Mitähän meidän collie meinaa, kun se selvästi joskus kääntää selkänsä? Jos vaikka ollaan koiraporukalla leikkimässä ja mukaan tulee ulkopuolisia koiria, joista koirani ei niin tykkää, niin collieni saattaa käydä istumaan selin näihin muihin koiriin nähden. Siinä istua jököttää :) Osoittaako se etuolla, että en jaksa teidän seuraa, ei kiinnosta vai onko se enemmänkin ns. luovuttanut eli ajatelee, ettei viestini mene perille ja tässä sitä nyt pitää teidän kanssa nyhjätä, vaikka ei minua kiinnostaisi?
Selän
kääntäjä b
4
322
Vastaukset
- tuulitukan emäntä
Mahdollisesti joko rauhoittelee tai väistää - "kun en näe jotakin, sitä asiaa ei ole olemassa".
Kun ei näe tilannetta, on vaikea sanoa sen tarkemmin. - oollk
tulee hakemaan huomiota, mutta ei saa sitä. Koira jää silloin lähelleni istumaan ja selin minuun nähden. Mietin vaan, että osoittaisko se loukkantumista, kun ei saakaan huomiota... vai mitä?
- arvojärjestystä"
Koria osoittaa tuolla eleellä pitävänsä muita itseään korkea-arvoisempina.
- utelias nn
Kiva olisi kuulla vähän perustelujakin? Teköökö muiden colliet tällaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282557- 1182176
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1031861- 1231852
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101584Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu221042Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987