Sosiaalisen median ohjeet
Keskusta julkaisi samalla myös ohjeensa puolueen kampanjatyöntekijöille. Ohjeilla neuvotaan käyttäytymään hyvin sosiaalisessa mediassa:
- Suositeltavaa on toimia myönteisesti ja kohteliaasti ja säilyttää maltti negatiiviseenkin viestintään törmättäessä, ohjeistuksessa sanotaan.
Puolueen jäsenille painotetaan myös oman ja puolueen mielipiteen erottamista toisistaan.
Keskusta toivoo sosiaalisesta mediasta ja kannattajista ensi vaalien suurinta voimavaraa.
lähde. Uusi Suomi
KePun sosiaalisen median ohjeet
24
415
Vastaukset
- nenä krouppi kysyy
Olis voinut laittaa tuohon miten varoja kampanjaan kerätään. Tai kuka uskaltaa puoluetta tukea enää.
- epätietoinen kulkija
Tämä Korpisen Markku Lieksan alueen kampanjapäällikkö. Niinku Keskustapuolueen suhteen. Kukas tietää, tai vastaa sie ite niin saan vakta tietoo.
- 24/t
epätietoinen kulkija kirjoitti:
Tämä Korpisen Markku Lieksan alueen kampanjapäällikkö. Niinku Keskustapuolueen suhteen. Kukas tietää, tai vastaa sie ite niin saan vakta tietoo.
Kampanja päällikkö
24/t kirjoitti:
Kampanja päällikkö
Olen vapaa kuin taivaan lintu joka lentoon luotu on
Emäänsä linun poikaa siivilään suojelee
lumilaan talven tuisku vain mua peittelee
Voi minua poika raukkaa kuin olen turvaton.
Sen sanon milään ohjeistuksilla ei suutani tuklta , en ole kenenkään kamppaja päällikkö vaan itsenäinen ihminen.omine mielipiteineni.MK- vai kos muuta
markkukorpinen kirjoitti:
Sen sanon milään ohjeistuksilla ei suutani tuklta , en ole kenenkään kamppaja päällikkö vaan itsenäinen ihminen.omine mielipiteineni.MKolipa mukava kuulla. Olet kaiketi Lieksan KePun paikallisjärjestön jäsen ja edustat myös sovittuja kampanjaetikettiä. Jota kaikki noudattaa, näihän se menee
- juristi puristi
Sen sanon milään ohjeistuksilla ei suutani tuklta , en ole kenenkään kamppaja päällikkö vaan itsenäinen ihminen.omine mielipiteineni.MKNe yhdistyksen säännöt.
Puolueen jäsenille painotetaan myös oman ja puolueen mielipiteen erottamista toisistaan.
Sen sanon milään ohjeistuksilla ei suutani tuklta , en ole kenenkään kamppaja päällikkö vaan itsenäinen ihminen.omine mielipiteineni.MK vai kos muuta kirjoitti:
olipa mukava kuulla. Olet kaiketi Lieksan KePun paikallisjärjestön jäsen ja edustat myös sovittuja kampanjaetikettiä. Jota kaikki noudattaa, näihän se menee
Olen todella ihan itsenäinen ajatelija mutta olen todella mukana muta omilla ehdoilla ja siitä ei päätä kukaan muu ,joten en ole toisten puolueiden ohjattavissa netissä. koska tuki on kuitenkin vapaaseen mielipiteen aina ollut Suomessa ja keskustassa varsinkin mutta mitä sanoi Timo TV Minua ei tarvinnut erottaa sentään puolueesta, mutta jotakin eroa olen kokenut elämässä jossa oli kuolema mukana ja aikanaan myös seurakunnassa keskusteltu juorujen perusteella kohtalostani miten se menikään veljet oliko se niinkuin veljellisessä rakkaudessa jossa on kaksi tai kolme paikalla?
Aikanaan tein johtopäätöksen se ei sitä ollut....mutta sen sanon miten on
Joten se siitä
Joten selviytyä ja siinä sitä tarinaa, kohdaltani joten vahvuuta on nyt joten ei pikkuiset iskut haittaa MKjuristi puristi kirjoitti:
Ne yhdistyksen säännöt.
