kole koodi

jaakko15poika

haluan habbo kole koodei jaakko15pojalle koska minä en saa koodei.

51

2408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryppyrusina :D

      koodei ei taia olla. :(

    • Lumalee

      Kolikkokoodeja ei ole.

      • vili 00

        mä hei löysin yhen netti sivun joka mainosti et sielt saa halvalla koleja en kyl muista sitä enää... mut lainasin siis vähä (salaa) äitin pankkikorttia ja maksoin 85e ja siel luki et pitäs tulla joku 15 habbo seteliä postissa parin viikon sisällä. niit ei oo kyl vieläkää tullu mut on menny vast joku yks viikko... äiti on vähän kummastellu että mihi ne rahat on kadonnu mut en oo uskaltanu kertoo sille :/ yritin äsken etsiä sitä netti sivua mut se näyttää vaa kadonnee :o mitä tää tarkottaa?


      • minä olen tässä
        vili 00 kirjoitti:

        mä hei löysin yhen netti sivun joka mainosti et sielt saa halvalla koleja en kyl muista sitä enää... mut lainasin siis vähä (salaa) äitin pankkikorttia ja maksoin 85e ja siel luki et pitäs tulla joku 15 habbo seteliä postissa parin viikon sisällä. niit ei oo kyl vieläkää tullu mut on menny vast joku yks viikko... äiti on vähän kummastellu että mihi ne rahat on kadonnu mut en oo uskaltanu kertoo sille :/ yritin äsken etsiä sitä netti sivua mut se näyttää vaa kadonnee :o mitä tää tarkottaa?

        Uskon että se sivusto on huijausta mutta oma asiani oli:
        nyyh. kun habboon ei ole kole koodei, mutta youtubes kaikki sanoo että kun soittaa johonkin numeroon niin pitää sanoo joku koodi ja sitten saa 15 kolee. mut pelottaa että se on huijausta ja että ne varastavat/lähettävät viestejä tai viiruksia kännykkääni : ( En halua kokeilla mitä siitä käy mutta silti harmi ettei koodeja ole.


      • LOLLLLLIII!!MÄNII
        vili 00 kirjoitti:

        mä hei löysin yhen netti sivun joka mainosti et sielt saa halvalla koleja en kyl muista sitä enää... mut lainasin siis vähä (salaa) äitin pankkikorttia ja maksoin 85e ja siel luki et pitäs tulla joku 15 habbo seteliä postissa parin viikon sisällä. niit ei oo kyl vieläkää tullu mut on menny vast joku yks viikko... äiti on vähän kummastellu että mihi ne rahat on kadonnu mut en oo uskaltanu kertoo sille :/ yritin äsken etsiä sitä netti sivua mut se näyttää vaa kadonnee :o mitä tää tarkottaa?

        LOL EI TOIMI


      • JUUJUJUJUJUj
        vili 00 kirjoitti:

        mä hei löysin yhen netti sivun joka mainosti et sielt saa halvalla koleja en kyl muista sitä enää... mut lainasin siis vähä (salaa) äitin pankkikorttia ja maksoin 85e ja siel luki et pitäs tulla joku 15 habbo seteliä postissa parin viikon sisällä. niit ei oo kyl vieläkää tullu mut on menny vast joku yks viikko... äiti on vähän kummastellu että mihi ne rahat on kadonnu mut en oo uskaltanu kertoo sille :/ yritin äsken etsiä sitä netti sivua mut se näyttää vaa kadonnee :o mitä tää tarkottaa?

        Sua on kusetettu.....


      • pikkuwege habbo fani
        vili 00 kirjoitti:

        mä hei löysin yhen netti sivun joka mainosti et sielt saa halvalla koleja en kyl muista sitä enää... mut lainasin siis vähä (salaa) äitin pankkikorttia ja maksoin 85e ja siel luki et pitäs tulla joku 15 habbo seteliä postissa parin viikon sisällä. niit ei oo kyl vieläkää tullu mut on menny vast joku yks viikko... äiti on vähän kummastellu että mihi ne rahat on kadonnu mut en oo uskaltanu kertoo sille :/ yritin äsken etsiä sitä netti sivua mut se näyttää vaa kadonnee :o mitä tää tarkottaa?

        öö netist löytää oodei kirjota vaan youtubeen habbo kole koodit nii löydät ne ja älä kerro äitilles se suuttuu aika varmasti ja sit se käskee sun lopettaa habon nii että oo äitilles ihan hiljaa niinkun ei olis käyny mitäään XD


      • fiksu habbo
        minä olen tässä kirjoitti:

        Uskon että se sivusto on huijausta mutta oma asiani oli:
        nyyh. kun habboon ei ole kole koodei, mutta youtubes kaikki sanoo että kun soittaa johonkin numeroon niin pitää sanoo joku koodi ja sitten saa 15 kolee. mut pelottaa että se on huijausta ja että ne varastavat/lähettävät viestejä tai viiruksia kännykkääni : ( En halua kokeilla mitä siitä käy mutta silti harmi ettei koodeja ole.

        koodeja on youtubessa jotkut koodit toimii


      • voi voi.. :(
        vili 00 kirjoitti:

        mä hei löysin yhen netti sivun joka mainosti et sielt saa halvalla koleja en kyl muista sitä enää... mut lainasin siis vähä (salaa) äitin pankkikorttia ja maksoin 85e ja siel luki et pitäs tulla joku 15 habbo seteliä postissa parin viikon sisällä. niit ei oo kyl vieläkää tullu mut on menny vast joku yks viikko... äiti on vähän kummastellu että mihi ne rahat on kadonnu mut en oo uskaltanu kertoo sille :/ yritin äsken etsiä sitä netti sivua mut se näyttää vaa kadonnee :o mitä tää tarkottaa?

        Se sivu josta oot ostanu ''kalliilla'' on huomannu et joku on ostanut ja sit poistanut sen sivun


      • heleveti
        vili 00 kirjoitti:

        mä hei löysin yhen netti sivun joka mainosti et sielt saa halvalla koleja en kyl muista sitä enää... mut lainasin siis vähä (salaa) äitin pankkikorttia ja maksoin 85e ja siel luki et pitäs tulla joku 15 habbo seteliä postissa parin viikon sisällä. niit ei oo kyl vieläkää tullu mut on menny vast joku yks viikko... äiti on vähän kummastellu että mihi ne rahat on kadonnu mut en oo uskaltanu kertoo sille :/ yritin äsken etsiä sitä netti sivua mut se näyttää vaa kadonnee :o mitä tää tarkottaa?

        oikeesti! saitko arestii??


      • Erkkiiz
        fiksu habbo kirjoitti:

        koodeja on youtubessa jotkut koodit toimii

        Mä en ainakaa oo löytäny mitää koodeja youtubesta, tai kyl oon löytäny mut ei toimi. :(


      • hack98
        vili 00 kirjoitti:

        mä hei löysin yhen netti sivun joka mainosti et sielt saa halvalla koleja en kyl muista sitä enää... mut lainasin siis vähä (salaa) äitin pankkikorttia ja maksoin 85e ja siel luki et pitäs tulla joku 15 habbo seteliä postissa parin viikon sisällä. niit ei oo kyl vieläkää tullu mut on menny vast joku yks viikko... äiti on vähän kummastellu että mihi ne rahat on kadonnu mut en oo uskaltanu kertoo sille :/ yritin äsken etsiä sitä netti sivua mut se näyttää vaa kadonnee :o mitä tää tarkottaa?

        vähä hyvä mmut en mä tiedä yks lainaa vähä mutsinsa pankki korttei:D


      • Tiedän Habossa
        vili 00 kirjoitti:

        mä hei löysin yhen netti sivun joka mainosti et sielt saa halvalla koleja en kyl muista sitä enää... mut lainasin siis vähä (salaa) äitin pankkikorttia ja maksoin 85e ja siel luki et pitäs tulla joku 15 habbo seteliä postissa parin viikon sisällä. niit ei oo kyl vieläkää tullu mut on menny vast joku yks viikko... äiti on vähän kummastellu että mihi ne rahat on kadonnu mut en oo uskaltanu kertoo sille :/ yritin äsken etsiä sitä netti sivua mut se näyttää vaa kadonnee :o mitä tää tarkottaa?

        Se on pikemminkin, huijaus sivu ostajaa mielummin ihan aidosta habbo sivusta kolikoita tai käykää R kioskilta


    • Lataa rapehabbo

    • rjuewdnewkjsdnwejksd

      merklfmerlkdsmflkedmsflkdsmflksdmlfksmdflkedmfleksjmfnkljdsnfkjesdfnekljfmjldkpooooornoooooooooooooooooooooookpofdekdpo

    • RaakaOmena

      Mä haluun habbo kole koodeja RaakaOmenalle. Koska mä en saa koodei.

    • habbo nörtti

      habboon on koooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodei on habbooooooooooooooooon on koodei

    • 99matti99

      alt 422 ¶¶ªª:DDD tommosii on!mutta joku hyvä habbo voi esimerkikisi jakaa kamaa kuten okra1,laurih01-ne kaks jako mulle!

      • erkkiiz

        Alt 422 mulla tulee pääkallo...


    • jesjeshabbo

      Ostin tänään juuri habbo setelin se koodi on:

      er5r87lk


      Et voitte ottaa :)

    • koodimies

      habboo on koodeja mä tiiän pari. yks on semmonen et pitää kirjotaa mitä mielessä kohtaa super123dog123 sit pitää poistuu habost. sit meet kirjotaa google hakuu super123dog123 meet sen ryhmän sivulle ja liity siihen ryhmään. sit palaat takas haboo sit sull pitäs olla 1000 kolee!!!!!!!!!!!! TOINEN KOODI korro sun sähkö positi ja salasana mulle. ni mää meen yhtee hyvää koodi paikaa ja lähetän sulle 1200! kolee!!!!!!!!!!

    • outo lerssi 007

      et millää viittis valehella noin

    • DJ.LEVA

      habboo ei oo koodei ja jos löydätte jotai sivui ni mist saa kolei ilmaseks ni mää tee ainaki sillee et teen sähköposti osotee ja sit teen habbohahmon ja koitan onks se oikeesti semmone ja jos on ni mä laitan ne mun tyypil jota käytän

    • tommy63

      tiiän yhen häcker jutun mut en kerro kellekkää ;)

    • jimi9v

      on olemas habboon eräs cheat engine oon nähy youtube

    • Jou

      Vittu habbo koodeja on olemas mut ne o niit habboseteli niit pitää ostaa Ärrältä tai jotstain kirjakaupasta Ja sit syötetään habbo kaupaan.

      • jou

        Jostain*


    • habbo koodei on

      on habbo koodei olemas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Viisas Haxxeri

      Soita numeroon : 063 480 14 niin saat 1000kollikoa soitto

    • asiakas-koodi

      lataa cheat engine 5.6 tai mee pro hotelliin pro hotellis saa jotai kolee mut on suomalainen



      ei lagaa

      ei oo enlandi kielisii

      tässä linkki

      www.pro hotelli.net



      pyydä kamuks jos haluut neuvoi mun tyypin nimi on antti1212

    • siis www.pro-hotelli.net

    • Järkevä

      Viisas Haxxeri se on totta MÄ SAIN 1000kolee lisää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • *****

      ........................................................................................

    • eihabbohaxeja

      lol ootteko koskaan lukaisseet habbon foorumia? siel iha sharshar ite kertoo:"habboon ei ole koodeja kaikki koodit ja haxit ovat huijausta" eli jos haluutte kole koodeja menääpäs R-kioskille ja ostakaa seteli raaputtakaa se kirjoittakaa lunastuskoodi ja tadaa siinä on koleja muuten niiltä huijaus sivustoilta saa vaan viiruksia sun muita ja jos saat minta kolee niin alkaa vähän ihmetelläku ei oo näkyny et oot ostanu niitä! eli ei kannata kertoa sähköpostia ja/tai salasanaa ei varsinkaan sähköpostin huomaat vaan et oot joku 2 keristä köyhempi

    • eihabbohaxeja

      pro hotelli.net on iha ok sivusto jos ei lasketa mukaan rumia sanoja siellä vaan harkot ja kerikset on arvossa et älä mee kaupittelee jotaki pomo kamaa mut kummiski niin eiköhän ole kaikille selvää että habbo on haxisuojattu onhan niitä furni modjea mut ne on vaan habon admineille

    • kole koodit tuo viru

      habon retro pelit on taas siit hyviä ettei niihin tarvii syöttää rahaa mut kyll se habbo on kaikista paras ei ole olemassakaan habbo hotelliin yhtään toimivaa kole koodia ei kannata uskoa niitä sillä ne laataa koneelle javan viruksii jollon kone on ihan PASKANA! kokemusta on jos haluu kolikoita kannataa vain laittaa se 5e taskuun ja käydä R-kioskilla ostaa 5e seteli se sisältää 30 habbo kolea ja 10e seteli 60 kolea että ei se kannata zheetata kolei se tu vain viruksia

    • Auttakaa!!

      Voiko joku kertoo että mikä on se sana jolla saa Habosta omasta huoneesta kaikki tavarat käteen????

      Oon käyttäny sitä ja ne lähti mut en muista sitä enää................ =(

      • Asiantuntia

        :pickall


    • peloton peelo

      hei miten sen uusomman kole koodin saa ku katoin yutubesta nii kertokaa

    • toope1234567890

      voi vittu se on ihan selvä kattokaa youtubesta

    • NOLOT

      voi vitun tymät menkee R-kioskille ja ostakaa niitä vitun seteleitä ! ne kole koodi jutut on pelkkää paskaa ja kusetusta ilmasia koleja eisaa mistään !

    • älkää ladatko

      Ladatkaa habbo furni mod ( laitonta tulee viiruksia en oo kokeillu mut uskon nii sakot tulee :D )
      joten älkää ladatko

    • niitä ei OLE!!!

      '''Nyt ihmiset järki käteen...'''

      kolekoodeja EI ole!!!!!!!

      • hack98

        on koska yks kole koodi toimi sain 2000 kolee


    • trollolo

      kyl mun mielest ainaki
      mä hei löysin yhen netti sivun joka mainosti et sielt saa halvalla koleja en kyl muista sitä enää... mut lainasin siis vähä (salaa) äitin pankkikorttia ja maksoin 85e ja siel luki et pitäs tulla joku 15 habbo seteliä postissa parin viikon sisällä. niit ei oo kyl vieläkää tullu mut on menny vast joku yks viikko... äiti on vähän kummastellu että mihi ne rahat on kadonnu mut en oo uskaltanu kertoo sille :/ yritin äsken etsiä sitä netti sivua mut se näyttää vaa kadonnee :o mitä tää tarkottaa?

      =P oisit vaikka ennemmi ostanu oikeasti habosta

    • Lapset lapset

      Eiköhän se ole silleen että kukaan ei mene habboon tai mihinkää virtuaalimaailmaan ja ne jotka siel kuppaa niin voisvat joskus vaikka auttaa kotihossmissa / tehä ja jopa voisi käydä pihalla leikkimässä yksin tai useamman kaverin kanssa. Olen sitä mieltä että habbohotellit ja muut retrot joutaa vegee..

    • joo o

      Kyllä kole koodeja habbooon saa R-kioskilt!

    • joohtgtf

      kyl mun mielest ainaki
      mä hei löysin yhen netti sivun joka mainosti et sielt saa halvalla koleja en kyl muista sitä enää... mut lainasin siis vähä (salaa) äitin pankkikorttia ja maksoin 85e ja siel luki et pitäs tulla joku 15 habbo seteliä postissa parin viikon sisällä. niit ei oo kyl vieläkää tullu mut on menny vast joku yks viikko... äiti on vähän kummastellu että mihi ne rahat on kadonnu mut en oo uskaltanu kertoo sille :/ yritin äsken etsiä sitä netti sivua mut se näyttää vaa kadonnee :o mitä tää tarkottaa?

      Trolli kenties....................................nolo

    • fdfefert

      fefefgegefe

    • PAKSAPETE

      Perkele onko kivaa pelaa jotain lapsille tarketettuu peli ja josta maksais jostain helvetin kamoista ja koleista HAISTAKAAPA PITKÄPASKA

    • HH83 :)

      Täs on erilaisii habbo kole/kama koodei
      50 kolee - H72JOM
      100 kolee - 18GGN1
      Hc 1020 Päivää - 68JHJAA3
      5 Sinist lohist - 7676XY
      9 Harkkoo - 127J12

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7741
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3764
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1022
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      715
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe