Krooh pyyh... Krooh pyyh... Kuorsaan luokkahuone 35B:n viimeisessä pulpetissa. Maanantai-iltapäivä, viimeinen tunti eli Saksan kielen alkeita jälkeenjääneille. En siis itse ollut jälkeenjäänyt, mutta niin laiska, että minut oli luokiteltu sellaiseksi. Noh, mutta siitä en kuitenkaan välittänyt, pääsinpähän helpommalla kaikesta.
Joka tapauksessa tunti oli kuolettavan tylsä ja minä olin niin väsynyt. Uneksiessa ajatukseni väistämättä ajautuivat seksiin. Posliiniksi ajeltu pimppi täytti näkymäni. Unessa haistoin muhkean kiiman hajun ja livoin kielelläni huuliani. Voih, voih, se voihkii. Kolitsihousuissani on ahdasta, 24 cm munani haluaa vapauteen! Ja samalla hetkellä herään siihen kun vieruskaverini Liisi pistelee neulalla olkapäätäni. Minulla kestää hetken tajuta, missä olen. Seuraavaksi tajuan kun Liisi tuijottaa isoa kohoumaa housuissani omituinen katse silmissään. Karahdan aivan punaiseksi ja seisokki senkun yltyy. On tämä sitten noloa! Onneksi Liisi ei ole mikään Einstein, ehkä se ei edes tiedä mikä tuo pullotus on, ajattelen. "Miksi sulla seisoo?", Liisi kysyy. Se siitä, minut on nolattu täydellisesti. Ryntään ulos luokasta ja juoksen suoraan vessaan, ainakin on pakko purkaa paineet jos ei muuta. Vapautan kyrpäni housujen puristuksesta. Tartun suonikkaaseen ryhmysauvaani, jonka päässä kiiltelee jo touhutippa ja alan vatkaamaan. Tunnen kuinka paine kasautuu, eikä räjähdyspiste ole kaukana...
Jatkoa?
Saksan kielen alkeita
Herman Friedlein
1
4827
Vastaukset
- vinkki-ville
ONGELMAT:
1, liisi on tyhmä nimi
2; alku liian tylsä ja lyhyt, että voisi arvostella
3, tarina etenee liian nopeasti
RATKAISUT:
1, vaihda nimi
2, pitempi stoori
3. kerro kaikki yksityiskohtaisesti
en kiihottunut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82022Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101383Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861054Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661005Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8190902Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67775- 76740
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612