Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haaveena muutto USA:aan

H.e.d.e.l.m.ä

Hei!
Olen 23v opiskelija ja haaveena on ollut jo pitkään muuttaa USA:aan. Haluaisin saada tietoa, mitä oikeastaan tarvitsen, jotta pääsisin muuttamaan Amerikkaan mahdollisimman pian.

Mitä lupia vakuutuksia ym. Tarvitsen ennen muuttamista ja kannattaako etsiä työ paikka valmiiksi suomesta käsin? mistä voisin katsella vapaita työpaikkoja? Saakohan lähihoitaja USA:ssa työtä?

Ajattelin muuttaa vuokralle noin vuodeksi mistä voisin etsiä asuntoa? Olemme kiinnostuneita sellaisesta alueesta USAssa, jossa olisi alhaiset asumiskustannukset

Entä mitä normaali elämiskustannukset ovat kuukaudessa ja miten olette hoitaneet sairausvakuutuksen ja mitä se jenkeissä maksaa?

Missä päin USA:aa pärjää ilman omaa autoa?

Olisin kiitollinen jos saisin jotakin vastauksia teiltä tai jos kertoisitte omista kokemuksia.

8

2957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uUlkosuomalainen2011

      Moi !

      Kannattaa varmaan ensiksi katsoa tällä palstalla olevat muut samaa aihetta käsittelevät keskustelut. Niistä pääsee ainakin alkuun.

      • H.e.d.e.l.m.ä

        Huomasinkin kun selailin keskusteluja et siellä olikin monta hyvää keskustelua mistä sain paljon tietoa. Kiitos!


    • Uncle Sam

      Tiesithän, että Amerikkaan ei niin vaan muuteta "kun vain haluaa" Se ei ole mikään eurooppa. Onnea green gard arvontaan...

    • kuulkaas suomiryssät

      Amerikassa ei suomalaisia kaivata. Pysykää poissa!!!

    • eiolenimimerkkia

      Tuossa on listattuna lailliset maahanmuuttovaihtoehdot:
      http://usansuomalaiset.maxforum.org/2010/09/20/maahanmuuttovaihtoehdot-at-a-glance/