ostetaan värikkäitä sulkia

inkkarileikkeihin

Lupasin kummitytölleni että tekisin hänelle intiaani leikkeihin korstepäähineen ja vaihtoehtoisesti jonkin koristeellisen lakin. Olisiko jollakin myydä sulkia. Kaiken väriset käyvät hyvin tähän tarkoitukseen.

4

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Euro

      Onkohan viestin kirjoittaja mahdollisesti tosissaan? Tiesitkö, että niitä voi ostaa Tiimaristakin yms. krääsäkaupasta?

      • inkkarileikkeihin

        Se on aivan totta ja todennäkösesti ne saisi vieläpä paljon halvemmalla. En vaan pidä vieras peräisiä ja vielä värjättyjä sulkia kovinkaan hyvänä vaihtoehtona. Pikkulapset kun taatusti maistavat joko sulkia tai sitten pistävät sormensa suuhun. Suurin ongelma on kuitenkin tuo että sulista ja höyhenistä lähtee helposti värit kun ne ovat jo kerran kastuneet.

        Huolenpitosi oli ihailtavaa ja asiallista. Kyllä tämä oli aivan vilpitön ajatus.


      • Euro
        inkkarileikkeihin kirjoitti:

        Se on aivan totta ja todennäkösesti ne saisi vieläpä paljon halvemmalla. En vaan pidä vieras peräisiä ja vielä värjättyjä sulkia kovinkaan hyvänä vaihtoehtona. Pikkulapset kun taatusti maistavat joko sulkia tai sitten pistävät sormensa suuhun. Suurin ongelma on kuitenkin tuo että sulista ja höyhenistä lähtee helposti värit kun ne ovat jo kerran kastuneet.

        Huolenpitosi oli ihailtavaa ja asiallista. Kyllä tämä oli aivan vilpitön ajatus.

        Kun täällä kakadupalstalla niitä kyselit, niin kakaduilla ei ainakaan kovin värikkäitä sulkia ole. Värit ovat lähinnä luokkaa valkoinen ja harmaa, ja kun täällä on aika paljon neitokakadujen omistajia, niin kyseisillä linnuilla on aika pienet siipi- ja pyrstösulat, jotka ovat aika tylsän värisiä.

        Se on ihan totta että väriä irtoaa, mutta nämä "oikeat" höyhenet mitä lemmikkilinnuista lähtee, voivat helposti allergisoida, varsinkin jos tipunen on hilseillyt.

        Tämä viesti nyt tulee aika lailla "myöhään" joten kuvittelisin inkkaripäähineen olevan jo valmis, mutta kirjoitin nyt kuitenkin.


      • Perho
        Euro kirjoitti:

        Kun täällä kakadupalstalla niitä kyselit, niin kakaduilla ei ainakaan kovin värikkäitä sulkia ole. Värit ovat lähinnä luokkaa valkoinen ja harmaa, ja kun täällä on aika paljon neitokakadujen omistajia, niin kyseisillä linnuilla on aika pienet siipi- ja pyrstösulat, jotka ovat aika tylsän värisiä.

        Se on ihan totta että väriä irtoaa, mutta nämä "oikeat" höyhenet mitä lemmikkilinnuista lähtee, voivat helposti allergisoida, varsinkin jos tipunen on hilseillyt.

        Tämä viesti nyt tulee aika lailla "myöhään" joten kuvittelisin inkkaripäähineen olevan jo valmis, mutta kirjoitin nyt kuitenkin.

        Kannattaa kysellä kalastusliikkeistä sulkia, sieltä löytyy oikeiden lintujen perhonsidontaan tarkoitettuja höyheniä tuhannessa ja yhdessä eri väriävyssä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe