Onko kukaan saanut anonaa kasvamaan kunnolla. Itse olen tuonut siemeniä Funchalissa syömistäni anonoista. Itämisaika on noin 2 - 3 kuukautta ja olen saanut ne kasvamaan muutaman kuukauden, en koskaan pitempään. Olisikohan joku multasormi onnistunut paremmin??? Muutkin kukankasvatuskokemukset kiinnostavat!
Anona
mullasta
1
254
Vastaukset
- Funchal Flor
Olen tuonut muutamia vuosia sitten estrelizian taimen ja siitä on kasvanut jo yli metrin pitkä ja komea kasvi. Kukkimista tässä enää odottelen. Estrelizian siemenistä olen kasvattanut muutaman kasvin, jotka ovat myös menestyneet huonekasvina hyvin. Siemeniä pitää vaan malttaa liottaa riittävän kauan ennenkuin ne laittaa multaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952133
- 1291388
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231350Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291298- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371028- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?55896- 122787
- 82776