Olen tässä harkinnut et hankkisin kyseisen pesukoneen, mut haluaisin tietää pesuohjelmista mm. kuinka monta huuhtelua on valko tai kirjopesussa ja onko huuhteluiden välissä välilinkouksia?
AEG Novamat 64 SL
7
852
Vastaukset
Valko- ja kirjopesussa 5 huuhtelua, linkous ainoastaan ohjelman lopussa. Meillä oli tuo kone aikoinaan ja ihan hyvä kone oli.
- Pesuäijä
Meillä taas oli 80-luvun Upo pesukarhu joka oli myös hyvä kone, Linkous ei ollu kovin hyvä, Joskus kone alkoi hyppimään ja liikkumaan linkouksen aikana. Novamatissa tais olla sama ongelma linkousen aikana mm. tässä esim. pari videota: http://www.youtube.com/watch?v=Oc_moJsUto4&feature=related ja http://www.youtube.com/watch?v=P0L9nqjcdaA&feature=related
- kodinkonekorjaaja
Pesuäijä kirjoitti:
Meillä taas oli 80-luvun Upo pesukarhu joka oli myös hyvä kone, Linkous ei ollu kovin hyvä, Joskus kone alkoi hyppimään ja liikkumaan linkouksen aikana. Novamatissa tais olla sama ongelma linkousen aikana mm. tässä esim. pari videota: http://www.youtube.com/watch?v=Oc_moJsUto4&feature=related ja http://www.youtube.com/watch?v=P0L9nqjcdaA&feature=related
Novamat on luja kone, linkous ei ole muistaakseni ku 600 tai 800 kierrosta/min. Pomppiminen johtuu siitä, että kone on jousitettujen pyörien päällä toisin ku Upo.
kodinkonekorjaaja kirjoitti:
Novamat on luja kone, linkous ei ole muistaakseni ku 600 tai 800 kierrosta/min. Pomppiminen johtuu siitä, että kone on jousitettujen pyörien päällä toisin ku Upo.
Novamat/Lavamat 64 SL ja Novamat/Lavamat 664 linkousnopeus on 560 kierrosta
- nykypäivää
alcyonii kirjoitti:
Novamat/Lavamat 64 SL ja Novamat/Lavamat 664 linkousnopeus on 560 kierrosta
nykypäivän pesukoneessa pitää linkous olla minim.1200kier/min.miemuimmin 1400kier/min.
nykypäivää kirjoitti:
nykypäivän pesukoneessa pitää linkous olla minim.1200kier/min.miemuimmin 1400kier/min.
Mutta kova linkous kuluttaa vaatetta enemmän. Jos on tilaa ja aikaa kuivatella pyykkejä, niin 560 kierrosta on ihan hyvä nopeus vaatteillekin.
Itselläni on novamat 664 kakkoskoneena. Pesutulos on erinomainen ja lisäksi kone on helppokäyttöinen. Linkousnopeus on omiin tarpeisiini riittävä, sillä asunnossamme on keskuslämmitys ja erittäin tehokas koneellinen poistoilmanvaihto.
Koneestani kärähti kesällä kondensaattori. Vaihdoin kondensaattorin ja nyt kone porskuttaa taas! Laatukamaa todella, taitaa olla 80-luvun lopulta tämä minun malli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419