Hotelli Marriot

Buda vai Pest

Luulen varanneeni hyvän hotellin sen perusteella mitä olen asiasta selvää ottanut. Ulkoa päin kolhon näköinen,mutta pitäisi olla siisti yksilö. Gellertiin en kosteassa ja lämpimässä (tai kaikkialla, yök) viihtyvien pikkueliöiden vuoksi tahtonut majoittua. Maaliskuussa menen. Jos jollain tällä palstalla on omakohtaista kokemusta Marriotista niin luen mielelläni.

11

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pestista

      Me menossa maaliskuussa Palace Zichyyn. On valittu 10 parhaan hotellin joukkoon Euroopassa, Tripadviser mukaan

    • kjhgfd

      on varmasti hyvä ja hyvällä paikalla

    • Mariott onhan se vanha intercontinental, Tonavan rannalla hotellien kylttejä vaihdetaan silloin tällöin.
      Monta 10 vuotta seisoo se rakennus rannalla. Se on tavallinen mariott ei muuta. Jos saat huone ja ikkunat Tonavalle - aivan jees.
      Zichy on Pestin keskustassa, uusiutuvalla alueella, jossa on kauniita vanhoja rakennuksia. Suurkaarikadun raitiovaunulle 5 minuuttia jalan. Ihan kauniisti onnistunut talonremontti hotelliksi.

      • Buda vai Pest

        Kiitos vastauksista. Zichy oli tosi kivan näköinen paikka. Marriot on tylsän ison hotellikompleksin näköinen mutta sijainniltaan niin hieno että se (toivottavasti) voittaa ulkoisen kolhouden. Ja ajattelin Gellertissä ja muualla ihailla sitten sitä entisaikojen kauneutta. Taitavat olla parhaat hotellit Pestin puolella, luulen kyllä oleilevani enemmän Budan puolella mutta en vielä ole kauheasti suunnitellut, onhan tässä lähtöön vielkä aikaa. Mutta kiva kuulla että hotelli on OK.


      • Budassa asuva
        Buda vai Pest kirjoitti:

        Kiitos vastauksista. Zichy oli tosi kivan näköinen paikka. Marriot on tylsän ison hotellikompleksin näköinen mutta sijainniltaan niin hieno että se (toivottavasti) voittaa ulkoisen kolhouden. Ja ajattelin Gellertissä ja muualla ihailla sitten sitä entisaikojen kauneutta. Taitavat olla parhaat hotellit Pestin puolella, luulen kyllä oleilevani enemmän Budan puolella mutta en vielä ole kauheasti suunnitellut, onhan tässä lähtöön vielkä aikaa. Mutta kiva kuulla että hotelli on OK.

        toi Hilttonikaan huono ole Budan puolella. Eiks sitä kannattaisi jäädä Suomeen ja etsiä hyvä hotelli ,jos se nyt aivan pääasia on matkaltasi


      • Buda vai Pest
        Budassa asuva kirjoitti:

        toi Hilttonikaan huono ole Budan puolella. Eiks sitä kannattaisi jäädä Suomeen ja etsiä hyvä hotelli ,jos se nyt aivan pääasia on matkaltasi

        .... tulihan se epäasiallisuuskin sieltä. Ei tietenkään (niinkuin varmasti itsekin tajuat) hotelli ole pääasia matkalla. Mutta se on tärkeä asia. Ja Budapestissa on minullakin varaa valita vähän parempi hotelli haluamallani paikalla. Pariisissa, Roomassa ja Lontoossa hintaso on niin korkea, että siellä täytyy minun ainakin majoittua kauemmaksi keskustasta kun ei se hotelli NIIN tärkeä ole että siitä suostuisin maksamaan sellaisia hintoja kuin esim. Roomassa Esp.portaiden tms. läheltä. No, hyvällä mielin kuitenkin lähden ja jätän katkerat kommentit taakseni.


      • Budassa asuva
        Buda vai Pest kirjoitti:

        .... tulihan se epäasiallisuuskin sieltä. Ei tietenkään (niinkuin varmasti itsekin tajuat) hotelli ole pääasia matkalla. Mutta se on tärkeä asia. Ja Budapestissa on minullakin varaa valita vähän parempi hotelli haluamallani paikalla. Pariisissa, Roomassa ja Lontoossa hintaso on niin korkea, että siellä täytyy minun ainakin majoittua kauemmaksi keskustasta kun ei se hotelli NIIN tärkeä ole että siitä suostuisin maksamaan sellaisia hintoja kuin esim. Roomassa Esp.portaiden tms. läheltä. No, hyvällä mielin kuitenkin lähden ja jätän katkerat kommentit taakseni.

        täällä kivoja retkeymajojakin asustella.
        Ei muutakun tervetuloa vaan tänne Budaan.
        Toivottavasti ilmat suosivat sinua .


      • jaripotsi
        Budassa asuva kirjoitti:

        täällä kivoja retkeymajojakin asustella.
        Ei muutakun tervetuloa vaan tänne Budaan.
        Toivottavasti ilmat suosivat sinua .

        Että pitää hävetä suomalaisten puolesta jos "Budassa asuva" asuu Budapestissä. Just nämä torvelot pilaa hyvän keskusteluketjun fiiliksen. Katsos meillä "suomessa" asuvilla on ehkä varaa asua ulkomailla muualla kun retkeilymajoissa ja tämä foorumi on hyvä vertailla ja tutkia vaihtoehtoja


      • Budassa asuva
        jaripotsi kirjoitti:

        Että pitää hävetä suomalaisten puolesta jos "Budassa asuva" asuu Budapestissä. Just nämä torvelot pilaa hyvän keskusteluketjun fiiliksen. Katsos meillä "suomessa" asuvilla on ehkä varaa asua ulkomailla muualla kun retkeilymajoissa ja tämä foorumi on hyvä vertailla ja tutkia vaihtoehtoja

        saa olla noin pipa kireällä ,ja ottaa tosissaan näitä tarinoita.
        Olen kirjoittanut aikaisemmin sinulle ,että Marriot on erittäin hyvä hotelli. Suosittelen ehdottomasti.
        Hyviä hotelleja on todella paljon.
        En tiedä miksi haukut Gellerthotellia.
        Varmasti on hotelli laadukas , En todellakaan usko mistään ötökkä juttujasi.
        Kukaan muu ei ole tälläistä asiaa valittanut. Ilmeiseti sinulle ei ole mikään riittävän hyvä.
        Vai menetkö pitkin nurkia kontaten ,että näkisi mistä valittaa . Aina löytyy valittamista ,kun ihminen hakemalla hakee mistä voisi vaan rutista.
        Teillä Suomesa asuvilla on vaan pitkä maksuaika Visakortille ,ja luulette että kaikki limiitti mitä kortissa on ,on omaa.
        Ja mitä örventeliöistä tulee mieleen ,Tulee mieleen Formulakisat täällä Budassa ,jolloin saa todella hävetä olla Suomalainen ,kun turistit kulkee paskat ja kuset tuulipuvunhousuissaan.
        ympäri Budaan, Mutta se siitä örventeliöistä. Samanlaisia apinoita kun Tallinnan laivoilla olevat viinanhakijat


      • Amexnovisa
        Budassa asuva kirjoitti:

        saa olla noin pipa kireällä ,ja ottaa tosissaan näitä tarinoita.
        Olen kirjoittanut aikaisemmin sinulle ,että Marriot on erittäin hyvä hotelli. Suosittelen ehdottomasti.
        Hyviä hotelleja on todella paljon.
        En tiedä miksi haukut Gellerthotellia.
        Varmasti on hotelli laadukas , En todellakaan usko mistään ötökkä juttujasi.
        Kukaan muu ei ole tälläistä asiaa valittanut. Ilmeiseti sinulle ei ole mikään riittävän hyvä.
        Vai menetkö pitkin nurkia kontaten ,että näkisi mistä valittaa . Aina löytyy valittamista ,kun ihminen hakemalla hakee mistä voisi vaan rutista.
        Teillä Suomesa asuvilla on vaan pitkä maksuaika Visakortille ,ja luulette että kaikki limiitti mitä kortissa on ,on omaa.
        Ja mitä örventeliöistä tulee mieleen ,Tulee mieleen Formulakisat täällä Budassa ,jolloin saa todella hävetä olla Suomalainen ,kun turistit kulkee paskat ja kuset tuulipuvunhousuissaan.
        ympäri Budaan, Mutta se siitä örventeliöistä. Samanlaisia apinoita kun Tallinnan laivoilla olevat viinanhakijat

        No eihän kukaan itseään kunniottava katsele ja seuraa formuloita enään ....Jiisus.
        Ja itse asiassa haukut nyt ihan väärää puuta, en minä ole kysellyt mitään hotelleista vaan entisenä Budapestiläisenä seuraan mitä kaupungista kirjoitetaan. Että silleen


      • Budassa asuva
        Amexnovisa kirjoitti:

        No eihän kukaan itseään kunniottava katsele ja seuraa formuloita enään ....Jiisus.
        Ja itse asiassa haukut nyt ihan väärää puuta, en minä ole kysellyt mitään hotelleista vaan entisenä Budapestiläisenä seuraan mitä kaupungista kirjoitetaan. Että silleen

        Formuloissa sitten se syy ,kun Suomalaiset örventävät täällä kuset ja paskat tuulipuvunhousuissaan.
        Tuli vaan mieleen kysästä ,kun noin tekopyhää leikit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      240
      2115
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1368
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1260
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      989
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      923
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      825
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      640
    Aihe