Maksaako sossu tekarit :/

hitonhitto!!!

Mulla ei ole varaa maksella itse, mutta suuni on niin järkyttävässä kunnossa, etten kehtaa töissäkään enään käydä. Saako sossusta proteeseihin rahaa? :(

13

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lsiug

      työtön olen ja hampaat olis hyvä kuntoon saada. saako sossusta hammashoidon kuluihin edes vähän avustusta? saan 200 euroa työmarkkinatukea kuukaudessa ja muita tuloja ei ole.

      • awsedrfghgfd

        Ainakin mulle sossu maksoi hammaslääkärilaskut, viisaudenhampaanpoiston, paikkaukset, juurihoidon :)


      • Ei maksa

        Ei ihminen hampaita tarvitse, hyvin pärjää ilmankin. Kyllä ne suuhun mätänevät ja tippuvat omia aikojaan pois, siinä mitään hammaslääkäria tarvita. Banaania ja perunamuusia, lanttulaatikkoa, siinä loppuikäsi ruokavalio. Vauvanruokaa, niitä purkkiruokia syöt. Viinaa voit juoda mielin määrin, ei ole enää hampaat tiellä, menee sutjakammin mahaan, nopeampi känni!


      • 2 vuotta hoitoja
        awsedrfghgfd kirjoitti:

        Ainakin mulle sossu maksoi hammaslääkärilaskut, viisaudenhampaanpoiston, paikkaukset, juurihoidon :)

        Työttömille maksavat perushoidot ja hammastarkastuksenkin kerran vuodessa. Itselläni on hammaslääkäri ja suuhygienisti käyntejä tullut viimeisen 2 vuoden aikana yli 10 ja kaikki menneet sossun maksuun. Kyseessä siis kunnallinen hoito. Työssä käyville eivät korvaa kun aniharvoin ja silloinkin kyseessä pitää olla pienipalkkainen joka kitkuttelee juuri ja juuri toimeentulotuen rajamailla.


      • Anonyymi
        Ei maksa kirjoitti:

        Ei ihminen hampaita tarvitse, hyvin pärjää ilmankin. Kyllä ne suuhun mätänevät ja tippuvat omia aikojaan pois, siinä mitään hammaslääkäria tarvita. Banaania ja perunamuusia, lanttulaatikkoa, siinä loppuikäsi ruokavalio. Vauvanruokaa, niitä purkkiruokia syöt. Viinaa voit juoda mielin määrin, ei ole enää hampaat tiellä, menee sutjakammin mahaan, nopeampi känni!

        Suihinottajaks. Siitä saa lisäansioita


    • Hammasteknikko

      Kannattaa vaihtaa työpaikkaa jos noin huonoa palkkaa maksavat ettei edes hammashuoltoon ole varaa.

      • Anonyymi

        Hampaat vain haittaa suihinotossa. Hampaattomalle parempi maksu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hampaat vain haittaa suihinotossa. Hampaattomalle parempi maksu

        Hampaaton mummo tuntuu taivaalliselta.


    • Anonyymi

      Ei työtön hampaille mitään tee,kun kohta ei ole rahaa edes siihen ruokaan

      • Anonyymi

        Ei ole rahaa ruokaan. Melkein pelkkää kraanavettä ja velliä tulee juotua, ei siinä hampaita tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole rahaa ruokaan. Melkein pelkkää kraanavettä ja velliä tulee juotua, ei siinä hampaita tarvita.

        Kilju ja pankkipäivänä halvin lager on työttömän valinta.


    • Anonyymi

      ruokakin on niin kallista, että hampaat säästyy.
      Vettä vaan , sillä aikansa pärjää.

    • Anonyymi

      Sossu maksaa hammasharjan ja -tahnan. Loppu on työttömästä itsestään kiinni, eikä lopputulos pääse koskaan yllättämään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe