haluan habbo kole koodei jaakko15pojalle koska minä en saa koodei.
kole koodi
51
2578
Vastaukset
- ryppyrusina :D
koodei ei taia olla. :(
- Lumalee
Kolikkokoodeja ei ole.
- vili 00
mä hei löysin yhen netti sivun joka mainosti et sielt saa halvalla koleja en kyl muista sitä enää... mut lainasin siis vähä (salaa) äitin pankkikorttia ja maksoin 85e ja siel luki et pitäs tulla joku 15 habbo seteliä postissa parin viikon sisällä. niit ei oo kyl vieläkää tullu mut on menny vast joku yks viikko... äiti on vähän kummastellu että mihi ne rahat on kadonnu mut en oo uskaltanu kertoo sille :/ yritin äsken etsiä sitä netti sivua mut se näyttää vaa kadonnee :o mitä tää tarkottaa?
- minä olen tässä
vili 00 kirjoitti:
mä hei löysin yhen netti sivun joka mainosti et sielt saa halvalla koleja en kyl muista sitä enää... mut lainasin siis vähä (salaa) äitin pankkikorttia ja maksoin 85e ja siel luki et pitäs tulla joku 15 habbo seteliä postissa parin viikon sisällä. niit ei oo kyl vieläkää tullu mut on menny vast joku yks viikko... äiti on vähän kummastellu että mihi ne rahat on kadonnu mut en oo uskaltanu kertoo sille :/ yritin äsken etsiä sitä netti sivua mut se näyttää vaa kadonnee :o mitä tää tarkottaa?
Uskon että se sivusto on huijausta mutta oma asiani oli:
nyyh. kun habboon ei ole kole koodei, mutta youtubes kaikki sanoo että kun soittaa johonkin numeroon niin pitää sanoo joku koodi ja sitten saa 15 kolee. mut pelottaa että se on huijausta ja että ne varastavat/lähettävät viestejä tai viiruksia kännykkääni : ( En halua kokeilla mitä siitä käy mutta silti harmi ettei koodeja ole. - LOLLLLLIII!!MÄNII
vili 00 kirjoitti:
LOL EI TOIMI
- JUUJUJUJUJUj
vili 00 kirjoitti:
Sua on kusetettu.....
- pikkuwege habbo fani
vili 00 kirjoitti:
öö netist löytää oodei kirjota vaan youtubeen habbo kole koodit nii löydät ne ja älä kerro äitilles se suuttuu aika varmasti ja sit se käskee sun lopettaa habon nii että oo äitilles ihan hiljaa niinkun ei olis käyny mitäään XD
- fiksu habbo
minä olen tässä kirjoitti:
Uskon että se sivusto on huijausta mutta oma asiani oli:
nyyh. kun habboon ei ole kole koodei, mutta youtubes kaikki sanoo että kun soittaa johonkin numeroon niin pitää sanoo joku koodi ja sitten saa 15 kolee. mut pelottaa että se on huijausta ja että ne varastavat/lähettävät viestejä tai viiruksia kännykkääni : ( En halua kokeilla mitä siitä käy mutta silti harmi ettei koodeja ole.koodeja on youtubessa jotkut koodit toimii
- voi voi.. :(
vili 00 kirjoitti:
Se sivu josta oot ostanu ''kalliilla'' on huomannu et joku on ostanut ja sit poistanut sen sivun
- heleveti
vili 00 kirjoitti:
oikeesti! saitko arestii??
- Erkkiiz
fiksu habbo kirjoitti:
koodeja on youtubessa jotkut koodit toimii
Mä en ainakaa oo löytäny mitää koodeja youtubesta, tai kyl oon löytäny mut ei toimi. :(
- hack98
vili 00 kirjoitti:
vähä hyvä mmut en mä tiedä yks lainaa vähä mutsinsa pankki korttei:D
- Tiedän Habossa
vili 00 kirjoitti:
Se on pikemminkin, huijaus sivu ostajaa mielummin ihan aidosta habbo sivusta kolikoita tai käykää R kioskilta
Lataa rapehabbo
- rjuewdnewkjsdnwejksd
merklfmerlkdsmflkedmsflkdsmflksdmlfksmdflkedmfleksjmfnkljdsnfkjesdfnekljfmjldkpooooornoooooooooooooooooooooookpofdekdpo
- RaakaOmena
Mä haluun habbo kole koodeja RaakaOmenalle. Koska mä en saa koodei.
- habbo nörtti
habboon on koooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodei on habbooooooooooooooooon on koodei
- 99matti99
alt 422 ¶¶ªª:DDD tommosii on!mutta joku hyvä habbo voi esimerkikisi jakaa kamaa kuten okra1,laurih01-ne kaks jako mulle!
- erkkiiz
Alt 422 mulla tulee pääkallo...
- jesjeshabbo
Ostin tänään juuri habbo setelin se koodi on:
er5r87lk
Et voitte ottaa :) - koodimies
habboo on koodeja mä tiiän pari. yks on semmonen et pitää kirjotaa mitä mielessä kohtaa super123dog123 sit pitää poistuu habost. sit meet kirjotaa google hakuu super123dog123 meet sen ryhmän sivulle ja liity siihen ryhmään. sit palaat takas haboo sit sull pitäs olla 1000 kolee!!!!!!!!!!!! TOINEN KOODI korro sun sähkö positi ja salasana mulle. ni mää meen yhtee hyvää koodi paikaa ja lähetän sulle 1200! kolee!!!!!!!!!!
- outo lerssi 007
et millää viittis valehella noin
- DJ.LEVA
habboo ei oo koodei ja jos löydätte jotai sivui ni mist saa kolei ilmaseks ni mää tee ainaki sillee et teen sähköposti osotee ja sit teen habbohahmon ja koitan onks se oikeesti semmone ja jos on ni mä laitan ne mun tyypil jota käytän
- tommy63
tiiän yhen häcker jutun mut en kerro kellekkää ;)
- jimi9v
on olemas habboon eräs cheat engine oon nähy youtube
- Jou
Vittu habbo koodeja on olemas mut ne o niit habboseteli niit pitää ostaa Ärrältä tai jotstain kirjakaupasta Ja sit syötetään habbo kaupaan.
- jou
Jostain*
- habbo koodei on
on habbo koodei olemas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Viisas Haxxeri
Soita numeroon : 063 480 14 niin saat 1000kollikoa soitto
- asiakas-koodi
lataa cheat engine 5.6 tai mee pro hotelliin pro hotellis saa jotai kolee mut on suomalainen
ei lagaa
ei oo enlandi kielisii
tässä linkki
www.pro hotelli.net
pyydä kamuks jos haluut neuvoi mun tyypin nimi on antti1212 siis www.pro-hotelli.net
- Järkevä
Viisas Haxxeri se on totta MÄ SAIN 1000kolee lisää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
........................................................................................
- eihabbohaxeja
lol ootteko koskaan lukaisseet habbon foorumia? siel iha sharshar ite kertoo:"habboon ei ole koodeja kaikki koodit ja haxit ovat huijausta" eli jos haluutte kole koodeja menääpäs R-kioskille ja ostakaa seteli raaputtakaa se kirjoittakaa lunastuskoodi ja tadaa siinä on koleja muuten niiltä huijaus sivustoilta saa vaan viiruksia sun muita ja jos saat minta kolee niin alkaa vähän ihmetelläku ei oo näkyny et oot ostanu niitä! eli ei kannata kertoa sähköpostia ja/tai salasanaa ei varsinkaan sähköpostin huomaat vaan et oot joku 2 keristä köyhempi
- eihabbohaxeja
pro hotelli.net on iha ok sivusto jos ei lasketa mukaan rumia sanoja siellä vaan harkot ja kerikset on arvossa et älä mee kaupittelee jotaki pomo kamaa mut kummiski niin eiköhän ole kaikille selvää että habbo on haxisuojattu onhan niitä furni modjea mut ne on vaan habon admineille
- kole koodit tuo viru
habon retro pelit on taas siit hyviä ettei niihin tarvii syöttää rahaa mut kyll se habbo on kaikista paras ei ole olemassakaan habbo hotelliin yhtään toimivaa kole koodia ei kannata uskoa niitä sillä ne laataa koneelle javan viruksii jollon kone on ihan PASKANA! kokemusta on jos haluu kolikoita kannataa vain laittaa se 5e taskuun ja käydä R-kioskilla ostaa 5e seteli se sisältää 30 habbo kolea ja 10e seteli 60 kolea että ei se kannata zheetata kolei se tu vain viruksia
- Auttakaa!!
Voiko joku kertoo että mikä on se sana jolla saa Habosta omasta huoneesta kaikki tavarat käteen????
Oon käyttäny sitä ja ne lähti mut en muista sitä enää................ =(- Asiantuntia
:pickall
- peloton peelo
hei miten sen uusomman kole koodin saa ku katoin yutubesta nii kertokaa
- toope1234567890
voi vittu se on ihan selvä kattokaa youtubesta
- NOLOT
voi vitun tymät menkee R-kioskille ja ostakaa niitä vitun seteleitä ! ne kole koodi jutut on pelkkää paskaa ja kusetusta ilmasia koleja eisaa mistään !
- älkää ladatko
Ladatkaa habbo furni mod ( laitonta tulee viiruksia en oo kokeillu mut uskon nii sakot tulee :D )
joten älkää ladatko - niitä ei OLE!!!
'''Nyt ihmiset järki käteen...'''
kolekoodeja EI ole!!!!!!!- hack98
on koska yks kole koodi toimi sain 2000 kolee
- trollolo
kyl mun mielest ainaki
=P oisit vaikka ennemmi ostanu oikeasti habosta - Lapset lapset
Eiköhän se ole silleen että kukaan ei mene habboon tai mihinkää virtuaalimaailmaan ja ne jotka siel kuppaa niin voisvat joskus vaikka auttaa kotihossmissa / tehä ja jopa voisi käydä pihalla leikkimässä yksin tai useamman kaverin kanssa. Olen sitä mieltä että habbohotellit ja muut retrot joutaa vegee..
- joo o
Kyllä kole koodeja habbooon saa R-kioskilt!
- joohtgtf
kyl mun mielest ainaki
Trolli kenties....................................nolo - fdfefert
fefefgegefe
- PAKSAPETE
Perkele onko kivaa pelaa jotain lapsille tarketettuu peli ja josta maksais jostain helvetin kamoista ja koleista HAISTAKAAPA PITKÄPASKA
- HH83 :)
Täs on erilaisii habbo kole/kama koodei
50 kolee - H72JOM
100 kolee - 18GGN1
Hc 1020 Päivää - 68JHJAA3
5 Sinist lohist - 7676XY
9 Harkkoo - 127J12
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851937- 431519
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!571178- 761090
- 721063
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon241010- 591001
- 34940
- 37829
- 38779