kerran vuodessa

takkii auki

Kerran vuodessa on hurjan voittoisa ilta. kyse käteispeleistä. Sitten se taas alkaa. Tämä toistunut jo neljän vuoden ajan. Noin viikko sitten voitin 1400e 3-4 tunnin aikana. Sama toistunut vuosi siiten. Ja sitä enne vuosi sitten. Voitollisena iltana aloitan 0,2-0,4 tasoilla ja sitten nostan tasoja voittojen mukaan, koska kortti käy ja voittoja tulee. Mutta sitten se loppuu. Lopetan illan myös reiusti voitollisena. Nyt pelannut noin 30h pienillä tasoilla ja kortit jatkuvasti melkoista paskaa. Tässä pieni otos, mut tätä nyt on jatkunut jo se 30h ja tiedän sitä jatkuvan noin vuoden. J4, 96, 96, 72, 10 5, 93, 2Q, 82, 86, 86, 26, 2Q, A6, 87, A4, 23,23, 79, 6J, K6, 3JA9, 86, K2, 10 8, Q7, A9, 34, J4, 5J JNE JNE.Kerran ehkä joka 50.jako saan kohtuullisen lähtökäden, johon floppi ei osu, ei sinne päinkään. Seurannassa ollut myös 4-5 kertaa AA ja KK lähtökätenä. Ei ole pitänyt kertaakaan. Aivan sama lyönkö kerralla kaikki keskelle vai slouvaanko. Tätäkö se sitten on tämä pokerin peluu? Vuosi taas odotellaan sitä huippuiltaa? Oko muilla vastaavia kokemuksia nettipokerista?

7

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bgss

      Se on sitä,että talletat rahaa ja 5-6 kertaistat sen,jonka jälkeen pelkkää paskaa,eli kassan rakentamista ei voi edes kuvitella

      • takki auki

        tuttua juttua?


    • takki edelleen auki

      ..että yhtä äkkiä peli kääntyikin voitolliseksi. Pelasin 0,25/0,50 käteistä ja kahdessa illassa saldo nousi 50--->500d. Ajattelin, että kerrankin niin ettei ohivedot juurikaan vaivanneet ja peli sujui. Pelasin suht tiukkaa ja aggressiivista. Koitti kolmas ilta ja lähdin tiukalla asenteella liikkeelle. Mielessäni ajattelin, että vihdoinkin olen oivaltanut pokerin salat ja jatkuva epäonni on pois.
      Mutta sitten se alkoi. Aivan järkyttävää pauketta pari tuntia! Suihkittiin ohi oikealta ja vasemmalta. Pääni vain pyörähteli, kun pikku setit pääsivät yllättämään neljä kertaa minun yliparini. Värit, sekä täydet kädet tuntuivat napsahtelevan vihulle kohdalleen viimeistään riverillä. Isompi väri, isompi suora, isompi täysikäsi ja varmaan isompi munakin. Mut ei siitä sen enempää. Kesti kolme tuntia, kunnes saldo oli jälleen se 50d. Huomautan kuitenkin että luovuin tässä ajassa nauloista ja parista muusta yliparista flopilla. Settikin lenti pari kertaa pakkaan, kun puski väkisin väriä tms. vihulle. Yritin parhaani mukaan pitää pintani. Sitä ei vain voi millään estää, kun väkisin puskee vihulle just sen hiuksen verran parempia käsiä ja se tulee kalliiksi. Ja pöytien vaihdoista huolimatta epäonni seurasi minua pöydästä toiseen. Tuntui että olen joka pöydässä se epäonnekkain pelaaja. Öööö.. ja nyt sitten mietin pitäiskö toi viimeinen viiskybää nostaa ulos ja viskata vesilintua, koska sekin viedään takuu varmasti. Täytyyhän se tili tyhjäksi asti nyhtää, kun nyhtämisen makuun päästy.

      Niin... ja kysymys kuuluukin arvon voitollisille pelaajille, että miten estätte tällaiset downswingit?
      Vai meneekö se silleen, että kassani oli liian pieni, koska sen pitäisi olla 25 x bb? Ok, hyväksyn senkin.
      Mutta enkös mä sitten ala väkisin voittaa kun talletan 750d. Silloinhan kassa olisi yhteensä 1250d, kun lasketaan se 500d siihen päälle? Ainoa jutska tässä on nyt kuitenkin se, että olen tallentanut jo varmaan 100 x bb:n, mutta aina käy samoin. Sama kai se on talletanko sen 25 x bb useammassa vai kertaerässä?
      Vai käykö kortti kenties paremmin, kun talletan kerralla .... hmmm se täytyykin vielä kokeilla. Voi herranjestas sentään.

