Haluttaisiin pojalle kiva K:lla alkava nimi. Kasper olisi mukava, mutta haluaisimme miettiä muitakin vaihtoehtoja. Ehdotuksia otetaan siis ilomielin vastaan. :)
Pojalle K:lla alkava nimi
17
5656
Vastaukset
- 45+
Kaius
- rilla-milla
Ehdotan Konstaa
mainitsemasi Kasper ja myös reipas ja kansainvälinenkin - Täti
Kimmo, Karri, Kosti,
Kuisma, Kaapo, Kaarlo,
Kalle, Kimi, Keimo,
Klaus, Kerkko, Kristian - semeliina
Krister, Kristo, ja oma suosikkini - Kaspian!
Vähän niinkuin Kasper, mutta kuitenkin mielestäni paljon kivempi. Muiden ehdotuksista Kristian ja Konsta, miksei myös Konstantin, josta sitten kutsuma- ja käyttönimenä Konsta (esim hyvä ystäväni Sanna-Kaisa on lähes kaikissa yhteyksissä Sanna eikä Sanna-Kaisa, vaikka se yhä hänen virallinen nimensä onkin.)- Tässäkö?
Kai
Kari
Keni
Ken
Kennet
Kille
Karpo
Kalervo
Kimi - hdfhfdsgdf
Tässäkö? kirjoitti:
Kai
Kari
Keni
Ken
Kennet
Kille
Karpo
Kalervo
KimiKim
- ghfghf
hdfhfdsgdf kirjoitti:
Kim
Kauko
Kaleva - jenna.
ghfghf kirjoitti:
Kauko
Kalevatässä vielä muutama nimiehdotus: :)
Kilian
Kullervo
Kaapo
Konstantin
Kyösti
Kösti
Kallio
Kasimir - kaarlo-setä
tulee maantiedon tunnit mieleen (Kaspian meri). Etäs Kuisma , Karo, Kerkko, Kai tai vaikka Kille.
- Millipiipero
kaarlo-setä kirjoitti:
tulee maantiedon tunnit mieleen (Kaspian meri). Etäs Kuisma , Karo, Kerkko, Kai tai vaikka Kille.
no on se hirveää että nimikaimana on meri, itseäni enemmän ahdistaisi olla esimerkiksi Tuksun kaima Johanna...
Itse tykkäsin myös noista Kaspianista ja Konstantinista, yksi lempparini K-nimistä on myös Kostja, venäläinen lempinimi, mutta liian vaikea suomalaisille... Itse luopuisin tuosta K:sta ja alkaisin miettiä muita kirjaimia, koska oikeasti kivoja K-nimiä on kovin vähän.
Itse en tykkää esimerkiksi lainkaan tuosta Kasperista. Tulee ihan se ällöttävä piirroskummitus mieleen.
Kristian on oikeastaan ainoa kiva ja tavallinen nimi Kallen lisäksi... Kimi on ällö, Kim ällömpi, Konsta on niillä rajoilla. Konstantinissa on se kiva puoli, että ainoa tuntemani Konstantin ei todellakaan ole "Konsta" vaan "Stan", "Tinu", "Tinde" tai "Tintti". Hän on sitäpaitsi itse valinnut tuon kolmannen nimensä kutsumanimekseen - alkuperäinen etunimi kun on tavallistakin tavallisempi Pekka. (Kaveri ei kyllä ole lainkaan Pekan näköinen...)
- tuleva äippä
Klaus, Kaspian, Kaius ja Kasimir ovat kaikki hirveän kivoja, mutta en tiedä haluammeko lapsellemme niin ulkomaalaista nimeä. Konsta taas on niin yleinen nykyisillä pikkulapsilla, etten halua sitä lapselleni. Muut ehdotetut nimet taas eivät iskeneet muista syistä. Kamalan vaikeaa tämä nimen valinta.
Tässäpäs vielä muutamia K:lla alkavia poikien nimiä... "Nappaako" mikään?
Karolus
Kassius
Kuura
Kaipia
Karl
Knuutti
Kotivalo
Kristoffer
Kosmo
Kauri- q3hq45uqu54
Ei mitään kotivaloja tai knuuttia -.-
Kalle (Kakkossuosikki)
Kari
Kaspar (Oma suosikki)
Kristian
Kimi
Kim - Mielestäni...
Jos minun pitäisi valita lapselleni K:lla alkava nimi, niin valitsisin luultavasti Kasperin. Se on varma valinta. Se ei ole outo ja tuntematon vaan ihan yleisesti hyväksyttävä nimi.
- Mauriina
Kaaleppi, Kaapo, Kaapro, Kaarlo, Kalervo, Kaleva, Kalle, Kari, Kari, Kauri, Kaurila, Kauko, Kauno, Kelpo, Kerkko, Kiri, Kirka, Konrad, Kontro, Kosma, Kosti, Kuisma, Kullervo, Kusma, Kustavi, Kusti, Kyrö, Kyösti.
- Mauriina
Jälkimmäisen Karin piti olla Karri.
- Primrose
Kaarle, Kaarlo, Kalevi, Kalle, Karlo tai Kimmo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757