Onko kukaan käynyt läpi tuota linnareittiä? Ilmeisesti suositellaan joko auton vuokraamista tai julkisia? En löytänyt mitään tietoa mahd. opastetusta kiertoajelusta.
Burgenstrasse
3
363
Vastaukset
- erkk
Opastettua kiertoajelua ei varmaan ole, kun kyseessä on useamman sadan kilometrin
reitti Mannheimista Saksassa Tsekkiin Prahaan. Googlen haulla löytyy reittiehdotuksia
2 yöpymisestä 6 yöpymiseen ja siltä väliltä. Itse autoillen tai pätkien reitin paikallisbussien
tai Nürnberg - Praha -junan kyyteihin. Hienoa maisemaa joka tapauksessa!- linnareitille?
Kiitoksia vastaamisesta! Lähinnä ajattelin nimenomaan tuota Saksan puolta reitistä.
Neuschwansteinin linna on tosin sellainen kohde, jonka haluan nähdä ehdottomasti. On vaan tuolta reitiltä etelämpänä... Kun ei viitsisi pelkästään yhden nähtävyyden takia lähteä, voisi noita muitakin kierrellä samalla. - raibe
linnareitille? kirjoitti:
Kiitoksia vastaamisesta! Lähinnä ajattelin nimenomaan tuota Saksan puolta reitistä.
Neuschwansteinin linna on tosin sellainen kohde, jonka haluan nähdä ehdottomasti. On vaan tuolta reitiltä etelämpänä... Kun ei viitsisi pelkästään yhden nähtävyyden takia lähteä, voisi noita muitakin kierrellä samalla.Katsoppas tätä reittiä. Alkaa Würzburgista ja päättyy Füsseniin, jolloin oletkin jo Neuschwanstein-linnan lähes portilla. Ja kun siellä olet, niin vieressä on myös katsomisen arvoinen linna Hohenschwangau.
Mukava reitti, paljon hienoja maisemia ja kauniita pikkukaupunkeja, joita ei kannata ohittaa. Varaa riittävästi aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904