vai mikä lie uusiyhtiö?????hyvät asiakkaat ja alihankkijat.KAARTAKAA KAUKAA KYS YHTIÖ......loppuu kohta firman kuljetus kapasiteetti ,jos torpparit ajavat alle autonkuljettajan palkan.....vi......mitä vedätystä
transpoint??????????????????????????????????????????????????????
19
8023
Vastaukset
- kuva peilissä kertoo
aina löytyy joku joka ajaa vähän alle edellisen on ne autoilijat vaan sellaista sakkia ja sitten itketään ettei kannata
- örkkiörkkinen
on aina suhteessa laatuun eli toimintavarmuuteen/ tavaran ehjänä perille saamiseen!!
Että jokainen voi päätellä itse tästä. - irtoperä
ajattavat polakkivetureilla osan runkolinjoistaan..eli puolalainen vetoauto vetää Transpointin omaa suomenkilpistä perävaunua. käyttäkää mieluummin kiitolinjaa tai kaukokiitoa, siellä ei (ainakaan viellä) näy turakkeja kärryjä vetämässä.
- suunta o tää
kyllä ne rupee jo rantautumaan kiitolinjallekkin turakit ja polakin....
PP-kuljetuslinja jo kovasti kiitoautojen kamoja vetää ja omia talon kuskeja pistetään ahtaalle...näinhän se menee joka paikassa nykyään...vähän aikaa niin varmaan vaihtuu tuo pp johonki turakkiin.. - ei torppari
ihan samalla kaavalla toimivat.
Perunakellarissako asut, kun et näe muita kuin mainitsemasi yhtiön?
Muutto maan päälle auttaa aina
- ff
Juu ruvetaan vaan kaikki leikkaan vaan tukkaa toinen toisiltamme ja annetaan virolaisten ja puolalaisten tehdä kaikki muut hommat.....palvalu työllistää..
- Tapimussoksat
ovat yrittäjän ja toimeksiantajan välinen juttu, mutta toinen juttu on se että ALT:n jäsenet, johon myös VR-Transpoint kuuluu, on se että he ovat lupautuneet TES:n allekirjoittaessaan sitoutuneet siihen että alihankkijoiden kuljettajat saavat vähintään saman liksan mitä TES lupaa. Jos yrittäjä haluaa ajaa irotperiä ilmaiseksi, se on siis hänen asiansa. Mutta palkolliselle pitäisi maksaa asiallinen palkka.
- Järki Käteen.
Jo on vaikeaks mennyt Vr Transpointin alaisuudessa. Ilmaiseksiko pitäisi ajaa??? Ei helvetti sentään. Asiallalinen taksa, kiitos. Älkää ajako Vr Transpointin alaisuudessa. Kokeilkaa muita työnantajia. Vr Transpointti ajokoon itsensä konkurssiin. Minä en ainakaan tuonne laita kalustoa ajamaan.
- järki päässä
Järki Käteen. kirjoitti:
Jo on vaikeaks mennyt Vr Transpointin alaisuudessa. Ilmaiseksiko pitäisi ajaa??? Ei helvetti sentään. Asiallalinen taksa, kiitos. Älkää ajako Vr Transpointin alaisuudessa. Kokeilkaa muita työnantajia. Vr Transpointti ajokoon itsensä konkurssiin. Minä en ainakaan tuonne laita kalustoa ajamaan.
Montako VR Transpointin kanssa sopimus ajossa ollutta tiedät menneen konkurssiin vain "huonon" liksan takia?! Epäilen,ettet yhtään!!
Ja mitä pahaa siinä on,että Ison yrityksen alihankkiat ajelee yhtiön ajoja,oli rekiterikilpi mistä tahansa?! Pointti on vaan verrattuna Esim.Sankkeriin,että hyöty jää kotomaahamme!! ei Sakemannin tai muun maan eduksi!! - Omituinen höpöttäjä
...tuollaiset sitoutumiset. Julkisuudessa puhutaan juhlavasti sitoutumisista ja käytäntö on jotain ihan muuta. Kiitolinjallakin on torppareita, joiden kuskien palkat on aivan jotain muuta kuin tessissä on määritelty. Autoja ulkoistetaan kuljettajineen ja kun "kallispalkkaiset" vanhat kuskit on eri keinoin saatu savustettua ulos, saadaan "kohtuu palkkaiset" kuljettajat sisään. Kuka näitä valvoo ja miten? Ei kukaan, se on nähty.
- hyyskä
Omituinen höpöttäjä kirjoitti:
...tuollaiset sitoutumiset. Julkisuudessa puhutaan juhlavasti sitoutumisista ja käytäntö on jotain ihan muuta. Kiitolinjallakin on torppareita, joiden kuskien palkat on aivan jotain muuta kuin tessissä on määritelty. Autoja ulkoistetaan kuljettajineen ja kun "kallispalkkaiset" vanhat kuskit on eri keinoin saatu savustettua ulos, saadaan "kohtuu palkkaiset" kuljettajat sisään. Kuka näitä valvoo ja miten? Ei kukaan, se on nähty.
tienhoitoalaa,tilaajavastuulaki on vain pelkkä paperi ja toimii hyvin rypisteltynä puuceessä
- Vroom
järki päässä kirjoitti:
Montako VR Transpointin kanssa sopimus ajossa ollutta tiedät menneen konkurssiin vain "huonon" liksan takia?! Epäilen,ettet yhtään!!
Ja mitä pahaa siinä on,että Ison yrityksen alihankkiat ajelee yhtiön ajoja,oli rekiterikilpi mistä tahansa?! Pointti on vaan verrattuna Esim.Sankkeriin,että hyöty jää kotomaahamme!! ei Sakemannin tai muun maan eduksi!!Schenkkeri on varmasti panostanut Suomeen enemmän, kuin täältä on tuloutettu Saksaan. Viimeisen kymmenen vuoden aikana terminaaleja on rakennettu ja uudistettu ympäri Suomea. Viimeisintä jätti-investeointia on ryhdytty pystyttämään Vantaalle.
Puolalaisen ja virolaisen halpatyövoiman käyttö ei oikein istu kotimaisuuttaan mainostavan valtionyhtiön yrityskuvaan. - Väärillä Raiteilla
Vroom kirjoitti:
Schenkkeri on varmasti panostanut Suomeen enemmän, kuin täältä on tuloutettu Saksaan. Viimeisen kymmenen vuoden aikana terminaaleja on rakennettu ja uudistettu ympäri Suomea. Viimeisintä jätti-investeointia on ryhdytty pystyttämään Vantaalle.
Puolalaisen ja virolaisen halpatyövoiman käyttö ei oikein istu kotimaisuuttaan mainostavan valtionyhtiön yrityskuvaan.Vr Transpointilla tuntuu olevan suunta hukassa, organisaatioita ja nimiä vaihdellaan, nimitetään kaikenlaisia päälliköitä ja pikkujohtajia, perustetaan divisioonaa ja tehtävien hoitoa siirretään paikasta toiseen sen verran useasti ettei kukaan tiedä missä hoidetaan kenen toimesta.
Ajaa dhl, ups, varova, matkahuolto, ja vaikka mitä alihankintana ja mitkä ajot näistä saa?
Pitäkää sopiva turvaväli tähän veeärrään. - Laskenko terän
hyyskä kirjoitti:
tienhoitoalaa,tilaajavastuulaki on vain pelkkä paperi ja toimii hyvin rypisteltynä puuceessä
Ryssät ja polakit vielä tienhoitoon puutu!Sehän jo nähtiin virolaisten kanssa!
- DI
Niin nähtiin juu. Mutta insinööri unohtaa pian,ja yrittää vielä ainakin pari kertaa että saisko vielä jonkun halvemmalla.
- sdjfjg
Kyllä Vr Transpointtia haukutaan, mutta Suomen Posti, eli Itella on edelläkävijä. Maksaa Suomalaisille kuskeille niin omille kuin alihankkijoille niin pientä palkkaa, että ei kehtaa puhuakkaan ja muuten kyllä on olevinaan logistiikan ja kuljetusten moniosaaja, vaikka homma ei toimi ei sitten millään. No eipä ihme, jos Vr:llä alkaa olemaan kuskit Puolasta ja Venäjältä, niin Itellan ottaa haltuun Somalit. Niin ja jos Itella meinaa haukata Vr Transpointinkin, kun johtaja ja päällikkölaumalle pitää olla sotkettavaa ja saneerattavaa. Mikäköhän seuraavaksi ? Kaukokiito ?
- jugi4
Kiertäkää kaukaa sellaset yritykset kun Cont 2000 Oy ja PP Kuljetuslinja Oy.Tekevät yhteistyötä ja kuskeille annetaan fudut jos esim puhelimet kiinni vrk levon aikana.Toinen mikä ärsyttää noissa firmoissa että vittuillaan kuskille koko ajan jos aikataulu ei pidä tai sit ei tehdä niin kun juitsari sanoo.Pekka Perälä kuuleman mukaan pakottaa kuljettajan ottamaan piirturin sulakkeen irti jotta aikataulussa pysyminen on mahdollista
- J.v 83
Eivät tee enää yhteistyötä cont ja pp ja oon ollu contilla 7 vuotta töis enkä oo viä potkuja saanu, vaikka o välillä päivälläki puhelin kii, että älä jauha paskaa ja mä ainaki oon kulukenu lakien mukaaan kaikki sulakkeet paikallansa!!!
- Anonyymi
Osti Transitar i n... Taas on koukku autoille hommaan... Miks koukut lähtee hetken päästä pois veeärrältä. Saako 1,50km vai mitä maksetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255