Hei!
Osaisiko joku sanoa, mitä pitäisi tehdä kun tiedostoja avatessa tulee tällainen teksti: Microsoft Office Word requires the file msoint.dll to run. Run setup again to assure proper installation. Eli mikä tällainen file msoint.dll siis on ?
kiitos
Tiedostot eivät aukea
15
425
Vastaukset
- 15+15
miks et koskaan vedä noista hakulinkeistäs ees noita turhia osia pois
- ---->
Parempiakin toimisto-ohjelmia on eikä maksa mitään:
http://fi.openoffice.org/- Yrn Vatkulibögäle
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Ilmainen.. kyllä
Parempi... Menisit sinne sodat palstalle jauhamaan paskaa.Mikälie linuxhinttari, on vasta kääntynyt kun jaksaa vielä paskaa jauhaa, yleensä ne muutaman vuoden päästä alkaa olla valveutuneempia ja jättävät noi typerät väittämät linuxn00beille. Tollasten paska-aivojen takia en aio linuxiin koskea ikinä ja ostan vaan microsoftin tuotteita ihan piruuttani ja lahjoitan niitä vielä lähipiirille ja joskus naapureille. Hyvin tuntuu kelpaavan, linuxjakeluita kun tarjoaa niin ei kelpaa kellekään.
- Apua aloittelijalle
Yrn Vatkulibögäle kirjoitti:
Mikälie linuxhinttari, on vasta kääntynyt kun jaksaa vielä paskaa jauhaa, yleensä ne muutaman vuoden päästä alkaa olla valveutuneempia ja jättävät noi typerät väittämät linuxn00beille. Tollasten paska-aivojen takia en aio linuxiin koskea ikinä ja ostan vaan microsoftin tuotteita ihan piruuttani ja lahjoitan niitä vielä lähipiirille ja joskus naapureille. Hyvin tuntuu kelpaavan, linuxjakeluita kun tarjoaa niin ei kelpaa kellekään.
Kysy rohkeasti apua ongelmiisi tietokoneen ja ohjelmien kanssa. Kokeneemmat käyttäjät jakavat mielellään neuvoja.
- asian tuntija
Yrn Vatkulibögäle kirjoitti:
Mikälie linuxhinttari, on vasta kääntynyt kun jaksaa vielä paskaa jauhaa, yleensä ne muutaman vuoden päästä alkaa olla valveutuneempia ja jättävät noi typerät väittämät linuxn00beille. Tollasten paska-aivojen takia en aio linuxiin koskea ikinä ja ostan vaan microsoftin tuotteita ihan piruuttani ja lahjoitan niitä vielä lähipiirille ja joskus naapureille. Hyvin tuntuu kelpaavan, linuxjakeluita kun tarjoaa niin ei kelpaa kellekään.
"Tollasten paska-aivojen takia en aio linuxiin koskea ikinä ja ostan vaan microsoftin tuotteita ihan piruuttani ja lahjoitan niitä vielä lähipiirille ja joskus naapureille."
Itsepähän taistelet huonompien ohjelmistojen kanssa. Microsoft ei muuten taida tykätä että lahjoitat softaa muille, kutsuvat tuollaisia piraateiksi. - yääääääääääääääääääk
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Ilmainen.. kyllä
Parempi... Menisit sinne sodat palstalle jauhamaan paskaa.Samaa palstaa.
Korjaa Office asennus asennus rompulla.
- mitä jos
mitä jos sillä ei ole ronppua
- Rr
mitä jos kirjoitti:
mitä jos sillä ei ole ronppua
...et korjaa...
-Rr mitä jos kirjoitti:
mitä jos sillä ei ole ronppua
Löytyykö kiintokevyltä kansiota Off12
Asennusohjelmat tallennettu kiintolevylle .- Rr
veikkopit kirjoitti:
Löytyykö kiintokevyltä kansiota Off12
Asennusohjelmat tallennettu kiintolevylle ....puutaheinää, ei varmasti ole...
-Rr - 9876.
Rr kirjoitti:
...puutaheinää, ei varmasti ole...
-RrLisää/poista sovellus->Microsoft Office->Tietoa tukipalveliusta->Korjaa.
Mikäli asennustiedostoja ei ole asennuksen jälkeen poistettu niin asennuksen korjaus löytyy tuolta ilman levyäkin. - msointti
Rr kirjoitti:
...puutaheinää, ei varmasti ole...
-RrMSOCache-kansiosta löytyy.
Mutta ainakaan Office2007 ei sisällä mitään msoint.dll:ä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483