Kauhistuin kun tiedustelin kk-saldoani operaattorin palvelusta. Summa oli miltei puolet suurempi mitä minulla on yleensä ollut. En ole vielä saanut laskua, eli en tiedä miten paljon mistäkin on laskutettu. En ole soitellut ulkomaanpuheluita enkä käyttänyt nettiä. Palvelunumeroihin olen soittanut, mutta nekin ovat olleet vain jonotuksia. Nämä numerot eivät olleet mitään viihenumeroita, vaan virastoja ja lehtikustantaja.
Mutta itse asiaan. Kelailin, että olen myös kuunnellut kävellessäni kännykän radiota. Jos kännykässä on oma FM-viritin, niin eihän se silloin vastaanota radiotaajuuksia minkään datayhteyden kautta, josta operaattori sitten veloittaa. Vai kuinka?
Veloitetaanko radion kuuntelusta?
5
673
Vastaukset
FM-radio on ihan normaali ULA-vastaanotin. Se ei lähetä mitään, eikä kukaan tiedä milloin sitä käytät. Oletko saanut mitään erikoisia tekstiviestejä puhelimeen? Ettet vain olisi osallistunut johonkin peliin netissä ja antanut puhelinnumeroasi?
Yritysnumeroissa 010, 020 ,030 (erotuksena palvelunumeroista 0100, 0200, 0300) jonottaminen maksaa aivan saman kuin itse puhelukin.- radiomatööri
Sitähän minäkin, että ei FM-radion käytöstä veloiteta. En ole saanut erikoisia tekstiviestejä tai puheluita enkä kyllä ole jaellut numeroani nettipalveluissa. Ne palvelunumerot joihin jouduin soittamaan ovat 030 ja 010-numeroita. Etenkin tuohon 030 numeroon piti jonottaa minuuttitolkulla, eikä välttämättä päässyt läpi. Alan epäillä että se kasvatti saldoa.
- earaerae
radiomatööri kirjoitti:
Sitähän minäkin, että ei FM-radion käytöstä veloiteta. En ole saanut erikoisia tekstiviestejä tai puheluita enkä kyllä ole jaellut numeroani nettipalveluissa. Ne palvelunumerot joihin jouduin soittamaan ovat 030 ja 010-numeroita. Etenkin tuohon 030 numeroon piti jonottaa minuuttitolkulla, eikä välttämättä päässyt läpi. Alan epäillä että se kasvatti saldoa.
Niin kato jos palvelunumero on laitettu esim. muotoon 010-03456-325 jne, tällöinhän numerona on 0100 alkuinen.
- kiuikiut
earaerae kirjoitti:
Niin kato jos palvelunumero on laitettu esim. muotoon 010-03456-325 jne, tällöinhän numerona on 0100 alkuinen.
kommunisteilla on tässäkin sopassa likaiset varpaat.Usko huviksesi.
kiuikiut kirjoitti:
kommunisteilla on tässäkin sopassa likaiset varpaat.Usko huviksesi.
On myös olemassa Visual radio. Se on Nokian vanhemmissa kännyköissä. Sen tarkoitus on että pääset katsomaan että mikä biisi soi tällähetkellä ( Nettipalvelu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039