uusi tes

puukone

mitä ollaan saamassa lisää palkkaa mutta kuinka paljon. 10c/h eikös vanha sopimus mene tänään vanhaksi 31.1-2011

17

1665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajua

      Entä mitä voi vaatia ajokonekuski palkakseen ilman voimassaolevaa TES:iä?

      • Työ--..

        Koskaha tekin pääsette edes alimpaan palkkaryhmään joka on 10e tunti ite en päässy koskaan


      • Vieremän kansallispu
        Työ--.. kirjoitti:

        Koskaha tekin pääsette edes alimpaan palkkaryhmään joka on 10e tunti ite en päässy koskaan

        Palkkaa tarvi maksaa. Riittää kun pääsee uudella Ponssella päästeleen, ja saahan sen lippiksen.


      • kunnon kone
        Työ--.. kirjoitti:

        Koskaha tekin pääsette edes alimpaan palkkaryhmään joka on 10e tunti ite en päässy koskaan

        kummaa palkkaa sielä maksetaan !!. itse noin kolme vuotta hommissa 16 euroa/h kaikki lisät mitä kuuluu maksaa.


    • äöll

      8.6 euroa tunti 5 vuotta ajokonetta. ei kukaan saa tollaisia palkoja 16 euroa tunti

    • a

      kannattaako metsäalalle ryhtyä

    • öäl

      kannaisiko vaihtaa työnantajaa jos 5 vuoden kokemuksella 8.6 euroa/h

    • e

      Missäpäin 8.6 euroa tunti?

    • jooooooooooooooo

      Just valmistunut metsäkoneenkuljettaja, palkka 10€/h ajokoneella. 16€/h ihan perus palkka on muutaman vuoden kokemuksen jälkeen.

      • 410

        @jooooooooooooooo
        Ihan tosi. Joko on noussut?
        Arvelisin 3e/h olevan keskipalkka kunhan alatten kilpailemaan venäläisten ja virolaisten kuskien kanssa palkoista. Se juttu tulee noihinkin hommiin väistämättä.


      • napoltapoltaps
        410 kirjoitti:

        @jooooooooooooooo
        Ihan tosi. Joko on noussut?
        Arvelisin 3e/h olevan keskipalkka kunhan alatten kilpailemaan venäläisten ja virolaisten kuskien kanssa palkoista. Se juttu tulee noihinkin hommiin väistämättä.

        Tulis vaan helvetisti lisää ryssiä,polakkeja ja virolaisia.Alkais metsänomistajatkin arvostamaan suomalaisia kuskeja.Toivottavasti suomalaiset ei ehdi lyödä kokonaan kintaita tiskiin sitä ennen. Sosialistisissa maissa on totuttu vähan toisenlaiseen työn jälkeen mitä suomessa on. Ainoot rajat on olleet valtion rajat joten, suomessa tilan rajojen sisällä pysyminen saataa tuottaa pientä ongelmaa.Tuskin siitä nyt paljon haittaa on jos naapurin taimikon läpi oikaisee!?


    • hurjamotomies

      Olen ajanut 13v motoa ja palkka on 12.20€/h ilman muita lisiä,paljon kun tekee töitä niin pärjää hyvin. Normaalisti tulee 270-320h/kk,riippuu viittiiks käydä sunnuntaisin

    • Mhy:n kuski

      Nyt takana 3 vuotta motokuskin hommia Itä-suomessa. Tuntipalkka 13.5€ ja siihen ylityöt, kilometrit 0.45€/km ja muut mahdolliset lisät. Tunteja kertyy n. 50 viikossa, joista viikonlopputunteja harvoin. Ennen veroja jää käteen suurinpiirtein sellanen 3000€

    • juuhhaa

      siis ei mitään jää käteen,paska ala

    • amadeus

      olen ajanu 30v ajokonetta ja nykypalkka 9e/h...olen ihan tyytyväinen kun käteen jää 50e pvä

    • köyhä

      Miksi isännät varastavat rengin tilipussukasta ?

    • gulligalle

      Gosga on giwa wetää gäteen gun rengi gärsii ja mulla on isommat bussit jota mä heiluttelen rengi boigia belottelen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe