Olin Valmennuskeskus Eximia Oy:n kurssilla vuonna 2009 ja mieleen jäi vain se että ilmasto projekti olisi tarpeen luento luokassa .
Pieni vihje; Kuluttajalaissa ei löydy kohtia joissa olisi määritelty että olisi pakko antaa neljä ilmaista käyntiä ilmaiseksi .
Myös Esimerkillä on merkitys koska sen sisältö on väljä ja siten kuluttajalla on vahva oikeus käsitykseen omasta kannasta ( vahva oikeus / vahvempi oikeus ) .
Olen kokeillut kuinka laki toimii jos sopimuksessa lukee ESIMERKIKSI ( purkuehdoissa ) ja täysi neljä käyntikertaa olisi oikeus katsoa ja arvioida haluaako maksaa laskun .
Hävisin jutun ja laskua nyt kertyi koko asian käsittelystä vastapuolen edustajakuluihin x510€ ja valituslupaa Korkein Oikeuteen en saanut ( vielä kysely miksi en saa valitusoikeutta Korkein Oikeudesta ) .
Kertyi laskua x510€ siitä,
Paha mieli vain,
1
555
Vastaukset
- onnellinen opiskelij
onhan nuo ihan hirveätä kusetusta kyllä. Itse kävin yksityisellä ja se todella auttoi, kaveri meni tuollaiseen keskukseen ja sai todellakin kokea kovimman kautta sen että piti osa rahoista saada takaisin jos ei pääse ja vielä kurssin kokeesta sanottiin että helposti pääsee sisään.. eikä päässyt vaikka luki enemmän kuin minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623