Matkaseuraa helmikuun loppuun, kiitos :)

jenay

Ei löytynyt omaa palstaa tälle, joten yritetään näin:

Etsin (kohta jo epätoivon partaalla) matkaseuraa noin suunnilleen hiihtolomaviikoksi, eli vko 8 /- edellinen viikonloppu ja muutama päivä sinnetänne.

Egypti taisi pudota listalta viimepäivien levottomuuksien takia, mutta muut rantakohteet, Euroopan kaupungit tai vaikka edes risteily toisi toivotunlaisen hengähdyksen arkeen.

Olen itse alta nelikymppinen, "nuorekas" (mitä ihmettä sekin sitten tarkoittaa) ja sopivasti yllytyshullu. Toivoisin että sinulta myös löytyisi seikkailumieltä, huumorintajua ja intoa näkemiseen ja kokemiseen - tai jos sinne rannalle joudutaan - ihan vaan rentoutumiseen.

Mielelläni lähtisin seikkailuun samanhenkisen naisen kanssa, mutta en sulje suorilta pois myöskään älykästä ja itsenäistä miespuolista kaveria.

5

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eminemi75

tääl 35v.mukava jätkä lähös johki etelään..et huolis mukaan???terguin janne

• eminemi75

lait viestii jos tahdot mukavan matkakumppanin...

• easton1

Hei! Olen lähdössä myös hiihtolomaviikolla, vko 10 etelän lämpimään ja pääsen matkustamaan jo 4.3. alkaen. En haluaisi yksin lähteä ja haen matkaseuraa. Sinulla taitaa olla mahdollisuus lähteä jo aikaisemmin? Jos tuo viikko 10 käy sinulle, kirjoittelehan jos mutkaton ja ystävällinen matkaseura kelpaisi. Osoitteni on [email protected]

• jenay

Valitettavasti oma lomani on juurikin vko 8, eli 19.2 - 27.2 (muutaman päivän joustolla)

• travelling man

Viiskymppinen herrasmies kaipaisi myös pientä hengähdystaukoa arkiseen aherrukseen. Kaikki käy risteilystä kaupunkikohteeseen tai rantalomaankin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      82
      5792
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3943
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      45
      3860
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3554
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2928
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2457
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2204
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2111
    9. 33
      2019
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      436
      1790
    Aihe