Bussikuskit ei rillinaisia tervehdi

-9,25-likinäkötäti

On se kummallista, että bussikuskit eivät osaa/halua tervehtiä meitä erittäin likinäköisiä
silmälasipäisiä naisia.

11

701

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuraajasi (tarkka)

Ehkä et vain näe tervehdystä, oi rillitäti!

• Havaintojentekijä

Jos ne bussikuskit on ottaneet sellaisen asenteen että:
      "En viitsi tervehtiä matkustajia, koska palkka juoksee, vaikka olen tyly ja epäystävällinen".

• Busskörare

ei viitsi tervehtiä. Vain nuoria ja kauniita.

• Onpa taas keskustelu

Eihän ne kuskit muutenkaan tervehi. Jotkut kyllä tervehtii kaikkia, myös minua, jolla sattuu olemaan lasit.

• Realist

Sanoisin, että suurin osa kuljettajista tervehtii, useimmmat tosin niin hiljaisella äänellä,
        että matkustajat eivät kuule.

• Esbo town turist

No ai ai ai. Eikö kuski ol tervehtinyt. Jos bussi-kuskit on vähäsen ujoja äijiä.

• Ylpeä Hyvänäkö

Oliskohan sulla kysessä likinäköisyyden aiheuttama kombleksi?

• Kierosilmäinen svedu

... ja sulla kesken jäänyt peruskoulu.!?

Arvoisa ylpeä, mitä tarkoitat sanalla keksimälläsi sanalla "kombleksi"?

Taidatkin olla sellanen vetyperokside-blondi, jonka aivoihin ovat aikain saatossa uuttuneet kaikki hiusvärien raskasmetallit.

Ja sen kyllä voi asitia kirjoituksesi tasosta.

• Dösäkuski-

No kyllähän mä tervehdin, mutta sanotaanko niin, että en viikseen vetäisisi. Komealla bussikuskilla on katsos varaa vähän valkata, jos ymmärrät mitä tarkoitan ;)

• öööm....

mitä ihmeen bussikuski keskusteluja tää kaksnelonen on oikee täynnä:D tuntuu et kaikki bussikuskit on olevinaan jotain pelureita

• 87guionhoijkljokljpo

Voit lohduttautua sillä että minä en ole tervehtinyt etenkään kauniita rillittömiä naisia, kauniilla on monesti kusi noussut päähän, ovat narsisteja, jne. joten ei kiinnosta tervehtiä eikä jutella ja siten riskeerata pissiksen pyöriteltäväksi joutumisesta. Hankalia tyyppejä osaavat olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5334
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3905
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2820
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1312
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1193
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1122
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      215
      1101
    Aihe