Minulle kaupattiin BMW R1200C vuosimallia 2000 ajettu 596mil elikkä 5960km kilometrit tarkastettu huollosta ja katsastuskonttorilta piti paikkansa. Niin minkälainen pyörä on liikenteessä tai paremmin onko normaalikäytössä kaupunki maantie" pientä reissua" kevyt vai raskas käsitellä kone taitaa olla vasta sisään ajettu. Hyvät ja huonot puolet.
kertokaapa asiantuntiat
18
1849
Vastaukset
- BMWcustomisti
Itellä on just samanlainen. Tosin ajettu jo 35000 km. BMW R1200C;hän on custompyörä, ei siis paras mahdollinen matkapyörä mutta customeista se on persoonallisin - ei matki ketään vaan on oma itsensä. Eikä sitä ole matkittu jos ei lasketa tiettyjä yhdennäköisyyspiirteitä Vrodin kanssa.
R1200C on persoonallinen custompyörä jo rakentelematta mutta sitä voi tkoi myös rakennella jos sellainen kiinnostaa. Teknisesti R-kone on varmatoiminen ja pitkäikäinen. Edellisellä R-mallilla ajelin hiukka vajaa 200 000km ilman murheita, ainoa remontti oli kytkinlevyjen vaihto 130 000km kohdalla.
Kaikenkaikkiaan R1200c on turvallinen ostos jos hinta on kohdallaan ja jos persoonallinen ja "laumasta" erottuva custom muutenkin kiinnostaa. - 596 mailia
Ei suinkaan ole 5960 kilometriä. Olisko pikemminki n. 1000 km?
- Mailiton km
Ais ei tietenkään minulle kuulu mutta vaan ajattelin mikähän yksikkö lienee kyseessä.
Brittiläisen yksikköjärjestelmän mukainen maili on 1 609,344 metriä.
Yhdysvaltain survey mile on 1 609,347 metriä.
Norjassa ja Ruotsissa kymmenen (10) kilometrin matkaa kutsutaan yleisesti nimellä mil.
Milin suomenkielinen vastine on peninkulma.
Oli kyseessä sitten mil, mile tai maili niin kyseessä on harvinaisen vähän ajettu peli.
Jos se on vielä hyvin säilytetty ja hintakin kohtuullinen niin siittä vaan. - 1+18
Mailiton km kirjoitti:
Ais ei tietenkään minulle kuulu mutta vaan ajattelin mikähän yksikkö lienee kyseessä.
Brittiläisen yksikköjärjestelmän mukainen maili on 1 609,344 metriä.
Yhdysvaltain survey mile on 1 609,347 metriä.
Norjassa ja Ruotsissa kymmenen (10) kilometrin matkaa kutsutaan yleisesti nimellä mil.
Milin suomenkielinen vastine on peninkulma.
Oli kyseessä sitten mil, mile tai maili niin kyseessä on harvinaisen vähän ajettu peli.
Jos se on vielä hyvin säilytetty ja hintakin kohtuullinen niin siittä vaan.Ruotsin mil elikkä 596x10=5960
- tietenkin,
1+18