Olen suunnitellut lähteväni ensi kesänä tai syksyllä kuukauden mittaisella espanjan kielikurssille Kuubaan tai muualle Karibialle. Onko teillä kenelläkään kokemuksia/suosituksia tasokkaista (mielellään yliopiston järjestämistä) kielikouluista Kuubassa tai muualla Väli-Ameriikassa? Olisin hyvin iloinen ja kiitollinen, jos saisin kuulla kokemuksistanne!
Kielikurssille Kuubaan tai muualle Karibialle
missgray
2
404
Vastaukset
- Toinen opiskelija
Kuinka paljon sinulla on opintoja takana, eli aloitatko espanjan aivan alkeista, vai oletko jo käynyt kursseilla Suomessa? Kouluista minulla ei ole kokemusta, mutta olen reissannut ympäri kyseistä mannerta, joten muita vinkkejä kyllä löytyy.
- missgray
Olen varmaankin jotain intermediate-tasoa. Kirjoitin lukiossa lyhyestä espanjasta E:n ja on tullut luettua espanjaa sen jälkeen yliopistolla 10 opintopistettä. Suullinen kielitatoni on parempi kuin kirjoitettu, sillä vietin yhden kesän Costa Ricassa joitakin vuosia sitten. Vinkeistä kiitollisena:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5507225Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3272725Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872045- 1271254
- 311213
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41149- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64981- 44852