että vieläkö tuommosilla xfx 4890 oc mallisilla (2kpl crossfiressä) korteilla pelailee noita tulevia uudempia pelejä esim crysis 2 yms?. Vai joko täytyy uutta alkaa korttia katselemaan?.
Näytönohjain kysymys
tietoa kiitos.
2
265
Vastaukset
tarvitsee vielä alkaa katselemaan.
itselläni single 4870 512 ja tähän mennessä vielä kaikki uusimmat pelit ovat toimineet ihan ok. eiköhän pelinvalmistajien idea ole se, että peli pyörii mahdollisimman monessa koneessa eikä vain viimeistä huutoa olevissa.- .....
katsella uusia. Yhdelläkin pelaa gta iv:tä lukuunottamatta kaikkia pelejä täysillä asetuksilla. Ja ainahan sitä voi kellottaa jos tuntuu teho loppuvan esim Gpu Toolilla. Noitten oc mallien gpu pitäs mennä yli 1Ghz riippuen voltteja varovaisesti nostamalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751