantajan välinen juttu, mutta toinen juttu on se että ALT:n jäsenet, johon myös VR-Transpoint kuuluu, on se että he ovat lupautuneet TES:n allekirjoittaessaan sitoutuneet siihen että alihankkijoiden kuljettajat saavat vähintään saman liksan mitä TES lupaa. Jos yrittäjä haluaa ajaa irotperiä ilmaiseksi, se on siis hänen asiansa. Mutta palkolliselle pitäisi maksaa asiallinen palkka.

      • Järki Käteen.

        Jo on vaikeaks mennyt Vr Transpointin alaisuudessa. Ilmaiseksiko pitäisi ajaa??? Ei helvetti sentään. Asiallalinen taksa, kiitos. Älkää ajako Vr Transpointin alaisuudessa. Kokeilkaa muita työnantajia. Vr Transpointti ajokoon itsensä konkurssiin. Minä en ainakaan tuonne laita kalustoa ajamaan.


      • järki päässä
        Järki Käteen. kirjoitti:

        Jo on vaikeaks mennyt Vr Transpointin alaisuudessa. Ilmaiseksiko pitäisi ajaa??? Ei helvetti sentään. Asiallalinen taksa, kiitos. Älkää ajako Vr Transpointin alaisuudessa. Kokeilkaa muita työnantajia. Vr Transpointti ajokoon itsensä konkurssiin. Minä en ainakaan tuonne laita kalustoa ajamaan.

        Montako VR Transpointin kanssa sopimus ajossa ollutta tiedät menneen konkurssiin vain "huonon" liksan takia?! Epäilen,ettet yhtään!!
        Ja mitä pahaa siinä on,että Ison yrityksen alihankkiat ajelee yhtiön ajoja,oli rekiterikilpi mistä tahansa?! Pointti on vaan verrattuna Esim.Sankkeriin,että hyöty jää kotomaahamme!! ei Sakemannin tai muun maan eduksi!!


      • Omituinen höpöttäjä

        ...tuollaiset sitoutumiset. Julkisuudessa puhutaan juhlavasti sitoutumisista ja käytäntö on jotain ihan muuta. Kiitolinjallakin on torppareita, joiden kuskien palkat on aivan jotain muuta kuin tessissä on määritelty. Autoja ulkoistetaan kuljettajineen ja kun "kallispalkkaiset" vanhat kuskit on eri keinoin saatu savustettua ulos, saadaan "kohtuu palkkaiset" kuljettajat sisään. Kuka näitä valvoo ja miten? Ei kukaan, se on nähty.


      • hyyskä
        Omituinen höpöttäjä kirjoitti:

        ...tuollaiset sitoutumiset. Julkisuudessa puhutaan juhlavasti sitoutumisista ja käytäntö on jotain ihan muuta. Kiitolinjallakin on torppareita, joiden kuskien palkat on aivan jotain muuta kuin tessissä on määritelty. Autoja ulkoistetaan kuljettajineen ja kun "kallispalkkaiset" vanhat kuskit on eri keinoin saatu savustettua ulos, saadaan "kohtuu palkkaiset" kuljettajat sisään. Kuka näitä valvoo ja miten? Ei kukaan, se on nähty.

        tienhoitoalaa,tilaajavastuulaki on vain pelkkä paperi ja toimii hyvin rypisteltynä puuceessä


      • Vroom
        järki päässä kirjoitti:

        Montako VR Transpointin kanssa sopimus ajossa ollutta tiedät menneen konkurssiin vain "huonon" liksan takia?! Epäilen,ettet yhtään!!
        Ja mitä pahaa siinä on,että Ison yrityksen alihankkiat ajelee yhtiön ajoja,oli rekiterikilpi mistä tahansa?! Pointti on vaan verrattuna Esim.Sankkeriin,että hyöty jää kotomaahamme!! ei Sakemannin tai muun maan eduksi!!