Sen sanon milään ohjeistuksilla ei suutani tuklta , en ole kenenkään kamppaja päällikkö vaan itsenäinen ihminen.omine mielipiteineni.MKmutta olet usein esittäbnyt jo ajatuksesi mutta luottamusta löytyy ehkä paremmin omista joukoista kuitenkin kuin sinulta joka yrität muuta todistaa joten olet vain katkera ja kaunainen ja yrität muuta todistaa.
On aivan selvää jotta ainakin tähän saakka olen Ns silmää tekevä joten älä yritä tehdä omaa kamppanjaas kohtaani oletko joskus elämäsäsi jäänyt paitsijoon ?iMK- tuomari oli jossain
mutta olet usein esittäbnyt jo ajatuksesi mutta luottamusta löytyy ehkä paremmin omista joukoista kuitenkin kuin sinulta joka yrität muuta todistaa joten olet vain katkera ja kaunainen ja yrität muuta todistaa.
On aivan selvää jotta ainakin tähän saakka olen Ns silmää tekevä joten älä yritä tehdä omaa kamppanjaas kohtaani oletko joskus elämäsäsi jäänyt paitsijoon ?iMKKukas oli Urpon autonkuljetttaja. Mikä auto. Kun kampanjaa tehtiin. Olitko mukana. Tunsitko vekkulin.
Laitetaanko lisää vai mitäs kohellat. Mikä on muuuten paitsio, Politiikassa. - mjammmm
tuomari oli jossain kirjoitti:
Kukas oli Urpon autonkuljetttaja. Mikä auto. Kun kampanjaa tehtiin. Olitko mukana. Tunsitko vekkulin.
Laitetaanko lisää vai mitäs kohellat. Mikä on muuuten paitsio, Politiikassa.Mielenkiintoista. Koko tarina kehiin. Kunnon asiaa
tuomari oli jossain kirjoitti:
Kukas oli Urpon autonkuljetttaja. Mikä auto. Kun kampanjaa tehtiin. Olitko mukana. Tunsitko vekkulin.
Laitetaanko lisää vai mitäs kohellat. Mikä on muuuten paitsio, Politiikassa.Kyllä käsitteen tiedän se on sitä kun omat koirat purevat.
Mutta antaahan olla ja katsotaan elämässä olen kokenut jo monta asiaa jotta uhittele vaan vielä kuitenkin sana on vapaa.MKmarkkukorpinen kirjoitti:
Kyllä käsitteen tiedän se on sitä kun omat koirat purevat.
Mutta antaahan olla ja katsotaan elämässä olen kokenut jo monta asiaa jotta uhittele vaan vielä kuitenkin sana on vapaa.MKMutta elämässä voi muutenkin olla paitsio joka voinee esiintyä katkeruutena ja kaunaisuutena toista henkilöä kohtaan eli täytyy löytää jostakin pahaa keinolla millä hyvänsä se on se vanha aatami ja jopa pirun työ ihmisessä,
Eli ihminen kokee tulleensa jotenkin jossakin asiassa hävinneensä mutta kun täällä esiinnytään nimimerkillä niin parjaaminen on hyvinkin lapsellista yleensä henkilöitä kohtaan ei ainoastaan minuun kohdistuvana mutta tuoko se sitten jollekkin sisältöä elämään.
Siitä toisaalla joku kirjoitti ja toiko sitten esiin jopa vaitiolovelvollisuuden piiriin kuuluvia asioita millainen on kyylä.MK- Niinoikein onkin
Mutta elämässä voi muutenkin olla paitsio joka voinee esiintyä katkeruutena ja kaunaisuutena toista henkilöä kohtaan eli täytyy löytää jostakin pahaa keinolla millä hyvänsä se on se vanha aatami ja jopa pirun työ ihmisessä,
Eli ihminen kokee tulleensa jotenkin jossakin asiassa hävinneensä mutta kun täällä esiinnytään nimimerkillä niin parjaaminen on hyvinkin lapsellista yleensä henkilöitä kohtaan ei ainoastaan minuun kohdistuvana mutta tuoko se sitten jollekkin sisältöä elämään.
