aika LASPSELLISTA touhua

jack nicelson

kinastella siitä mikä hiihtokeskus on paras ja miksi. mun mielestä suomessa ei ole yhtä ainutta hyvää missä olisi oikein kunnon rinteitä, jos vähänkin on kokeneempi laskija niin tietää nään hommat. tahkolla on ihan hyvät rinteet mennä viikonloppukäynnillä ja pehkubaariin mennä pitää hauskaa afterski aikana. normaalistihan vietän paljon pidemmillä lomilla aikaa alpeilla, pääsee puolet edullisemmin ja saa kunnollista palvelua ja rinteet on aivan eri planeetalta mitä suomen leveyspiirillä. levinkin rinteet voi sanoa levin mustaa lukuunottamatta ihan perus rinteitä, ei paljoa tahkoa kummallisempia, ylläkselläkin jos ne 2,5km rinteet olisivat tahkon/levin tasoisia jyrkkyydeltään niin olisivat jo verrattavissa joihinkin alppipaikkojen rinteisiin. mutta varmasti ainakin lapsiperheet hiihtolomillakin turvautuvat vielä useimmiten kotimaiseen laskettelukeskukseen harjoittelemaan vielä laskemista, ja kun tulevat siihen ikään niin tekevät jo omia reissuja alpeille yms .. myös lämpömaat ovat suosittuja hiihtolomilla, mutta enemmän kuitenkin syyslomalla ihmiset matkaavat kanarian saarille yms .. mutta ihan tosi lapsellista ja typerää on jauhaa jonninjoutavia täällä mistään paremmuuksista kun ei mitään voi oikein verrata keskenään, toisessa paikkaa on parempi se ja toisessa parempi tämä. itse olen kuitenkin usean lapinreissun käyneenä kuitenkin eniten pyörinyt tahko akselilla kun keskisuomessa asustan. mutta lentokoneella on tänäpäivänä helppo vaikka blue1 käväistä vaikka levillä VKNLOPPUISINKIN!! mutta paras juttu oli tänävuonna tahkolla se että afterski on pehkussa taas ennallaan, toki rajoitetummin ei joka vknloppuna ja vain mono jalkineilla sisälle. No niinhän sen kuuluukin ensin lasketaan ja sitten bailataan.. Bistrossa en pidä siitä kun sinne tullaan jo alkukännit otettuina örveltämään jo hyvissä ajoin ennen afterskin alkua ja ootappa kun sieltä selviydytään mökille saakka mitä sitten tapahtuu .. ruka ei ole lapsiperheille sopiva paikka niinkun tässä jossakin viestissä taidettiin siitä mainitakin lyhyesti, ei levikään kauhean innovatiivinen ole lapsille.. rinteet liian jyrkkiä aloittelevalle.

2

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiramisu1

      hauskaa on seurata "sivullisena" kuinka nämä 2 pelleä täällä kinaavat rukan ja tahkon paremmuudesta. Tuleepahan uutta ilmettä tähänkin palstaan kun ilman heitähän täällä ei olisi ketään :) pidetään siis tämä palsta pystyssä näiden 2 innoittamana. pienet sille ja tisut pöytään.

    • mymmeli0

      onhan se valitettavaa että tämän palstan viestit eivät millään sitten voi pysyä asialinjalla ja keskustella asiallisesti laskettelusta ja hiihtokeskuksista. Itse olen ensimmäistä kertaa täällä ja varmaan viimeisintä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe