Nairobi :)

thistimeforafrika

MAMBO Afrikasta. Olen vastikään muuttanut Nairobiin ja olisi kiva saada kavereita/tuttuja/ystäviä täältä päiväntasaajalta. Onko joku kentiäs tulossa Keniaan lähiaikoina? Olen ehtinyt tutustumaan kaupunkiin, sen ihaniin puoliin, kauniisiin rakennuksiin, hyvään ruokaan ja kaupungin menomestoihin. :) Laittakaa viestiä ! Ja lopuksi. Suosittelen Nairobia suurella sydämellä. Todella tehnyt vaikutuksen tän tytön sydämeen :)

11

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • africa <3

      Moikka!

      Olen toivottavasti viimeistään syksyllä tulossa Nairobiin :) Kuinka pitkään aiot olla siellä ja mitä teet siellä?? Itsellä olisi tarkoitus vapaaehtoistöihin muutamaksi kuukaudeksi..

      Olen 20-vuotias tyttö, ja tällä hetkellä työskentelen Tanskassa. Nyt etsin kesätöitä, ja niillä rahoilla olisi sitten tarkoitus elo-syyskuussa päästä Nairobiin vapaaehtoistöihin. 3-4 kuukautta olisi tarkoitus sitä työtä tehdä. Joulu ja uusi vuosi olisi sitten tarkoitus viettää Mombasassa ihanilla hiekkarannoilla!

      • thistimeforafrika

        Moikka Nooruska :) Kiva kuulla. Täällä ollaan sillon elo-syyskuussa ! laitan sulle e-mailia :) Tervetuloa iiiihanaan kaupunkiin !


      • Mambo!
        thistimeforafrika kirjoitti:

        Moikka Nooruska :) Kiva kuulla. Täällä ollaan sillon elo-syyskuussa ! laitan sulle e-mailia :) Tervetuloa iiiihanaan kaupunkiin !

        Moi! Jos olet tässä lähiviikkoina Nairobissa, olisi kiva nähdä jossain päin kaupunkia! Olen täällä vapaaehtoistöissä elokuuhun, ja mut tavoittaa varmasti parhaiten tekstiviestillä/soittamalla 0729 938 908. Toivottavasti nähdään!


      • Help,Helppa
        thistimeforafrika kirjoitti:

        Moikka Nooruska :) Kiva kuulla. Täällä ollaan sillon elo-syyskuussa ! laitan sulle e-mailia :) Tervetuloa iiiihanaan kaupunkiin !

        Minä olen tulossa sinne päin vuoden vaihteen jälkeen.Oletko silloin sielä päin vielä asustelemassa? Jos vaikka istuttaisiin hotellilla iltaa ja keroisit paikallisista jutuista tarkemmin!


    • Reppureissaavanainen

      Moikka,
      toivottavasti seuraat viestejä. Lähden huomenna Nairobiin ja viivyn siellä 11 päivää ennen safarille ja Tansaniaan lähtöä. Olisi tosi ihanaa tavata sinua!!!
      Laitapa viestiä niin yritetään järjestää tapaaminen viikon sisällä.

    • thistimeforafrika

      Heii ! Sattumalta eksyin katsomaan onko joku postaillut tänne jotakin :)! Täällä ollaan Nairobissa. Ilmeisesti sinäkin olet nyt samassa kaupungissa. Miten saan yhteyden sinuun? Laita vaikka sun e-mail osoite, puhelinnumero, facebook? Mitä vain :) See u !

      • Reppureissaavanainen

        738141475, kokelepa tätä.
        H


    • Destroyer1

      Hei Thistimeforafrika! Ootko kauaksiki aikaa muuttanu Nairobiin? Oon ite tulossa jälleen kerran Kenian suuntaan huhti-toukokuussa -12 ja todennäköisesti ensi vuoden loppupuolella muutan sinne sitten pysyvästi..Minkäs takia sä oot sinne muuttanu? Ois kiva tavata!

    • eleonora

      meikäläinen ensi kuussa muuttamassa, sovitaanpa keväälle treffit!:)

    • Reppureissavanainen

      Hei,
      olen siis Nairobissa vielä pari päivää ennen Tansaniaan lähtöä.
      Käytän puh. 738141475, ainakin jonkin aikaa...
      Soitapa, please!

    • ComeToKenya

      Hei!

      Onko teillä hyviä vinkkejä paikoista, missä kannattaa vierialla Nairobissa?

      Olemme menossa Keniaan koulun järjestämälle kurssille, tässä osoite blogiimme: http://whatsupkenya.blogspot.com/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe