Lihakset

M88

Olisko jotain kätevää tapaa saada lihakset kasvamaan ihan kotikonstein?

Esim. jos teen 20 punnerrusta päivässä, tunnin liikuntaa ja paljon proteiinipitosta ruokaa niin saako tuloksia? Ja kauan niissä menee?

Onko 16 vuotias muuten liian nuori tommoselle liikunnalle?

16

1973

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      vähintään 200 punnerrusta päivässä!!!luuletko että 20 riittää??!!

    • poju 13v.

      Oletko ihan pälli? Me treenettiin jo kolme vuotta sitten kovempaa kuin tossa sun ehdotuksessa. 200 punnerrusta, 200 vatsaa, 200 selkää, 200 kyykkyy, 200 jännehyppyy ja etit lähistöltä ison mäen ja juokset sitä joku 10 kertaa täysii ylös. Jos asut Helsingissä niin Paloheinän mäen se jyrkempi puoli on ihan jees. Niin ja punttisali ois ihan hyvä, mutta en tiie osaatko niitä tekniikoita.

      • traa

        Jos tuo treenauksesi on tapahtunut jonkun valmentajan tms. johdolla, niin hyvä sitten. Jos ei niin vahvasti epäilen, että esim. punnerrukset ja vatsat, joita olette tehneet, ovat menneen päin mäntyä. Sanotaanko noin karkeasti, että 70-100 kunnolla tehtyä punnerrusta ja 50 OIKEIN tehtyä vatsaa kyllä vastaavat sinun määriäsi. Ja vielä jos otetaan huomioon silloinen ikäsi (10v), niin tuskinpa olet tuohon tahtiin treenannut, saati tehnyt niitä kunnolla.


    • Lihaksikas

      Ala aktiiveksi runkkariksi ja syö kaikki sperma. Spermasi kasvattaa sulle tosi upeet muskelit.

      • mä.

        ja vahvistaahan se käsilihaksiakin. minä ainakin runkkaan 9 kertaa päivässä käyttäen molempia käsiä


    • valmentaja

      kun syöt liikaa proteiinia saat läskiä pintaan kunnolla!!!! älä siis ole niin vitun pönttö että syöt lähes yksipuolisesti! monipuolista kotiruokaa a treeniä ja lepoa oikeassa suhteessa

    • Lihakset ei tule päivässä

      kyl 20 kertaa riittää mut sul menee noin 25 vuotta enne ku sul on kunnon lihakset jos sitkään. Itse punnerran 40 sarjoissa 8 kertaa ja vatsat kaksi kertaa tuo... Tosin salilla olen käynyt nyt yli kaksi vuotta joten siitäkin on jotain hyötyä.
      itse aloitin 16 vuotiaana salilla käymisen. Eli ei ole liian nuori. Ruokavalio kannattaa pitää monipuolisena. Ei se pelkkä proteiinin mussuttaminen riitä.

    • Ippe

      Ylemmät ohjeet ovat suurimmaksi osaksi perseestä. Mene tuonne www.keho.net ja opi oikein.

      • MOI

        mä voisinki tulla teille huomenna jos käy?


    • jos

      niin laihduta ittes ihan tikunlaihaksi niin ne tulee väkisinkin esiin.

    • super

      Harrasta judoo

    • minä pieni

      Kamalaa.. lihakset on yököttäviä.. tai siis saahan pienet olla, mutta semmonen pyykkilautavatsa.. hyii! Älkää miehet/pojat/jätkät liikaa kasvattako niitä lihaksia.. mielipide: "Tytöt tykkäävät vain isoista ja kovista jätkistä" ei todellakaan pidä paikkaansa.. !

      • tyttö

        no ootko koskaan ite kokeillu mitään lihas kuntoo????? et varmaankaan...


    • jätkä 15v.

      kyllä tolla varmaan saa tuloksia, etkä sä oo liian nuori, mä oon tehny just tollasia harjotuksia noin 2 vuotta, täytän syksyllä 16.

    • horkkaseonhorkka

      Tunge karhuntalja perseeseen ni alkaa hormoonihirmut irtoamaan karhuntaljasta perseesi rakkuloihin ei mee ku 2-7 pv ni sul on karhun kädet.

    • jgjrjrfj

      Kreatiinia, esim Lifestä saa. Käsipuntit avuksi, maksimipainoilla mutta ei saa sattua. Pienemmillä painoilla voi tehdä lisäksi esim olkapäitä. Muista venytellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      305
      3559
    2. 204
      2981
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2544
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      238
      2020
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1445
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe