Nairobi :)

thistimeforafrika

MAMBO Afrikasta. Olen vastikään muuttanut Nairobiin ja olisi kiva saada kavereita/tuttuja/ystäviä täältä päiväntasaajalta. Onko joku kentiäs tulossa Keniaan lähiaikoina? Olen ehtinyt tutustumaan kaupunkiin, sen ihaniin puoliin, kauniisiin rakennuksiin, hyvään ruokaan ja kaupungin menomestoihin. :) Laittakaa viestiä ! Ja lopuksi. Suosittelen Nairobia suurella sydämellä. Todella tehnyt vaikutuksen tän tytön sydämeen :)

11

1008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • africa <3

Moikka!

Olen toivottavasti viimeistään syksyllä tulossa Nairobiin :) Kuinka pitkään aiot olla siellä ja mitä teet siellä?? Itsellä olisi tarkoitus vapaaehtoistöihin muutamaksi kuukaudeksi..

Olen 20-vuotias tyttö, ja tällä hetkellä työskentelen Tanskassa. Nyt etsin kesätöitä, ja niillä rahoilla olisi sitten tarkoitus elo-syyskuussa päästä Nairobiin vapaaehtoistöihin. 3-4 kuukautta olisi tarkoitus sitä työtä tehdä. Joulu ja uusi vuosi olisi sitten tarkoitus viettää Mombasassa ihanilla hiekkarannoilla!

• thistimeforafrika

Moikka Nooruska :) Kiva kuulla. Täällä ollaan sillon elo-syyskuussa ! laitan sulle e-mailia :) Tervetuloa iiiihanaan kaupunkiin !

• Mambo!
        thistimeforafrika kirjoitti:

Moikka Nooruska :) Kiva kuulla. Täällä ollaan sillon elo-syyskuussa ! laitan sulle e-mailia :) Tervetuloa iiiihanaan kaupunkiin !

Moi! Jos olet tässä lähiviikkoina Nairobissa, olisi kiva nähdä jossain päin kaupunkia! Olen täällä vapaaehtoistöissä elokuuhun, ja mut tavoittaa varmasti parhaiten tekstiviestillä/soittamalla 0729 938 908. Toivottavasti nähdään!

• Help,Helppa
        thistimeforafrika kirjoitti:

Minä olen tulossa sinne päin vuoden vaihteen jälkeen.Oletko silloin sielä päin vielä asustelemassa? Jos vaikka istuttaisiin hotellilla iltaa ja keroisit paikallisista jutuista tarkemmin!

• Reppureissaavanainen

Moikka,
      toivottavasti seuraat viestejä. Lähden huomenna Nairobiin ja viivyn siellä 11 päivää ennen safarille ja Tansaniaan lähtöä. Olisi tosi ihanaa tavata sinua!!!
      Laitapa viestiä niin yritetään järjestää tapaaminen viikon sisällä.

• thistimeforafrika

Heii ! Sattumalta eksyin katsomaan onko joku postaillut tänne jotakin :)! Täällä ollaan Nairobissa. Ilmeisesti sinäkin olet nyt samassa kaupungissa. Miten saan yhteyden sinuun? Laita vaikka sun e-mail osoite, puhelinnumero, facebook? Mitä vain :) See u !

• Reppureissaavanainen

738141475, kokelepa tätä.
        H

• Destroyer1

Hei Thistimeforafrika! Ootko kauaksiki aikaa muuttanu Nairobiin? Oon ite tulossa jälleen kerran Kenian suuntaan huhti-toukokuussa -12 ja todennäköisesti ensi vuoden loppupuolella muutan sinne sitten pysyvästi..Minkäs takia sä oot sinne muuttanu? Ois kiva tavata!

• eleonora

meikäläinen ensi kuussa muuttamassa, sovitaanpa keväälle treffit!:)

• Reppureissavanainen

Hei,
      olen siis Nairobissa vielä pari päivää ennen Tansaniaan lähtöä.
      Käytän puh. 738141475, ainakin jonkin aikaa...
      Soitapa, please!

• ComeToKenya

Hei!

Onko teillä hyviä vinkkejä paikoista, missä kannattaa vierialla Nairobissa?

Olemme menossa Keniaan koulun järjestämälle kurssille, tässä osoite blogiimme: http://whatsupkenya.blogspot.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2807
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      206
      1098
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1013
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      921
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      62
      818
    6. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      64
      790
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      19
      660
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      64
      655
    9. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      57
      568
    10. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      545
    Aihe