Mopo pitäisi saada isomman lelun alta pois. Eli hieman valaistusta että mitä pitää muistaa myynnin yhteydessä ja millainen paperisota täytyy käydä?
Mopon myynti.
6
1731
Vastaukset
- tupakkia!!!!
näin on poltat tupakka kun myyt mopon
- Monkibomber_93
Rekisteriotteen kakkos-osa eli ilmoitusosa täytettynä. Muita papereita et tarvitse, paitsi ostajalta raha-papereita.
- varjosorsa
itseäni arveluttaa että tarvitsenko luovarit ja sen kakkos osan.....
- dfg4
Tarvitset vain luovarin. Itse laitat siihen oman nimen kohdalle nimesi ja ostaja täyttää vaikka loput. Ei sun ite tarvii muuta kuin nimes siihen kirjoittaa.
Toki voitte varmuuden vuoksi tulostaa kauppakirjan. Tämä on kätevää, sillä on ollut tapauksia joissa ostaja ei ole vienyt luovaria katsastusasemalle ja oottanut että menee vakuutusmaksut vanhan omistajan piikkiin. Tässä tilanteessa voi vain marssia vakuutusyhtiöön kauppakirja kädessä ja sanoa että antakaa rahat takas, ei ole ollut minun omistuksessa viikkoihin.
- es
es
- aaaaaaaaaaaaaa2
syö hieman leipää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709