Tämä yhteys ei ole luotettu.....!!!!??????

fujhykilkj

Eilen sain ensimmäisen kerran tiedoksi ruudulleni viestin:
Tämä yhteys ei ole luotettu
Olet pyytänyt Firefoxia muodostamaan
suojatun yhteyden sivustoon login.facebook.com, mutta yhteyden turvallisuutta ei pystytä
varmistamaan.
Yleensä kun suojattua yhteyttä muodostetaan,
sivustot lähettävät varmennetut identiteettitietonsa, joiden perusteella voi
olla varma, että tietoja siirretään oikean paikan kanssa. Tämän sivuston
identiteettiä ei kuitenkaan voida varmentaa.
Mitä minun pitäisi tehdä?
Jos olet aikaisemmin saanut
ongelmitta muodostettua suojatun yhteyden tähän sivustoon, tämä virhe voi
olla merkkinä siitä, että jokin taho yrittää vilpillisesti tekeytyä täksi
sivustoksi, jolloin sinun ei pitäisi jatkaa sivustolle.
Tekniset yksityiskohdat
Sivuston login.facebook.com tietoturvavarmenne ei ole kelvollinen.
Varmenne tulee voimaan vasta 23.7.2009 15:03.
(Virhekoodi: sec_error_expired_certificate)
Ymmärrän riskit
Jos ymmärrät tilanteen, voit asettaa
sivuston identiteetin Firefoxin luottamien sivustojen listalle.
Vaikka luotatkin sivustoon, tämä virhe voi olla merkkinä siitä, että jokin
taho häiritsee verkkoyhteyttäsi.
Älä lisää poikkeusta ellet
tiedä hyvää syytä, miksi tällä sivustolla ei ole luotettuja identiteettitietoja.

Tämä ilmoitus tulee jokaisella sivulla jolla yritän kirjautua ks. sivulle. Myös @.
Onko muilla kokemuksia????

14

3801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koneesi...

      kello näyttää? Ja minä vuonna - missä kuussa?

      • BLONDI(KO)

        En oo huomannukkaan et on väärin noi. Eli siis pvm: 30.72007 ja kello 19:19, toivottavasti pelaa kun nuo vaihdan. Kiitti


      • koneesi...
        BLONDI(KO) kirjoitti:

        En oo huomannukkaan et on väärin noi. Eli siis pvm: 30.72007 ja kello 19:19, toivottavasti pelaa kun nuo vaihdan. Kiitti

        Jos ei aika pysy tolkuissaan niin syynä lienee, että Biosin patteri on masentunut.
        Elegantisti irroitat sen ja säntäät se mukanasi malliksi tietokonekauppaan.

        Elämme nyt piinaavassa jännityksessä...


      • P8Z77-V LX

        Joo, nappasin patterin irti emolta ja niinhän siinä kävikin että aika jäi laittamatta.


    • kartta123

      Mulla on iha sama **ttumainen tilanne, mutta ei kai auta... koitan säätää kellon aikaa, ja jos ei toimi, heitän koneen roskiin...

    • no joo

      että minullakin tänään ensimmäisen kerran sanoo facebook samaa olisiko korjausta tai jtn.

    • Kannattaa tarkistaa onko koneen aika ja päivämäärä oikea.

      • no joo

        on ihan oikea en tiedä mitä tehdä voisiko joku auttaa


    • Selain ajantasalla? Entä Windows?

    • no joo

      windows 8.1 ja kello näyttää oikeaa 12:32 3.7.2014 mitä pitäisi tehdä?
      facebook ei toimi eikä youtube jotkut muutkin sivut sanovat samaa...

      • no joo

        tälläistä facebook ja youtube sanovat

        Suojatun yhteyden muodostaminen epäonnistui

        Sivuston www.youtube.com tietoturvavarmenne ei ole kelvollinen. Varmenteen lähde ei ole luotettu. (Virhekoodi: sec_error_inadequate_key_usage)

        Avattavaa sivua ei voida näyttää, koska vastaanotetun datan alkuperää ei kyetty varmentamaan.
        Ilmoitathan ongelmasta sivuston omistajalle. Vaihtoehtoisesti ilmoita sivusto Mozillalle Ohje-valikon toiminnolla Ilmoita viallinen sivusto.

        Yhteys ei ole suojattu

        Firefox yritti muodostaa suojatun yhteyden sivustoon www.facebook.com, mutta yhteyden turvallisuutta ei pystytä varmistamaan.

        Yleensä kun suojattua yhteyttä muodostetaan, sivustot lähettävät varmennetut identiteettitietonsa, joiden perusteella voi olla varma, että tietoja siirretään oikean paikan kanssa. Tämän sivuston identiteettiä ei kuitenkaan voida varmentaa.
        Mitä minun pitäisi tehdä?

        Jos olet aikaisemmin saanut ongelmitta muodostettua suojatun yhteyden tähän sivustoon, tämä virhe voi olla merkkinä siitä, että jokin taho yrittää vilpillisesti tekeytyä täksi sivustoksi, jolloin sinun ei pitäisi jatkaa sivustolle.

        Sivuston www.facebook.com tietoturvavarmenne ei ole kelvollinen. Varmenteeseen ei luoteta, koska varmentajaketjua ei ole. (Virhekoodi: sec_error_unknown_issuer)


    • vista forever

      Mulla sama ongelma, googlella ei pysty etsimään mitään kun ei muka ole suojattu yhteys. Tai näin siis kun lapset käyttävät omilla käyttäjätiedoillaan. Omilla tunnuksilla käyttäessä ei ole mitään ongelmia. Lasten on aika vaikea käyttää tätä kun ei sillä pääse mihkään. Konehan on jo ainakin kuukauden vanha.

    • shitnuggets

      Mullakin sama ärsyttävä ongelma enkä pääse eroon siitä vaikka mitä koitan enkä ratkasuakaan tietty löydä!?!?!?wtf

    • ilmoitaYlläpidolle

      ei ongelmaa linuxissa, aina välillä tulee vastaan sivustoja, joiden sertifikaatti on joko ajallisesti vanhentunut tai lauennut IP-osoitteiden vaihtumisen vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe