Mitähän meidän collie meinaa, kun se selvästi joskus kääntää selkänsä? Jos vaikka ollaan koiraporukalla leikkimässä ja mukaan tulee ulkopuolisia koiria, joista koirani ei niin tykkää, niin collieni saattaa käydä istumaan selin näihin muihin koiriin nähden. Siinä istua jököttää :) Osoittaako se etuolla, että en jaksa teidän seuraa, ei kiinnosta vai onko se enemmänkin ns. luovuttanut eli ajatelee, ettei viestini mene perille ja tässä sitä nyt pitää teidän kanssa nyhjätä, vaikka ei minua kiinnostaisi?
Selän
kääntäjä b
4
252
Vastaukset
- tuulitukan emäntä
Mahdollisesti joko rauhoittelee tai väistää - "kun en näe jotakin, sitä asiaa ei ole olemassa".
Kun ei näe tilannetta, on vaikea sanoa sen tarkemmin. - oollk
tulee hakemaan huomiota, mutta ei saa sitä. Koira jää silloin lähelleni istumaan ja selin minuun nähden. Mietin vaan, että osoittaisko se loukkantumista, kun ei saakaan huomiota... vai mitä?
- arvojärjestystä"
Koria osoittaa tuolla eleellä pitävänsä muita itseään korkea-arvoisempina.
- utelias nn
Kiva olisi kuulla vähän perustelujakin? Teköökö muiden colliet tällaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368