      En voi mitään, mut väkisin tässä vainoharhaiseksi tulee nettipokeria kohtaa.

      • Hirveä on tahti, jos parissa illassa kymmenkertaistaa rollin. Kyllä siinä pelataan helvetinmoisella riskillä silloin, eikä mitään "suht tiukkaa ja aggressiivista".

        Sitten itkettää, kun ei kaikki napsahdakaan.


      • kuyfgfiugögä
        The_Rat kirjoitti:

        Hirveä on tahti, jos parissa illassa kymmenkertaistaa rollin. Kyllä siinä pelataan helvetinmoisella riskillä silloin, eikä mitään "suht tiukkaa ja aggressiivista".

        Sitten itkettää, kun ei kaikki napsahdakaan.

        Mitä helvetin väliä pelikassan hallinnalla on pelityyliin?Vaikka pelaisi koko huoneelle tallettamalla rollilla,mitä väliä sillä on jos todellinen pelikassa on esim. Nordean tilillä.Koska kortithan tulee satunnaisesti.Just joo!


      • Takki auki
        The_Rat kirjoitti:

        Hirveä on tahti, jos parissa illassa kymmenkertaistaa rollin. Kyllä siinä pelataan helvetinmoisella riskillä silloin, eikä mitään "suht tiukkaa ja aggressiivista".

        Sitten itkettää, kun ei kaikki napsahdakaan.

        Mun kohdalla kortin käyminen ja "ei käyminen" on just ihmeellistä. Tiedän että nyt alkaa taas suvantovaihe. Mulla on käynyt monesti niin, että jumalaton kortin käyminen ja voittojen tuleminen tulee kertaryppäänä. Sitten saan taas kärsiä pitkään epäonnesta. Paskasälää ja huonoa tuuria tulee käteen ties kuinka monta sataa tuntia ovista ja ikkunoista. Sitä olen monesti itsekin ajatellut ja toivonut, että valitsisin mielelläni sellasen tasaisen rytmin, mutta kun ei ole mun käsissä. Enkä todellakaan ole pelannut riskillä, kun voittorysäys tulee. Se vaan puskee väkisin sitä huippupeliä kouraan. Ja ihan yhtä väkisin se kohta vie ne moninkertaisesti. Tällä tavalla mulla vaan menee, enkä voi sille mitään kun en itse niitä kortteja jakele.
        Noin vuosi sitten aloitin illan 40e sisään ostolla. Muutaman tunnin jälkeen kotiutin 1200e. Olisin kohta voinut kotiuttaa uudelleen 2500e, mutta siinä kävi huono tuuri ja menetin potin. Jäin siitä illasta kuitenkin sen 1200e plussalle. Olen vaan huomannut, että kun mulla kortti käy niin kannattaa nopeasti nostaa tasoja. Tiedän että se on väärin, mutta se on ainut tyyli millä voittoja joskus tulee. Nyt just harmittaa kun en nostanut tasoa kun voittokulku alkoi.
        Ajattelin kerrankin kokeilla normien mukaisesti. Vituiksihan se meni. Nyt taas odotellaan milloin "se" nousukausi taas alkaa. ; )


      • takki auki

        Kuten sanoin, "ne" haluaa nyhtää kaikki. AA kaksi kertaa kädessä. Molemmilla vihu lyö allarit. Kirjoitin ekalla chattiin jo valmiiksi, "tää on sun". Vihu näyttää JJ ja ihmettelee mitä mä höpisen. Turnilla napsahti J pöytään ja se siitä. No, onneksi oli vielä 30d jäljellä. Paskasälää tulee käteen pilvin pimein, kunnes jälleen AA.
        Vihu lyö allarit AK. En ehtinyt tässä vaiheessa kirjoittaa veikkaustani, mutta tiesin hänen saavan kolme kallea tai suoran. No, eka kalle napsahti jo floppiin ja toista kallea piti odotella riverille asti. Kiitos ja näkemiin.

        Tätä mä tarkoitan sillä että mun epäonnen ja onnen ero on huima. Hirveä tahti on suuntaan ja toiseen. Ainut paha puoli on, että toistaiseksi se epäonni on ollut suhteessa suuremmassa roolissa aika reilusti. Sitä onnellista iltaa tässä nyt sit taas odotellaan, ehkä puoli vuotta, ehkä vuosi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe