Surkeaa palvelua Saunalahdelta. En suosittele firmaa.
Suljin saunalahden liittymän kaudella 01-2011 ja pyysin firmalta loppulaskua.
Firma tarjosi aluksi odotusta asiakaspalveluun ja sieltä vastasi virkailija asenteella "En tiedä asiaa" ja sitten yhdisti laskutukseen sanomalla odota 7 minuuttia. Odotin 20 minuuttia ja sitten sain virkailijan kiinni.
Pyysin laskua virkailijalta sähköpostitse, mutta se ei kuulemma onnistu....?
Surkea hidas firma ja surkea palvelu. Arvaa suosittelenko Saunalahti GSM firmaa kenellekkään?
Surkeaa palvelua Saunalahdelta. En suosittele firmaa.
2
399
Vastaukset
Kyllä on uskomatonta valittamista. Kyllä se lasku sieltä tulee ja miksi se pitäisi saada sähköpostilla? Jos sinulla on joku erityinen syy tähän, niin sanoitko sen asiakaspalveluun?
- Saunalahti PERSE!
Et ole ainoa Saunalahden törkeästi hyväksikäytetty uhri! Itsellä jäi lasku maksamatta vajaa 30 päivää. liittymä suljettiin ilman mitään karhukirjeitä! Kohta tuli perinnästä toisen laskun maksuvaatimus ilman asianmukaisia karhulaskuja! 6pv kesti saada liittymä AUKI! Asiakaspalvelu mainitsi vain että jos haluat liittymän auki maksat vain 30 euron lisämaksun....!!!?¤%&¤%! Joka tapauksessa kun liittymä suljettiin... avausmaksua joudun maksamaan 10 euroa! Kyse on periaatteesta! Ei rahasta! 10 kpl puheiluista 4,5kpl katkeaa! Erittäin PASKA YHTIÖ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1354625- 1643821
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1123550Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?431184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183