        Schenkkeri on varmasti panostanut Suomeen enemmän, kuin täältä on tuloutettu Saksaan. Viimeisen kymmenen vuoden aikana terminaaleja on rakennettu ja uudistettu ympäri Suomea. Viimeisintä jätti-investeointia on ryhdytty pystyttämään Vantaalle.

        Puolalaisen ja virolaisen halpatyövoiman käyttö ei oikein istu kotimaisuuttaan mainostavan valtionyhtiön yrityskuvaan.


      • Väärillä Raiteilla
        Vroom kirjoitti:

        Schenkkeri on varmasti panostanut Suomeen enemmän, kuin täältä on tuloutettu Saksaan. Viimeisen kymmenen vuoden aikana terminaaleja on rakennettu ja uudistettu ympäri Suomea. Viimeisintä jätti-investeointia on ryhdytty pystyttämään Vantaalle.

        Puolalaisen ja virolaisen halpatyövoiman käyttö ei oikein istu kotimaisuuttaan mainostavan valtionyhtiön yrityskuvaan.

        Vr Transpointilla tuntuu olevan suunta hukassa, organisaatioita ja nimiä vaihdellaan, nimitetään kaikenlaisia päälliköitä ja pikkujohtajia, perustetaan divisioonaa ja tehtävien hoitoa siirretään paikasta toiseen sen verran useasti ettei kukaan tiedä missä hoidetaan kenen toimesta.

        Ajaa dhl, ups, varova, matkahuolto, ja vaikka mitä alihankintana ja mitkä ajot näistä saa?

        Pitäkää sopiva turvaväli tähän veeärrään.


      • Laskenko terän
        hyyskä kirjoitti:

        tienhoitoalaa,tilaajavastuulaki on vain pelkkä paperi ja toimii hyvin rypisteltynä puuceessä

        Ryssät ja polakit vielä tienhoitoon puutu!Sehän jo nähtiin virolaisten kanssa!


    • DI

      Niin nähtiin juu. Mutta insinööri unohtaa pian,ja yrittää vielä ainakin pari kertaa että saisko vielä jonkun halvemmalla.

    • sdjfjg

      Kyllä Vr Transpointtia haukutaan, mutta Suomen Posti, eli Itella on edelläkävijä. Maksaa Suomalaisille kuskeille niin omille kuin alihankkijoille niin pientä palkkaa, että ei kehtaa puhuakkaan ja muuten kyllä on olevinaan logistiikan ja kuljetusten moniosaaja, vaikka homma ei toimi ei sitten millään. No eipä ihme, jos Vr:llä alkaa olemaan kuskit Puolasta ja Venäjältä, niin Itellan ottaa haltuun Somalit. Niin ja jos Itella meinaa haukata Vr Transpointinkin, kun johtaja ja päällikkölaumalle pitää olla sotkettavaa ja saneerattavaa. Mikäköhän seuraavaksi ? Kaukokiito ?

    • jugi4

      Kiertäkää kaukaa sellaset yritykset kun Cont 2000 Oy ja PP Kuljetuslinja Oy.Tekevät yhteistyötä ja kuskeille annetaan fudut jos esim puhelimet kiinni vrk levon aikana.Toinen mikä ärsyttää noissa firmoissa että vittuillaan kuskille koko ajan jos aikataulu ei pidä tai sit ei tehdä niin kun juitsari sanoo.Pekka Perälä kuuleman mukaan pakottaa kuljettajan ottamaan piirturin sulakkeen irti jotta aikataulussa pysyminen on mahdollista

      • J.v 83

        Eivät tee enää yhteistyötä cont ja pp ja oon ollu contilla 7 vuotta töis enkä oo viä potkuja saanu, vaikka o välillä päivälläki puhelin kii, että älä jauha paskaa ja mä ainaki oon kulukenu lakien mukaaan kaikki sulakkeet paikallansa!!!


    • Anonyymi

      Osti Transitar i n... Taas on koukku autoille hommaan... Miks koukut lähtee hetken päästä pois veeärrältä. Saako 1,50km vai mitä maksetaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      110
      5875
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3833
    3. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      465
      2691
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1720
    6. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1383
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1255
    Aihe