Voitimme matkan Nokialle, ja olemme nyt menossa vaimon kanssa kylpylä Eedeniin tässä kahden kuukauden kuluttua heinäkuussa. Emme ole ennen kumpikaan olleet kylpylässa.
Kysyisin vaan muutaman asian. Olemme ajatelleet ottaa lapsenlapset mukaan. Tarvitseeko lapsillakin olla uimapuvut (3-9)? Entäs onko siellä pakko uida uimahousuissa, vai voisinko pitää päällä laamapaidan ja alushousut uidessa? Vaimo haluaisi pitkähihaisen ja -lahkeisen uimapuvun. Onkohan sellaisia missään myynnissä enää nykyään?
Entäs onko siellä mitään lastenvahtia, kun ei me vanhat ihmiset pysytä lasten tahdissa mukana? Onko siellä ruokaa tarjolla? Entäs juomaa ;) Minä tykkään enemmän siitä anniskelusta kuin polskimisesta. Saako sinne allasalueelle tulla lapsia vahtimaan pukeissakin?
Onkohan Nokialla mitään muuta nähtävää? Olen kuullut, että siellä on mielisairaalakin. Saakohan sinne mennä tutustumiskäynnille, kun kiinnostaisi kovasti? Entä mitä muuta Nokialla on? Kun kerran Turusta ajetaan Nokialle, niin pitää siellä jotain muutakin olla kuin joku uima-allas...
Kylpylä Eden
Papparainen
1
3022
Vastaukset
- mymmeli
..vaikka mitä. En kuitenkaan suosittele vierailua mielisairaalaan. Saattaa olla muutoin teikäläiselle vähän pitempi visiitti tiedossa.
Laamapaitoja varmaan löytyy googlesta - iske sinne vaan haku, niin etteköhän te molemmat saa kroppaanne sopivaa päällepantavaa.
Oikein mukavaa kesäreissua teille !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575960
- 1145545
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465237Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323235- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151811