´Nonniin kokeneemmat snoukkaajat siis mitäs helppoja lumilauta temppuja olisi kun nyt on jo jotenkin hallussa jo Grabit ja 180?? HUOM.HELPPOJA!!
Lumilauta temput
7
3423
Vastaukset
- Kolemmmmmenne
Opettele lautailua väärä jalka edellä, eli switchinä. Sitten alat hyppiin pienemmistä hyppyreitä noiden gräpien kanssa, kannattaa myös yhdistää 180 ja samaan aikaan gräpi, niin saat hallitumman ilmalennon ja on myös tyylikkään näköinen. Switch laskun osaaminen puolestaan auttaa sinua hallitsemaan alastulon toinen jalka edellä, esim. 180 tai jopa 540 jälkeen. Ala myös opettelemaan ns. raneja, eli kaksi hyppyä vaikka peräkkäin ja sitten joku helppo pressi/reili, pressi on helpompi koska se on leveä. Harjoittelet vaikka ekasta hypystä gräpin, toisesta 180 gräpin kanssa tai ilman, ja sitten 180 jälkeen käännät katseesi menosuuntaan, niin tulee pysyttyä kartalla siitä, että mihin oot menossa, ettei tule ikäviä kantin nappaamisia lumeen ja saat hallittua hypyn ja kaikenlisäksi on osaavan näköistä jos ei ala pyörimään alastulossa.
- .njkjhkhbku
vfggghvgh
öööööööööööööllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllä,lkjbvghvhvxcvbfcxzcbvnvcxcvbnmnbvcvbvcvbnbvcvbnbvcvbnvcvbnbgvfbnbvbnmnbhgv - onko_totta
ootko kokeillu indyy eli etupuolelta siteiden välistä tai methodia takkaa siteiden välistä. kokeile esim 360 (ei kovin helppo) tai nose tai tail grabia
- ezubezu
Kokeilepas mennä pressistä ja pyöriä siinä 180 frontsidenä tai backsidenä.
Ei pitäisi olla vaikeaa kun itsekkin onnistun noissa, vaikka olen lautaillut vasta vuoden. Onnea yritykselle!!! - ruyejktrlsno
ite osaan indyn ja 360
- potato1
mä oon lautaillu noin kaks vuotta ja saan saidin ja misti vitosen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125