Valaiskaa mua lesbot

jii89

Homot herättävät aina keskustelua, lesbot tuskin koskaan. Mikä on lesbojen oma mielipide, ovatko naiset sitoutuvampia lesbosuhteissaan kuin homomiehet? onko lesboille blackroomeja?

En tajua miksi lesbot, kuten usein homotkin, valitsevat parin joka on miehen näköinen ja toinen osapuoli voi olla hyvinkin kaunis. Jos pitää naisista niin valitsisi sitten oikeasti naisen näköisen naisen. Muutenhan tuossa kuviossa toistetaan vain heteromallia. Eikä munaton nainen 150cm pitkä ja pikku tytön luustolla varustettu kyllä mieheksi muutu vaikka mitä tekisi..

30

2102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lololozzz

miehet ajattelevat alapäällään, niin heterot kuin homotkin. Heteromiehet menevät näennäisesti naimisiin koska sukua pitää jatkaa, mutta alapää kyllä vie seikkailuihin edelleen jos tilaisuus tulee. Tässä on myös ikäkysymys, nuorethan haluavat enempi mennä ja kokeilla ja ei jämähtää yhteen. Niin heteroissa kuin homoseksuaaleissakin.
      Se mitä tulee siihen ettei naisesta saada miestä vaikka se pukeutuisi ja näyttäisi ei femmeltä, jonka heteromiehet on määritelleet päässään miltä naisen pitää näyttää, pitää täysin paikkansa, kyse ei olekkaan siitä että jos nainen näyttää androgyyniltä että hän haluaisi olla mies tai näyttää miehelle. Vain omassa ahtaassa maailmassa elävät olettavat asioiden olevan niin mustavalkoisia että on mies ja nainen ja kaikki mikä poikkeaa tästä jollaintapaa on sitten niitä joita ihmetellään ja rasitetaan pieniä päitä että miksi kaikki ei ole niin kuin minä.

Se jos nainen ei pukeudu kuin nainen, tai mies ei pukeudu kuin mies ei ole heteromallin etsimistä. Minä en tiedä miksi heteroilla on niin kauhea vimma saada sitä heterouttaan jollain tapaa homoseksuaalien elämään tungettua, ihan kuin leikkiin kutsumaton lapsi haluaa ängetä väkisin oman lelunsa kanssa sekaan. Mitä jos poistetaan sana seksuaalisuus pois, on vain homoja, heteroita, trans, bi, jne ihmisiä.

Miksi ihmeessä homosudesta on tehty pelkästään seksi-asia, se mitä me teemme sängyssä määrittelee meidät kaikilta elämän osa-alueilta. Heterot ovat tylsiä ja eivät keksi mitään muuta niin he alkavat miettiä mitä jotkut puuhaavat makuuhuoneissaan, mitä minä olen heteronaisia kuullut niin ehkä niiden heteromiehien kannattaisi enempi keskittyä omaan makkariinsa.

Homomiehet sentään ymmärtävät olla tarjoomatta vaikka väkisin sitä kikkeliään naisille, siksi heidän kanssaan on paljon rennompaa ja hauskempaa kuin heteroäijien joiden ultimaattinen tarkoitus tässä maailmassa on vain sen kikkelin uittaminen niin monessa naisessa kuin mahdollista, he ovat kuin aivottomia kikkelikoneita jotka luulevat että maailman herruus on heidän jalkovälissään ja jokaisen naisen pitäisi olla kiitollinen siitä liharepaleesta.

Minä kysyn, miksi homous herättää heteroissa vihaa ja ärtymystä? En tajua miksi heteroilla on jokin tarve olla ja pönkittää omaa seksuaalisuuttaan kuin peläten sen katoavan jos joku ei olekkaan kuin he? Miksi heterot pelkäävät erilaisuutta? Miksi heterot eivät vain hyväksy sitä tosiasiaa että ihmiset ovat erilaisia ja se on rikkaus. Jos me kaikki oltais virtasenantteja ja niemisenliisoja samoine ulkonäköineen ja tapoinemme ja ajatuksinemme niin sekö olisi heteron ihanne?

• 20+20

"Miksi ihmeessä homosudesta on tehty pelkästään seksi-asia, se mitä me teemme sängyssä määrittelee meidät kaikilta elämän osa-alueilta. Heterot ovat tylsiä ja eivät keksi mitään muuta niin he alkavat miettiä mitä jotkut puuhaavat makuuhuoneissaan, mitä minä olen heteronaisia kuullut niin ehkä niiden heteromiehien kannattaisi enempi keskittyä omaan makkariinsa."

Tuota olen minäkin usein miettinyt. Kun jotkut ihmiset pitävät homoseksuaalisuutta sairautena niin se se vasta sairasta, perverssiä ja kapeakatseista onkin, että ajattelee jonkin vähemmistön vain ja ainoastaan seksin kautta.

• n a m

älyä ON siellä jossain, vaikka se niin harvoin enää tälle palstalle eksyy.

• Living-Doll

jatkaa sukuaan, niin kannattaa kertakäyttömieheksi ottaa gay-homon.
        Gay homoilla on niin treenatut vehkeet, että lapsen teko onnistuu kertalaakista ilman mitään muumimuki räppäämistä. Kerralla pohjaan ja laukaisu niin se on sillä hoidettu.

• silmät auki

katsonut ympärillesi heteromaailmassasi? miksi suurin osa heteromiehistä valitsee puolisokseen neutrin? ja miksi heteronaisten käsipuolessa roikkuu epämiehekäs nahjus? voisko selitys olla se, et ne tyypit tykkää puolisoistaan? älä monimutkaista yksinkertaista asiaa.
      ja ps. tolla sun logiikalla maailman machoinkin nainen on munaton ei-mies ja mieheksi kelpaa pelkkä muna.

• 4+10

Lesboilla tuo ulkonäköseikka pistää aina enemmän silmään. Kukaan ei ihmettele jos heterosuhteessa elävä nainen on piikkitukkanen ja meikkaamaton tuulipukuhousu. Mutta kun lesbo pukeutuukin muuhun kun korkokenkiin ja röyhelömekkoihin niin heti ollaan päivittelemässä miten se yrittää olla mies.
      Ja mistä tulee se määritelmä miltä naisen pitäisi näyttää? Heteromiesten ihanteistako?

• 34-987

En tarkoittanut miehisyydellä lyhyttukkaista naista vain siis sellaista kaljamahaista bulldogginaista jota todellakin luulee mieheksi, ovat myös töissä jossain duunariäijien alalla tai vartijoina.
        Tai sitten voi olla hoikka ja siistin näköinen mutta mieheksi pukeutunut ja rintansa teipannut littiin.
        outoa.

Sama ku menis raksamiehen kans naimisiin mut leikkais siltä vehkeet.

• lololozzzz
        34-987 kirjoitti:

En tarkoittanut miehisyydellä lyhyttukkaista naista vain siis sellaista kaljamahaista bulldogginaista jota todellakin luulee mieheksi, ovat myös töissä jossain duunariäijien alalla tai vartijoina.
        Tai sitten voi olla hoikka ja siistin näköinen mutta mieheksi pukeutunut ja rintansa teipannut littiin.
        outoa.

transsukupuolisia, tai luultavammin suurin osa sun näistä kuvailemista naisista on tavallisia lesboja jotka vain eivät halua puketua ja käyttäytä helle asetettujen roolien mukaisesti vaan tehdä miten haluavat. Sekin on mahdollisuus. Miksi sua vaivaa tällainen asia ja erilaisuus niin paljon? Miksi ihmeessä kuvittelet että jos lesbo ei näytä marilynmonroelle se haluaa ja koittaa olla mies? Mikä ihme saa jonkun luulemaan että jos ei halua näyttää naiselta haluaa olla mies? Onko miehenä oleminen joku täydellinen olotila jos on lesbo, sinun mielestä, että kaikki me siihen pyrimme? Mitä jos näyttää femmelle mutta on autonkorjaaja tai sähkömies?

Miksi on vaikeaa ymmärtää että maailmaan mahtuu meitä moneksi ja jokaisella on se oma tarina.

• mutta kuitenkin...
        34-987 kirjoitti:

outoa.

Pakko heittää muutama kommentti:

"Rintansa teipannut" - itselläni on pienet rinnat, jotka ovat lapsena aloitetun kilpaurheilun tulosta. Ei niitä tarvitse teipata, kun niitä ei ole muutoinkaan juuri nimeksikään. Pienet ja kiinteät. :D

"Mieheksi pukeutunut" - käytän niin "naisten" kuin myös "miesten" vaatteita ihan fiiliksen mukaan. Onko se nyt niin vaikea hyväksyä, että ihmiset ovat erilaisia ja haluavat pukeutua eri tavoin? Usein käytän ns. miestenvaatteita, koska olen naiseksi niin suuri (pitkä ja lihaksikas), etteivät naisten vaatteet mahdu päälle (ottavat kiinni hauiksesta ja reisistä, suurimmassa osassa paidoista liian lyhyt selkä...). Monilla naisurheilijoilla on samat ongelmat. Nykyään monet vaatteet ovat toisaalta lähellä unisex-malleja, ja päällä olevaa naistenvaatetta saatetaan myös helposti luulla miestenvaatteeksi. Toisaalta taas monet naistenvaatteet ovat sellaisia hörhelöitä, joita en koskaan pistäisi päälleni.

"Sama ku menis raksamiehen kanssa naimisiin mut leikkais siltä vehkeet." Heh. Ensiksikin, huolehdin ulkonäöstäni, olen hyväkroppainen, pukeudun tyylikkäästi ja osaan käyttäytyä (enkä tällä tarkoita, etteikö näitä ominaisuuksia voisi epäilemättä löytyä myös raksamiehestä). Toiseksi, mihin niitä vehkeitä tarvittaisiin, kun osaan tehdä naiseni onnelliseksi ilmankin? ;) Vaimollani on heterotausta, ja hän kehuu aina saavansa kanssani 100 % parempaa seksiä kuin miehiltä ikinä. :D Lisäksi olen kuulemma myös isompi, vahvempi ja turvallisempi kuin monet miehet.

• juhajaelli
        mutta kuitenkin... kirjoitti:

Pakko heittää muutama kommentti:

"Rintansa teipannut" - itselläni on pienet rinnat, jotka ovat lapsena aloitetun kilpaurheilun tulosta. Ei niitä tarvitse teipata, kun niitä ei ole muutoinkaan juuri nimeksikään. Pienet ja kiinteät. :D

"Mieheksi pukeutunut" - käytän niin "naisten" kuin myös "miesten" vaatteita ihan fiiliksen mukaan. Onko se nyt niin vaikea hyväksyä, että ihmiset ovat erilaisia ja haluavat pukeutua eri tavoin? Usein käytän ns. miestenvaatteita, koska olen naiseksi niin suuri (pitkä ja lihaksikas), etteivät naisten vaatteet mahdu päälle (ottavat kiinni hauiksesta ja reisistä, suurimmassa osassa paidoista liian lyhyt selkä...). Monilla naisurheilijoilla on samat ongelmat. Nykyään monet vaatteet ovat toisaalta lähellä unisex-malleja, ja päällä olevaa naistenvaatetta saatetaan myös helposti luulla miestenvaatteeksi. Toisaalta taas monet naistenvaatteet ovat sellaisia hörhelöitä, joita en koskaan pistäisi päälleni.

"Sama ku menis raksamiehen kanssa naimisiin mut leikkais siltä vehkeet." Heh. Ensiksikin, huolehdin ulkonäöstäni, olen hyväkroppainen, pukeudun tyylikkäästi ja osaan käyttäytyä (enkä tällä tarkoita, etteikö näitä ominaisuuksia voisi epäilemättä löytyä myös raksamiehestä). Toiseksi, mihin niitä vehkeitä tarvittaisiin, kun osaan tehdä naiseni onnelliseksi ilmankin? ;) Vaimollani on heterotausta, ja hän kehuu aina saavansa kanssani 100 % parempaa seksiä kuin miehiltä ikinä. :D Lisäksi olen kuulemma myös isompi, vahvempi ja turvallisempi kuin monet miehet.

mitä seksiin tulee niin en tajua sellasta naisten välistä nyhväystä, jossa sitten tungetaan tekokaluja sinne. eikö sekin jo kerro siitä miten asioiden on suunniteltu olevan.

• niin.
        34-987 kirjoitti:

outoa.

Mun mielestä vartijanaiset on kuumia. Tunnen yhden valitettavasti (mun kannalta) heteron naisvartijan. Pitkät blondit hiukset, olemukseltaan kuitenkin poikamainen, mutta pukeutuu myös korkkareihin.

Kauppakeskuksissakin ykeensä huomio kiinnittyy niin paljon naisvartijoihin että muutaman kerran olen muita ihmisiä päin kävellyt, kuolakin varmaan valuu.

Niin siis pointtini on se että tyylillä, työpaikalla ja seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään yhdistävää tekijää. Totta on, että toisissa ammateissa on enempi seksuaalivähemmistöihin kuuluvia, mutta ei niissäkään joka nainen lesbo ole!

Tyyli on jokaisen henkilökohtainen asia.En minäkään arvostele erilaisia kavereitani, toinen tykkää pukeutua mustaan ja kettinkeihin, toinen vaaleanpunaiseen yms.

Ja vielä ihan näin lopuksi:
        Yksi (hetero) mies kysyi kaveriltani että onko musta tullut jo normaali. Mulla oli joskus tosi lyhyet poikamaiset hiukset, mutta nykyisin pitkät. Ja minä jopa pidin tästä ihmisestä.

• ,-.
        34-987 kirjoitti:

outoa.

Tietämyksesi puute on ymmärrettävää, jos et ole viitsinyt kauheasti ottaa asioista selvää.

Sekoitat lesbonaiset ja transmiehet toisiinsa.

• Mietipä tätä
        juhajaelli kirjoitti:

mitä seksiin tulee niin en tajua sellasta naisten välistä nyhväystä, jossa sitten tungetaan tekokaluja sinne. eikö sekin jo kerro siitä miten asioiden on suunniteltu olevan.

Mitä tekokaluja? Kokemukseni ja heteronaisten kanssa käytyjen keskustelujen perusteella suurimmat seksileluvarastot ovat nimenomaan heteronaisilla. Ja miksi? Koska he eivät saa miehiltään riittävästi tyydytystä tai seksi on ennenpitkää liian tylsää. Sen sijaan tuntemissani lesboissa ei juuri ole seksilelujen käyttäjiä.

Kertoo melko paljon seksuaalisesta kyvykkyydestä, kun ajatus seksistä on kapeutunut sisään-ulos-ajatteluun. Juuri tällaisten miesten takia monet naiset haluavat mieluummin seksiä naisten kanssa.

Väitän, että tilastot naisten vaikeudesta saada orgasmi yhdynnässä johtuvat osittain juuri tästä miesten kyvyttömyydestä. On tullut melko monta heteronaista vastaan, ja melko usein saanut kuulla, että "En muuten sitten saa koskaan orgasmia." Ihmeellistä kyllä, rakastelu on sittemmin osoittanut, ettei tämä surkeus, johon nämä naiset ovat elämänsä uskoneet, olekaan pitänyt lainkaan paikkaansa.

• aabbcc4
        34-987 kirjoitti:

outoa.

Voi ristus että siinä on tyhmä yksilö taas!
        Varmaan minäkin näytän töissä (rakennusala) työvaatteissa jonkun sunlaisen idiootin takia "mieheltä" .
        Onkohan se nyt jotenkin vaan miehille sallittua tuo maskuliinisuus, häh?
        Kaikkien pitäis olla jotain hiton barbeja ja mennä perinteiseen naisen muottiin, Vittu morjens!
        Mä olen ihan täysin nainen ja naisellinen, lyhyissä hiuksissani, tatuointeineni, ja lihaksineni, vituttaa tollaiset kapeakatseiset pöntössä kasvaneet idiootit.
        En koe olevani pätkääkään epänaisellinen, vaikka olenkin maskuliininen, vahva, itsenäinen persoona, olen NAISELLINEN NAINEN, naiseus on kuule jotain vähän muutakin kun se perinteinen Elovena.
        Ja noita kaljamahaisia, lyhyttukkaisia duunareita on heteroitakin, mitä sitten? kato muualle jos niin häiritsee.
        aa multa sitten puuttuu (kaljamahan lisäksi) ainoastaan ne munat?! Pysy sinä siellä keittiössä saamarin marttakerhoilija. Nyt ei eletä enää missään keskiajalla. Ja miehessä noi piirteet on sitten tosi pop ja tosi ok, mene niitä valistamaan kuinka etovia ne susta on ja miten outoa se on sun mielestä...

• k

heips! olen itsekin miettinyt tuota monien lesbojen miehekkyyttä. Itse oon nyt nelikymppinen, ja aina ollut hyvinkin poikamainen, mut se tulee luonnostaan ainakin mulla, mut olen tavannut monia lesboja jotka korostavat miehisyttään liikaa, ja se tökkii mua. Ehkä monien lesbojen maskuliinisuus johtuu transsukupuolisuudesta. Monet miesmäiset urheilijat, siis naiset,joutuvat koviin hormonitesteihin.

• 1000 sanaa.
      • breach_soul

...muutamalla sanalla maailmanlaajuisesti...;) R-PfGXBmoTI8

• still_me

• taikatalvi-03

Tuohon ensimmäiseen kysymykseen sen verran, että minusta tuntuu että naiset yleensäkin ovat sitoutuvampia kuin miehet. Joten tuntuu loogiselta, että homo/lesbomaailmasta välittyy sitten tällainen kuva. Poikkeuksiahan aina on ja tässä asiassa varmaan aika paljonkin, mutta jos nyt yleistää haluaa niin..

Toiseen aiheeseen eli tuohon lesbojen ulkonäkökysymykseen.. En ymmärrä miksi sitä niin kauheasti yritetään perustella. En usko, että maskuliiniset lesbot nyt ihan sattumalta miesmäisesti pukeutuvat. Jos kysymyksessä olisi pelkästään mukavuus ja sukupuolineutraali pukeutuminen, mukaan sujahtaisi varmaan muutama hamekin, (ne kun ovat aika mukavia vaatteita esim. kesällä) plus jokunen ties mikä halpa-hallin tuulipukutakki. Maskuliiniset lesbot kuitenkin ovat usein melko tyylikkäästi pukeutuneita. Väitän, että ainakin osa näistä miehennäköisistä lesboista ihan oikeasti kokee itsensä enemmän maskuliinisiksi, kuin feminiinisiksi. Silti todella harva heistä varmaan kuitenkaan haluaisi olla mies. Mikä siinä on niin väärin? Miksi sitä pelätään kuin ruttoa? Väitän myös, että osa lesboista ihan oikeasti kokee juuri ne maskuliiniset lesbot viehättäviksi. Minä ainakin koen. En osaa sitä selittää, mutta maskuliiniset naiset on tosi kiihottavia. Jostain syystä maskuliinisuuden huipentuma eli mies taas ei liikuta minussa mitään. Naisellinen kukkamekkonainen ehkä vähän enemmän, mutta aika vähäiseksi sekin jää. Hassua, mutta niin se vaan on.

Pitääkö sitä jotenkin puolustella? Se on silkkaa biologiaa. Ihminen ei voi juurikaan vaikuttaa siihen, minkälaiset ihmiset vetävät puoleensa. Viimeksi kun tarkistin, juuri siitä homoseksuaalisuudessa on kyse. Emme tiedä, miksi näin on, mutta koska siitä ei kenellekään ole mitään haittaa, saamme toteuttaa sisintämme ja olla onnellisia siinä missä heterotkin. Silti tuntuu, että valloillaan on sellainen ajatus, että on jotenkin "siistimpää" olla feminiininen lesbo ja femme/rekkis -pareja kohtaa aina tämä sama vaino että "oleksä niinku se mies leikisti ja sä oot se nainen?" Ihan tyhmää.

• Woman4real

Hahhah! Löytypäs vanha ketju, mut joku on nostanu esille juurikin sen samasen ihmetyksen aiheen, joka on miut saanu raivon partaalle jo kauan!

Eli miksi helvetissä jos tykkää NAISISTA, niin haluaakin täysin jätkän/miehen näkösen tyypin, joka ei sit oo kuitenkaan ihan täysin sitä... Tiedän yhen lesboporukan, johon kaverini kuuluu ja siellä KAIKKI, joka ikinen, on sen näkösiä et niitä ei oikeesti erota, onko poika vai tyttö, jos ei tiiä...

Ite olen hetero, vaikka tykkäänkin katsella myös muita naisia, ja todellakin NAISIA! Luulis et jos naiseus viehättä, niin siihen kuuluu rinnat ym. mut suurimmal osasta lesboja niitäkään "ei ole" tai haluta olevankaan... saatika muitakaan naisellisia muotoja näyttää.. ihmetyttää vaan...

• f4ck

eli suomeksi sä haluaisit ett stereotypiat määrittelis sen mitä on. Jos sä vedät housut siis jalkaan, sä haluaisit olla mies. Naisethan ei housuja pidä jne.
        Ihmettele siis vain, sehän saattaa jalostua joksikin ajatukseksi. Tuota en vielä tosiaan sellaiseksi sanoisi, mutta ihmettelystä se menee upeesti.

• Ja mua raivostuttaa toi ainainen ihmettely ja tuomitseminen asiasta.
        Kysyn siis edelleen miksi toinen tykkää punaisesta ja toinen mustasta, miksei voi vain tykätä tai haluta olla vain punainen. Siinä sulla on ihmettelemistä seuraavaks vuosikymmeneks.

Toisekseen jokainen ilmentää omaa NAISEUTTAAN omalla tavalla. Pukeutuminen tai tyyli ei vähennä kenenkään naisen naiseutta.

• Ei tyrkyttäjä

En oikein ymmärrä, miksi niitä muotoja pitäisi muille näyttää. Vaikka naisellani on suuret rinnat, en todellakaan halua, että hänkään niitä ympäriinsä heiluttaa.

Minulla on myös rinnat, mutta ei mitään tarvetta niitä muille esitellä. Riittää kun itse tiedän niiden olemassa olosta. Ja jos naiseni niistä nauttii, niin ne ovat hänen käytettävissään. Ei ole tarvetta niitä muiden silmille tyrkätä tai mitenkään korostaa.

• Mmmmm...

Eli sinulla on yksinoikeus määritellä, kuka tässä maailmassa näyttää naiselta ja kuka mieheltä? Onko sinulla jokin erityinen katse, joilla eri sukupuolten piirteet takuuvarmasti erottaa?

Naiseus on sinulle kapea-alainen käsite, jonka sisälle mahtuvat tuskin kaikki heteronaisetkaan. Heistähän osa on paljon lesboja maskuliinisempia.

Ketä varten näyttelet omia muotojasi, ja ketä varten meidän tulisi niitä näytellä? Sinua, naisia, miehiä vai koko maailmaa?

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että naiseus on hyvin paljon muutakin kuin muodot, joita esitellä. Kaikilla naisilla ei edes ole mitään esiteltävää, ovatko he jotenkin huonompia? Käsityksesi oikeanlaisesta naiseudesta on suoraan johdettavissa länsimaisesta kauneuspropagandasta. Olivatko naiset ennen vähemmän vai enemmän naisia, kun he käyttivät kenties keskimääräistä vähemmän meikkiä, mutta enemmän hameita?

Minä näen naisen myös maskuliinisessa naisessa. Näen naisen vartalon ja paljon muuta. Näkisitkö sinä naisen miehessä, jolla olisi naisellisia muotoja ja joka korostaisi niitä? Olisiko sellainen mies enemmän nainen, kuin naisen vartalon omaava, mutta maskuliinisemmin pukeutuva nainen?

Meissä kaikissa on feminiinisyyttä ja maskuliinisuutta, niitä on vain eri verran. Ulkomuoto ja sisin ovat myös kaksi eri asiaa. Esimerkiksi maskuliininen mies voi olla todella herkkä ja puolestaan feminiininen nainen todella kova.

Olisiko ongelmasi se, että kategoriasi eivät taivu todellisuuteen? Olet ollut raivon partaalla lesbojen - ja heteroidenkin - ulkonäön takia jo vuosia? Pahoitteluni, mutta kuulostaa siltä, että tarvitsisit varmasti jotain apua.

• Woman4real

Joo siis, ei todellakaan ole lesboja vastaan mitään, enkä varsinkaan ihmettele sitä että tuntee vetoa naisia kohtaan , koska itsekin nautin hyvännäköisten naisten katselusta (ilman romanttisia tuntemuksia)...
      Mut tuota asiaa en vaan koskaan oo voinu käsittää, enkä oo löytäny järkevää selitystä...
      Kaikki lesboparit, mitä itse tiiän, niin ovat sellasia et toinen on se naisen näkönen nainen ja toinen täysin äijän näkönen, eli kun ois ulkosesti heteropari.
      Ymmärrän siis hyvin sen jätkämäisen tytön näkökulmaa, että tykkää NAISISTA (jotka näyttää naiselta) mut et toisin päin....

• f4ck

eli kun sä näät kaksi naisellista naista et välttämättä pidä heitä edes parina.
        Onko sulla jokin ihmettely myös heteropareista, että miksi on esim hirveen pieni nainen ja sitten kauheen jättimies, onko siinä nyt haettu jotain sairaalloista tällaisella kokoerolla? Tai jos on lyhythiuksinen nainen ja pitkähiuksinen mies ett onks niillä nää sukupuoliroolit väärinpäin?

Miten ulkonäkö muuttaa sukupuolen?

• tsuippadui

Mut hei, mikäs se juttu on, kun monet lesboparit puhuu aina siitä että "kumpi on suhteessa "se mies" "....?
      Ja oon kuullu myös eräiden lesboparien puhuvan jotain tyyliin "tommosia ne jätkät on" viitaten parin miehen näköseen "naiseen/tyttöön"... vetää aika hämilleen aina että ööhh,eiks tässä ollukaan kahesta naisesta kysymys..?

• ultragay

Äläs yleistä.
      Oma tyttöystäväni näyttää ihan naiselta.
      Ja tunnen monia lesboja jotka näyttävät naisilta/heillä on "naisen näköinen" tyttöystävä.

Lisäksi, onhan ihmisessä paljon muutakin kuin ulkonäkö, naiset ovat luonteeltaan erilaisia kuin miehet.

• fghfhhd

Voin vastata tuohon pukeutumisjuttuun omalta osaltani, että en käytä hameita, mekkoja tai muita erityisen naisellisia vaatteita, koska tunnen mekoissa ja hameissa oloni kiusaantuneeksi. Silloin en tavallaan koe olevani oma itseni. Hame/mekko ei muutenkaan ole kovin kätevä, koska istuessa saattaa vahingossa vilautella jotain tai tuuli saattaa tarttua helmaan ja paljastella liikaa jne jne jne. Ja voihan se olla ihan tyylikysymyskin, tai johtua omasta ruumiinrakenteesta, ettei halua tietynlaisia vaatteita käyttää.

Tykkään katsella kauniita, naisellisia naisia ja minusta he ovat kaikin puolin ihania. En kuitenkaan haluaisi seurustella heidän kaltaistensa kanssa, koska jostakin syystä olen viehättynyt vain sukupuolineutraaleista naisista. Tykkään siitä, että sukupuolen voi tietyllä tavalla unohtaa. Ei tarvitse noudattaa mitään heteronormatiivista käsikirjoitusta tai ahtaa itseään mihinkään muottiin. Saan olla vaan minä, millainen sitten olenkin, ilman mitään roolijakoa tai esittämistä. Minun ei tarvitse olla "NAINEN" eikä "MIES".

Heteroiden on yleensä tosi vaikeaa nähdä sukupuoliroolien ohi, koska he eivät yksinkertaisesti tiedä paremmasta.

• Valonantaja

Viestiketjun otsakkeeseen vedoten:
      *heittää raskastekoisella valonheittimellä aloittajaa otsaan*

Ole hyvä. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe