mitä ollaan saamassa lisää palkkaa mutta kuinka paljon. 10c/h eikös vanha sopimus mene tänään vanhaksi 31.1-2011
uusi tes
17
1753
Vastaukset
- Ajua
Entä mitä voi vaatia ajokonekuski palkakseen ilman voimassaolevaa TES:iä?
- Työ--..
Koskaha tekin pääsette edes alimpaan palkkaryhmään joka on 10e tunti ite en päässy koskaan
- Vieremän kansallispu
Työ--.. kirjoitti:
Koskaha tekin pääsette edes alimpaan palkkaryhmään joka on 10e tunti ite en päässy koskaan
Palkkaa tarvi maksaa. Riittää kun pääsee uudella Ponssella päästeleen, ja saahan sen lippiksen.
- kunnon kone
Työ--.. kirjoitti:
kummaa palkkaa sielä maksetaan !!. itse noin kolme vuotta hommissa 16 euroa/h kaikki lisät mitä kuuluu maksaa.
- äöll
8.6 euroa tunti 5 vuotta ajokonetta. ei kukaan saa tollaisia palkoja 16 euroa tunti
- a
kannattaako metsäalalle ryhtyä
- öäl
kannaisiko vaihtaa työnantajaa jos 5 vuoden kokemuksella 8.6 euroa/h
- e
Missäpäin 8.6 euroa tunti?
- jooooooooooooooo
Just valmistunut metsäkoneenkuljettaja, palkka 10€/h ajokoneella. 16€/h ihan perus palkka on muutaman vuoden kokemuksen jälkeen.
- 410
@jooooooooooooooo
Ihan tosi. Joko on noussut?
Arvelisin 3e/h olevan keskipalkka kunhan alatten kilpailemaan venäläisten ja virolaisten kuskien kanssa palkoista. Se juttu tulee noihinkin hommiin väistämättä. - napoltapoltaps
410 kirjoitti:
@jooooooooooooooo
Ihan tosi. Joko on noussut?
Arvelisin 3e/h olevan keskipalkka kunhan alatten kilpailemaan venäläisten ja virolaisten kuskien kanssa palkoista. Se juttu tulee noihinkin hommiin väistämättä.Tulis vaan helvetisti lisää ryssiä,polakkeja ja virolaisia.Alkais metsänomistajatkin arvostamaan suomalaisia kuskeja.Toivottavasti suomalaiset ei ehdi lyödä kokonaan kintaita tiskiin sitä ennen. Sosialistisissa maissa on totuttu vähan toisenlaiseen työn jälkeen mitä suomessa on. Ainoot rajat on olleet valtion rajat joten, suomessa tilan rajojen sisällä pysyminen saataa tuottaa pientä ongelmaa.Tuskin siitä nyt paljon haittaa on jos naapurin taimikon läpi oikaisee!?
- hurjamotomies
Olen ajanut 13v motoa ja palkka on 12.20€/h ilman muita lisiä,paljon kun tekee töitä niin pärjää hyvin. Normaalisti tulee 270-320h/kk,riippuu viittiiks käydä sunnuntaisin
- Mhy:n kuski
Nyt takana 3 vuotta motokuskin hommia Itä-suomessa. Tuntipalkka 13.5€ ja siihen ylityöt, kilometrit 0.45€/km ja muut mahdolliset lisät. Tunteja kertyy n. 50 viikossa, joista viikonlopputunteja harvoin. Ennen veroja jää käteen suurinpiirtein sellanen 3000€
- juuhhaa
siis ei mitään jää käteen,paska ala
- amadeus
olen ajanu 30v ajokonetta ja nykypalkka 9e/h...olen ihan tyytyväinen kun käteen jää 50e pvä
- köyhä
Miksi isännät varastavat rengin tilipussukasta ?
- gulligalle
Gosga on giwa wetää gäteen gun rengi gärsii ja mulla on isommat bussit jota mä heiluttelen rengi boigia belottelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405334Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1272194- 1461760
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801505Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181448Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191384Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821315- 711227
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701178- 381130