Antti Tuiskun auto

Yaris-kuski

Laulaja Antti Tuisku ajelee Toyota Priuksella. Eipä ole tavallisella kansalla varaa Priukseen, mutta julkut voivat parantaa imagoaan eko-autolla. Ameriikassahan Prius on suosittu, koska tyhmäkin tajuaa sen hybridiksi. Suomessa taas Auris on suosittu, koska sitä ei meinaa tunnistaa hybridiksi. Olen itsekin harkinnut Auris HSD:tä.

18

816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä hyvä

Tuiskulla on kunnon auton lisäksi vielä upea muija, se ansku on oikea namupala.

• Yaris-kuski

Tuiskuhan on NIITÄ miehiä. Ei mitään Anskuja, mutta esim joku Arttu ehkä.

• pakahdu kateuteesi
        Yaris-kuski kirjoitti:

Tuiskuhan on NIITÄ miehiä. Ei mitään Anskuja, mutta esim joku Arttu ehkä.

Ymmärrän että sinä olet NIITÄ miehiä, mutta ei se tarkoita sitä että kaikki muutkin miehet olisi.
        Anttihan seurustelee sen upean partnerinsa kanssa, jonka kanssa tanssivat tanssii tähtien kanssa kisassa ja vieläpä voittivat.

Näyttävä nuoripari ja näyttävä nykyaikainen auto.

• nnheppe

on mies ja auto samaa muovia.

• Selvä juttu !

on nähnyt thunthurin kupeessa. että minkä merkin kulkuneuvot pelaa karuissa, kylmissä olosuhteissa.

• ..MW-V8

Poikaparka on seonnut lopullisesti.

• Aslak Valkeapää
        ..MW-V8 kirjoitti:

Poikaparka on seonnut lopullisesti.

ei ne lapissakaan kaikki moottorikelkalla kulje - saati sitten porolla. Antti on jo nykyaikainen lapinpoika.

• Lada-mies

Ajaa todellisella yalviautolla Ladalla.

• jjöklioöjohulkj

Antti, tuo Jari Sillanpään nuorempi painos, on myös huomannut kuinka ohi kulkevasta Prriuksesta syntyy ääni:

Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmm Geiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

• zfgsdfg dftwersdfg s

Miks BMW-pojut tulee tälle palstalle kertomaan gayjuttujaan?

• Audi TT
        zfgsdfg dftwersdfg s kirjoitti:

Miks BMW-pojut tulee tälle palstalle kertomaan gayjuttujaan?

Miksi toyboyt provoilevat ihmisten-palstoilla ja esittelevät homofantasioitaan.

• Yaris-kuski
        Audi TT kirjoitti:

Miksi toyboyt provoilevat ihmisten-palstoilla ja esittelevät homofantasioitaan.

Että julkkikset kerää pisteitä kansan silmissä. Ja Tuisku (ruisku) haluu olla hippi. Eihän Prius Lapissa pärjää, mutta Hesassahan tuo taitaa majailla.

• ____
        Yaris-kuski kirjoitti:

Että julkkikset kerää pisteitä kansan silmissä. Ja Tuisku (ruisku) haluu olla hippi. Eihän Prius Lapissa pärjää, mutta Hesassahan tuo taitaa majailla.

Siellähän se just pärjää. Ootko lukenu TM talvitestejä.

• Yaris-kuski

Saatanan paska kusipää rikollinen. Miten sä olet onnistunut murtautumaan mun nimimerkille?

• laatuautoilija japanista
        Yaris-kuski kirjoitti:

Saatanan paska kusipää rikollinen. Miten sä olet onnistunut murtautumaan mun nimimerkille?

hän tuli vain juuri kaapista ulos kaverinsa kansa käsikädessä eikä osannut yleislahjattomana tehdä omaa mimmaria ja joutui kopioimaan parhaimman

• lyyli on sama

ovat kuin samasta puusta veistetty.Tyyli on sama

• mikä Mölli

Tojossaan kölli kädessään k....

• Yaris-kuski

Saatanan toinen paska kusipää rikollinen. Miten sä olet onnistunut murtautumaan mun nimimerkille?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe