Kielikurssille Kuubaan tai muualle Karibialle

missgray

Olen suunnitellut lähteväni ensi kesänä tai syksyllä kuukauden mittaisella espanjan kielikurssille Kuubaan tai muualle Karibialle. Onko teillä kenelläkään kokemuksia/suosituksia tasokkaista (mielellään yliopiston järjestämistä) kielikouluista Kuubassa tai muualla Väli-Ameriikassa? Olisin hyvin iloinen ja kiitollinen, jos saisin kuulla kokemuksistanne!

2

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen opiskelija

      Kuinka paljon sinulla on opintoja takana, eli aloitatko espanjan aivan alkeista, vai oletko jo käynyt kursseilla Suomessa? Kouluista minulla ei ole kokemusta, mutta olen reissannut ympäri kyseistä mannerta, joten muita vinkkejä kyllä löytyy.

      • missgray

        Olen varmaankin jotain intermediate-tasoa. Kirjoitin lukiossa lyhyestä espanjasta E:n ja on tullut luettua espanjaa sen jälkeen yliopistolla 10 opintopistettä. Suullinen kielitatoni on parempi kuin kirjoitettu, sillä vietin yhden kesän Costa Ricassa joitakin vuosia sitten. Vinkeistä kiitollisena:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      135
      2744
    2. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      460
      1934
    3. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      118
      1793
    4. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      131
      1601
    5. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      21
      894
    6. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      78
      888
    7. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      51
      865
    8. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      83
      803
    9. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      158
      775
    10. Yhden asian voin kertoa

      Sinulle nainen. En usko että olit tosissasi ja siitä syystä itse en aijo tehdä enää mitään "juttumme" eteen ellet itse o
      Ikävä
      45
      769
    Aihe