Siitä toisaalla joku kirjoitti ja toiko sitten esiin jopa vaitiolovelvollisuuden piiriin kuuluvia asioita millainen on kyylä.MKkatkeruuttaan täällä kirjoittelee. Usein valittelet kun et ole karookeen saanut Lieksan kaupungilta apurahoja, etkä oikein pääsyt lehtien palstoille, etkä siihenkään Roswithan projektiin. Mm.näistä asioista olet KOHTAAMME usein täällä maurunnut. Ja se jos mikä on kateutta ja katkeruutta muita apurahoja saaneita ja Ropin projektiin päässeitä kohtaan.
Joten muistelehhan vain juttujasi eläkä muita parjaa. Niinoikein onkin kirjoitti:
katkeruuttaan täällä kirjoittelee. Usein valittelet kun et ole karookeen saanut Lieksan kaupungilta apurahoja, etkä oikein pääsyt lehtien palstoille, etkä siihenkään Roswithan projektiin. Mm.näistä asioista olet KOHTAAMME usein täällä maurunnut. Ja se jos mikä on kateutta ja katkeruutta muita apurahoja saaneita ja Ropin projektiin päässeitä kohtaan.
Joten muistelehhan vain juttujasi eläkä muita parjaa.Mutta toisaalta teet selantakana myyräntyötä.
Olen tuonut vaan esiin sen seikan miten kulttuuritoimi toimii apurahojen osalta nytkin eri toimijoita palkitaan ja se on hyvä asia.
Kuitenkin puhutaan elinikäisestä oppimisesta mutta täällä sitten parjataan eläkeläisiä ja lähinnä nytkin sinä aliarvioit harrastustani.
Mitä sitten tulee todella tuohon mainitsemaasi henkilöön olen häneltä saanut tiedon asiasta ketkä ovat minua vastaan ne on eräät politisoituneet naiset joten ompa rasismia sen voinen todeta kohtaani
Nyt tääsen henkilö pyysi partyyn mutta minulla oli este ja on ilmeista että taas käsikirjoitukseen ei henkilöni sovi jotta sillatavalla MKmarkkukorpinen kirjoitti:
Mutta toisaalta teet selantakana myyräntyötä.
Olen tuonut vaan esiin sen seikan miten kulttuuritoimi toimii apurahojen osalta nytkin eri toimijoita palkitaan ja se on hyvä asia.
Kuitenkin puhutaan elinikäisestä oppimisesta mutta täällä sitten parjataan eläkeläisiä ja lähinnä nytkin sinä aliarvioit harrastustani.
Mitä sitten tulee todella tuohon mainitsemaasi henkilöön olen häneltä saanut tiedon asiasta ketkä ovat minua vastaan ne on eräät politisoituneet naiset joten ompa rasismia sen voinen todeta kohtaani
Nyt tääsen henkilö pyysi partyyn mutta minulla oli este ja on ilmeista että taas käsikirjoitukseen ei henkilöni sovi jotta sillatavalla MKKeskustassa on nähty ja ohjeissa korostetaan, että jokainen toimisi omalla nimellä
Ainakin siinä suhteessa olen jopa tietämättäni toiminut rehellisesti.
Kuitenkin asia on SUOSITUS ja siten esim keskusta ei kiellä arvostelemasta puoluetta.
Kuitenkin pyydetää palkollisislta sitä ,että he eivät puolueen palkkalistalla ollessa lähde arvostelemaan työnantajaa mutta jokaisella on kuitenkin perustuslaillinen oikeus toimia eli asia on suositus muiden joukossa.MK- näppylä näreet
Keskustassa on nähty ja ohjeissa korostetaan, että jokainen toimisi omalla nimellä
Ainakin siinä suhteessa olen jopa tietämättäni toiminut rehellisesti.
Kuitenkin asia on SUOSITUS ja siten esim keskusta ei kiellä arvostelemasta puoluetta.
Kuitenkin pyydetää palkollisislta sitä ,että he eivät puolueen palkkalistalla ollessa lähde arvostelemaan työnantajaa mutta jokaisella on kuitenkin perustuslaillinen oikeus toimia eli asia on suositus muiden joukossa.MKSe on varsin totta. Rehellisyys ja rehellisesti toimiminen on keskustapuolueessa ymmärretty ja sisällytetty puolueen toimintaan suosituksena.
Noitakaan vaaliraha sotkuja ei olisi tullut, jos rehellisyys ja kansan arvostus olisi ollut normaalia suomalaiseen yhteiskuntaan kuuluvana itsestään selvyytenä.
Liekköhän sieltä löytyisi muitakin suosituksia. näppylä näreet kirjoitti:
Se on varsin totta. Rehellisyys ja rehellisesti toimiminen on keskustapuolueessa ymmärretty ja sisällytetty puolueen toimintaan suosituksena.
Noitakaan vaaliraha sotkuja ei olisi tullut, jos rehellisyys ja kansan arvostus olisi ollut normaalia suomalaiseen yhteiskuntaan kuuluvana itsestään selvyytenä.
Liekköhän sieltä löytyisi muitakin suosituksia.Tuolla muualla jo todettiin aika suorasti ketkä jankuttaa.
Vaalirahat ja sosiaalisen median ohjeistus on aivan kaksi eri asiaa ja kaiken lisäksi jos ja kun olet otsikon lukenut ja mitä myöskin olen koittanut esiin tuoda emme lähde halpamaiseen loanheittoon täytyy olla asialinja, mutta jokainen voi toimia mitä perustuslaki suo siis millään ohjeistuksilla ei mennä ohi lakia. sen pitäisi olla sosialistillekkin selvä asia.- on paljon
Tuolla muualla jo todettiin aika suorasti ketkä jankuttaa.
Vaalirahat ja sosiaalisen median ohjeistus on aivan kaksi eri asiaa ja kaiken lisäksi jos ja kun olet otsikon lukenut ja mitä myöskin olen koittanut esiin tuoda emme lähde halpamaiseen loanheittoon täytyy olla asialinja, mutta jokainen voi toimia mitä perustuslaki suo siis millään ohjeistuksilla ei mennä ohi lakia. sen pitäisi olla sosialistillekkin selvä asia.On se kuitenkin melko mittava mainoskampanja puolueella. Sosiaalisessa mediassa on palstatilaa tullut vaalirahan takia. Se on useita miljoonia tuo loppusumma jonka puolue sai. Liekköhän ilmoittaneet verottajalle nuo palkanlisät.
- hehheehheeeee
Tuolla muualla jo todettiin aika suorasti ketkä jankuttaa.
Vaalirahat ja sosiaalisen median ohjeistus on aivan kaksi eri asiaa ja kaiken lisäksi jos ja kun olet otsikon lukenut ja mitä myöskin olen koittanut esiin tuoda emme lähde halpamaiseen loanheittoon täytyy olla asialinja, mutta jokainen voi toimia mitä perustuslaki suo siis millään ohjeistuksilla ei mennä ohi lakia. sen pitäisi olla sosialistillekkin selvä asia. - ja hepol pääsee
hehheehheeeee kirjoitti:
Uusimmat ohjeet. Osta oma hallitus saat kaupan päälle oman ministerin. Ale Stub on myyyty mut hää onkin kokkareita
- Routa on laskenut
ja hepol pääsee kirjoitti:
Uusimmat ohjeet. Osta oma hallitus saat kaupan päälle oman ministerin. Ale Stub on myyyty mut hää onkin kokkareita
Ostettuja jo ennakkoon pääoma piirien toimesta .
Jos nukke hallitus buumi jatkuu 2011. - julia Barbi
Routa on laskenut kirjoitti:
Ostettuja jo ennakkoon pääoma piirien toimesta .
Jos nukke hallitus buumi jatkuu 2011.Kuinkahan paljo tommoinen Kepulainen Barbihallitus maksaisi. Kuka tietäisi.
- Kepu fani
julia Barbi kirjoitti:
Kuinkahan paljo tommoinen Kepulainen Barbihallitus maksaisi. Kuka tietäisi.
Poliisi, syyttäjälaitos ja media.
- Ripletti reiska
Kepu fani kirjoitti:
Poliisi, syyttäjälaitos ja media.
Nyt persut petti pahasti.Vanhanen selvisi kaikesta.Minäkin alan tosi konnaksi näkyy olevan koko maan tapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1403444Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri2102387IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl672375Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al872202- 1531628
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1151420Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden101208Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241066- 1181031
- 100986