uusi tes

puukone

mitä ollaan saamassa lisää palkkaa mutta kuinka paljon. 10c/h eikös vanha sopimus mene tänään vanhaksi 31.1-2011

17

1814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajua

Entä mitä voi vaatia ajokonekuski palkakseen ilman voimassaolevaa TES:iä?

• Työ--..

Koskaha tekin pääsette edes alimpaan palkkaryhmään joka on 10e tunti ite en päässy koskaan

• Vieremän kansallispu
        Työ--.. kirjoitti:

Koskaha tekin pääsette edes alimpaan palkkaryhmään joka on 10e tunti ite en päässy koskaan

Palkkaa tarvi maksaa. Riittää kun pääsee uudella Ponssella päästeleen, ja saahan sen lippiksen.

• kunnon kone
        Työ--.. kirjoitti:

kummaa palkkaa sielä maksetaan !!. itse noin kolme vuotta hommissa 16 euroa/h kaikki lisät mitä kuuluu maksaa.

• äöll

8.6 euroa tunti 5 vuotta ajokonetta. ei kukaan saa tollaisia palkoja 16 euroa tunti

• a

kannattaako metsäalalle ryhtyä

• öäl

kannaisiko vaihtaa työnantajaa jos 5 vuoden kokemuksella 8.6 euroa/h

• e

Missäpäin 8.6 euroa tunti?

• jooooooooooooooo

Just valmistunut metsäkoneenkuljettaja, palkka 10€/h ajokoneella. 16€/h ihan perus palkka on muutaman vuoden kokemuksen jälkeen.

• 410

@jooooooooooooooo
        Ihan tosi. Joko on noussut?
        Arvelisin 3e/h olevan keskipalkka kunhan alatten kilpailemaan venäläisten ja virolaisten kuskien kanssa palkoista. Se juttu tulee noihinkin hommiin väistämättä.

• napoltapoltaps
        410 kirjoitti:

@jooooooooooooooo
        Ihan tosi. Joko on noussut?
        Arvelisin 3e/h olevan keskipalkka kunhan alatten kilpailemaan venäläisten ja virolaisten kuskien kanssa palkoista. Se juttu tulee noihinkin hommiin väistämättä.

Tulis vaan helvetisti lisää ryssiä,polakkeja ja virolaisia.Alkais metsänomistajatkin arvostamaan suomalaisia kuskeja.Toivottavasti suomalaiset ei ehdi lyödä kokonaan kintaita tiskiin sitä ennen. Sosialistisissa maissa on totuttu vähan toisenlaiseen työn jälkeen mitä suomessa on. Ainoot rajat on olleet valtion rajat joten, suomessa tilan rajojen sisällä pysyminen saataa tuottaa pientä ongelmaa.Tuskin siitä nyt paljon haittaa on jos naapurin taimikon läpi oikaisee!?

• hurjamotomies

Olen ajanut 13v motoa ja palkka on 12.20€/h ilman muita lisiä,paljon kun tekee töitä niin pärjää hyvin. Normaalisti tulee 270-320h/kk,riippuu viittiiks käydä sunnuntaisin

• Mhy:n kuski

Nyt takana 3 vuotta motokuskin hommia Itä-suomessa. Tuntipalkka 13.5€ ja siihen ylityöt, kilometrit 0.45€/km ja muut mahdolliset lisät. Tunteja kertyy n. 50 viikossa, joista viikonlopputunteja harvoin. Ennen veroja jää käteen suurinpiirtein sellanen 3000€

• juuhhaa

siis ei mitään jää käteen,paska ala

• amadeus

olen ajanu 30v ajokonetta ja nykypalkka 9e/h...olen ihan tyytyväinen kun käteen jää 50e pvä

• köyhä

Miksi isännät varastavat rengin tilipussukasta ?

• gulligalle

Gosga on giwa wetää gäteen gun rengi gärsii ja mulla on isommat bussit jota mä heiluttelen rengi boigia belottelen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22