Haun tiedon poisto?

Kiukkunen lyyti

Moi,

Testasin googlen haulla oman nimen ja kyllä löytyi, tosin sivua ei enää ole, mutta silti google näyttää minun viimevuode iän ja nimen ja kun klikkaa linkkiä tulee viesti. "Virheellinen ystävän henkilökortti.
Käyttäjä on joko perunut jäsenyytensä tai hänen tilinsä on poistettu." Tottakai, koska itse pyysin.

Nyt haluaisin, että google ei enää löydä sitä sivua, vaikka sivulla ei ole mitään tietoa minusta, mutta hakulinkissä on aika ikävästi.

Onko mahdollisesti sitä linkkiä jolla voisi poistaa tiedot? Ohjeita tulee koko ajan mutta työkalua ei vaan löydy.

10

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakee googlella
      • Kiukkunen lyyti

        Minä jo mainitsin, että ohjeita tuli koko ajan, mutta työkalua ei löydy.

        Kyseessä ei ole mikään google profiili, vaan eräs toinen sivu, josta poistivat minun profiilin minun pyynnöstäni.


    • Kiukkunen lyyti

      Onneksi selvisin siitä, sillä minä laitoin heille pyynnön 3 kertaa ja nyt vasta oli poistettu.

      Huonoa palvelua!

      • ripethepooh

        ... vai opimmeko koskaan yhtään mitään...

        >>silti google näyttää minun viimevuode iän ja nimen

        ÄLÄ LAITA NETTIIN *MITÄÄN* TIETOJA TAI AINEISTOA joita et halua muiden näkevän ! ! !


      • onneton12345

        Miten Kiukkuinen lyyti sait poistettua tieosi hausta????? minäkin yritän saada nimeni , ikäni ja paikkakunta tietoni googlen hausta :(. Olen poistanut tilini jo mutta yhä edelleen tietoni kaikkien saatavilla.


      • Verkon vanki
        onneton12345 kirjoitti:

        Miten Kiukkuinen lyyti sait poistettua tieosi hausta????? minäkin yritän saada nimeni , ikäni ja paikkakunta tietoni googlen hausta :(. Olen poistanut tilini jo mutta yhä edelleen tietoni kaikkien saatavilla.

        Mulla on google-tili. En ole ikinä antanut lupaa julkaista mitään julkista profiilia ja tilin tiedoissakin niin lukee ettei julkista profiilia ole, mut kas kun laitat oman nimes niin siä komeilee ei niin kivaa tietoa mitä en siis tosiaan tarkoittanut julkiseen profiiliin tai ylipäänsä että omalla nimellä jotain netistä löytyy. Millään ohjeilla en saa sitä poistettua. Miten tonne googleen ees saa mitään yhteyttä? En oo viä löytänyt mitään suomalaista yhteystietoo? Mun mielestä tuota mun profiilia ei näkynyt vielä kuus kuukautta sitten. Olen tilin tehnyt aikoja sitten sähköpostin takia..
        Auttakee!!


      • mamikolmelle

        Minulla on sama ongelma, että haluaisin eräitä aikaisemmin kirjoittamiani juttuja pois googlesta. Olen yrittänyt selvittää asiaa, mutta tuntuu kovin hankalalta. Miten sait sen onnistumaan? Miten voin pyytää poistoa?


    • mr.shephard

      Google "unohtaa" "olemattomien" sivujen tiedot ajan myötä. Google säilyttää palvelinten välimuisteissa hakutuloksia joitakin kuukausia, mutta sitten ne katoavat, jos sivua ei enää ole olemassa. Odottamalla ne sieltä häviävät, jos sivua ei kerran enää ole olemassa. Toki voit yrittää ottaa Googleen yhteyttä, mutta veikkaisin odottamisen olevan helpompi vaihtoehto.

    • Topazi

      Ja Googlehan ei ota kantaa siihen, onko hakutuloksen sisältö virheellinen vai ei. Olet itse vastuussa siitä, mitä verkkoon laitat.

    • GOOGLE HUONO

      Google "unohtaa" "olemattomien" sivujen tiedot ajan myöt

      SITÄ TOIVON JA PIAN IRTISANOUTUNUT FB :SSÄ SOVELLUKSESTA JA SIELLÄ OLLU JO 8KK SEN JÄLKEEN GOOKLESSA.... LÄHTIS JO HUH HUH JA ÄKKIII

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe