Millasta keliä on pidelly? Onko ketään paikanpäällä? Viikonpäästä pitäis olla siellä.
Sää
5
614
Vastaukset
- matkuri5465
Khao Lakista en tiedä, mutta itse olen nyt Koh Samuilla ja täällä on satanut koko viikon ja tuulista ja pimeetä ja kylmää. Tarkoitus oli lähteä naapurisaarelle Koh Taolle, mutta ei se sää sielläkään mikään kaksinen ole. Juttelin eilen yhden paikallisen kanssa niin koko Etelä-Thaimaa on ihan sateen peitossa. Viikko näyttäs jatkuvan viel yhtä surkeena mut viikon päästä pitäs aurinko paistaa. Toivottavasti, kaks viikkoa jo läsinyt vesisateessa niin kyllä aurinko maittaa. Lähdenpä siis Krabiin katsomaan, josko siellä olisi aavistuksen parempi ilma. Toivotaan kuitenkin, että saat hyvät ilmat. Mun matkaseurue lähtee huomenna takas kotiin ja niille sattui vesisadekelit. Eiköhä aurinkoa viel seuraavan 4viikon aikana näy. :)
- jäykän jöpökän kamu
Kyllä täällä vettä sataa poikkeuksellisen paljon. Eilenkin istuttiin coconutin rantabaarissa 1½ tuntia, kun vettä tuli kaatamalla ja salamoi. Tänään ei ole satanut. Mutta tälläkin hetkellä tuulee mahdottomasti. Kylmä ei ole kyllä vielä tullut, mutta eihän nämä ihan normaaleja tammikuun kelejä ole. Mutta toivotaan että ens viikolla kelit paranis. Pesulan likkakin sano, että on mukavaa kun on toinen sadekausi heti edellisen perään...mutta kyllä täällä aurinkokin paistaa ja ruskettuu elä hätäile. Et tarvi toppatakkia mukaan.
- kuuri näin
tultiin khao lakista ja viime viikolla tuli useampana päivanä pikku kuuro,yleensä illalla ja kesti muutaman minuutin,muuten aurinkoista.
- oksupai
Khao lakista, jossa oltiin kaksi viikkoa. Eka viikko oli sateetonta, mutta aika paljon oli pilvistä. Aurinko kyllä paistoi joka päivä mutta yleensä aamusta ja päiväksi veti pilveen, kirkastuakseen taas illaksi:) Toisena viikkona satoi joka päivä:( yleensä juuri illalla ja sade ei kyllä kestänyt kauaa. Viimeisenä päivänä sade alkoi iltapäivällä ja satoi kaatamalla iltaan asti. Lämmintä kyllä oli ja rusketustakin saatiin ihan riittävästi.
Niin on maailmankirjat sekaisin säärintamalla:) - khao lak
Myös viime sunnuntaina palasin Khao Lakista,huonoimmat ilmat mitä on ollut viimesen kymmenen vuoden aikana.Yksi pilvetön päivä,useina päivinä jopa kahteen kertaan sadekuuroja,synkkää taivasta,yhtenä päivänä kolmen tunnin rankkasade....vai ettei ilmastomuutos ole menossa?
Yhtenä iltapäivänä kovan sadekuuron aikana olisi tarvinnut pitkähihaisen päälle!!!!
Kuumaa silti muina päivinä ja tosiaan syvän rusketuksen sain,eli aurinkorasvaa pintaan ettet pala,se polttaa/ruskettaa paksunkin pilven läpi!!!
Mutta harvinaisen huonot ilmat,paikallisten kanssa juttelin ja he sanoivat,että sadekausi on venynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.323515Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652653Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151724- 1201492
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321479- 1021427
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?251258Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411126Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141113Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591015