Uusi Juke tilattuna!

Perheen äippä

Hei, Miten kauan teillä kesti saada uusi Juke? Itse laitoin tilaukseen jouluukussa. Odottelen tässä kuumeisesti uutta autoani. Voisitteko kertoo miten kauan itse jouduitte odottelemaan.

27

1854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukeli.

      anttilasta tuli viikossa.

    • automyyjä espoo

      Kyllä se kohta tulee. Tilauksesta kuluu pari-kolme kuukautta että auto on tehtaalla valmistettu ja sitten kuljetuslaivat tulee sieltä reilu pari kuukautta. pari viikkoa menee maahantulohuollossa yms ja sitten sulle soitetaan että tuu hakee autos

    • Nissa nisti

      Kohta tulee, minä tunnen sen....

    • cokaks

      Tuulilasi 2/2011

      Nissan Juke
      EU-maantiekulutus 6,0 l/100km - mitattu vertailukulutus maantie 10,1 l/100km.
      EU-kaupunkikulutus 10,2 l/100km - mitattu vertailukulutus kaupunki 12,6 l/100km.

      Melkoisia lukemia uudelle pikkuautolle.

      • ...................

        kun 190 hp neliveto automaattivaihteinen kuluttaa.........................


      • -V8-
        ................... kirjoitti:

        kun 190 hp neliveto automaattivaihteinen kuluttaa.........................

        Pikku-kaupunkikirppu ja kulutus 13 litraa satasella - Cadillac Escalade kuluttaa vähemmän.


    • eikä tilaa

      Voisihan tuolla päivän ajella mutta että ostaisi, ei hitossa.

    • s

      Itse olen tyytyväinen Juken omistaja ja omani sain alle kuukaudessa. Yhteistä taivalta on nyt takana reilu 3 kk. Mitä tulee kulutukseen, niin keskikulutus yhdistetyssä maantie ja kaupunkiajossa on n. 6,2. Alimmillaan olen päässyt 6 l mutta ajotapa ei ehkä ole taloudellisin. Kyllä saa kovasti kaasutella, että yli 10 l kuluu.

      Toivottavasti auto tulee pian ja pääset nautiskelemaan.

    • Lada-mies

      2- vai 4-veto? Manuaali vai automaatti?

      • Automaatin hurmaa...

        Tilasin automaatin ja 2-vetosen. Ihan oli hyvä koeajossa.


      • Lada-mies
        Automaatin hurmaa... kirjoitti:

        Tilasin automaatin ja 2-vetosen. Ihan oli hyvä koeajossa.

        Kun piti ostaa uus Fiat Ducato firmalle. Selkeesti 2 hengan pikkuauto. Aikas iso, mutta samoja piirteitä, kuin pikkuautoissa. Etupenkit ovat ihan kivat, mutta takapenkki ahdas ja se pitää kummiskin kaataa, että tavarat mahtuu kyytiin.


      • mt f
        Lada-mies kirjoitti:

        Kun piti ostaa uus Fiat Ducato firmalle. Selkeesti 2 hengan pikkuauto. Aikas iso, mutta samoja piirteitä, kuin pikkuautoissa. Etupenkit ovat ihan kivat, mutta takapenkki ahdas ja se pitää kummiskin kaataa, että tavarat mahtuu kyytiin.

        tavarankuskaukseen on ne pakettiautot.


    • Jukeisti

      Kesti 4 kuukautta. Tilasin 02.10.2010 ja tuli viikolla 5.

      • JUKE JUKE

        Tilaus kesti kaksi kuukautta,mutta kyllä kannatti odottaa.
        Hieno omaperäinen, hyvin kiihtyvä ja se kulutus on tässä sammakossa, ajettu 2500 km eli on jäänyt
        6-7 litraan.
        On omaperäinen ei ole toisia matkittu kuten Audin keulaa jo näkyy 2-3 autossa.
        On Audi hyvä auto,mutta ei Juken hinnalla saa kuin usean vuoden vanhan koslan.
        Täytyy sitä omaa autoa kehua, kun kaikki muutkin omaansa kehuu ja ei tuo kakana istuin tila mikään pieni ole
        kyllä monessa muussa autossa pienempi on ja tavara tilaa on ihan meille kahdelle ihmiselle ihan mukavasti.
        Nyt vaan itse liikkeeseen katsomaan ja toteamaan tosi asiat.
        Vaihtoon meni 85000 km ajettu Corolla,mutta kyllä tämä Juke on ihan loisto auto Corollaan verrattuna.
        Katseen vangitsija ja kehuja saanut meidän JUKE .


    • pettynyt2

      Mulla kesti 4 kuukautta. Viikon jälkeen auto oli jo huollossa, ei lähtenyt käymään ja kun saatiin käymään niin alkoi kaikki varoitusvalot palaa. Huollossa jälleen korjattiin jotain ja jopa vaihdettiin jotain maadoitusjuttuja ja samana päivänä taas kaikki varoitusvalot paloi ja eikun taas huollossa, harmittaa tosissaa, maksoin diesel jukesta yli 27000€ ja suurimmaksi osaksi se on huollossa, ei enää mulle nissania kun joskus tuosta autosta pääsen eroon.

      • Kokemuksia kaipailev

        Heips, Onkos jollakin automaatti Jukea? Itse meinasin laittaa tilaukseen Juke Acentan automaatti vaihteistolla. Kertokaas te joilla tämä on, niin kokemuksenne. Kiitos etukäteen.


    • Nissa nisti

      Vaimolle tuli ostettua 190-heppainen Tekna, joka saatiin helmikuun puolivälissä. Nyt se on niin kiintynyt autoonsa, että minä en pääse edes koeajamaan Jukkelia!
      Prkl

    • Ömm juu, on ollu nyt 5kk etuveto turbojuke, muuten kyllä ollut mieluisa kampe kaikin puolin mutta kulutus on kyllä kaukana tehtaan lupaamista arvoista. luvataan yhdistetty kulutus 6,9l/100km ja mulla työmatka on noin 10km maantietä ja loput 5km kaupungin läpi niin kulutus pyörii 8,5l/100km ja kiihyttelen valoista muka taloudellisesti vaihan vaihteet 1->2->4->6 ja jos valoihin tarvii hidastaa mutta auto pysyy liikkeessä niin siitä 2->4->6 tai 5 riippuu tietenkin liikennevirrasta. kun nopeutta on yli 45km/h lykkään 6 päälle kulkee mukisematta tasakaasulla.
      Millä tasolla muilla kulutukset pyörii turbomanuaaleissa? turboautomaatissa kokonaisvälityssuhde on pitempi ja neliveto niin se ei kelpaa verrokiksi

    • JUKEILIJA

      Juke turbo tekna 2011 navigaattori,peruutuskamera,radio mistä saa valot nappuloihin jotka ovat näytön ympärillä vai eikö saa kun on kosketusnäyttö.Tiedosta kiitollinen.Ohjekirja luettu kannestakanteen.

      • toinen jukeilija

        Jukeilija, valoviiksestä käännä etuvalon kuvan kohta, valkoisen täplän kohdalle. Niin syttyy nappuloihin valot


    • JUKEILIJA

      Toiselle jukeilijalle.Nappuloihin saatu valo kiitti tiedosta.

    • RITILÄT JUKEEN

      Mistä saa suomesta juken etupuskuriin lisäritilät 3 kpl suojais vähän enemmän kiviltä ja nastoilta talvella.Juu tuubissa oli oikein asennusohje mutta mistä ritilät.Onko tietoa.Kiitti?????????

      • shiro-12

        taidettiinkin nähdä metro-auton pihalla 12.10. hommahan on aika simppeli tee-se-ite -miehelle. pahvista vaan ensin mallikappaleet ja senjälkeen alumiiniverkosta leikaten.
        silikonikitillä reunoista kiinni. hyvin on pysyneet ainakin itsellä.


      • red juke

        juu tuubin ritilät oli tilattu. customcargrills.com
        maksaa 39.99$ postikulut.


    • Juke.shiro

      ajat Iisalmeen, Autosompa -nimiseen liikkeeseen. Sieltä saa Nissanin käden käänteessä ja palvelu on hyvää.

    • lisää ritilöitä

      tuollakin on ritilöitä. mirdopov.ru.

    • minoonmeiltä

      heh, tyhymeemmän näköönen autonriepu aikoohin...akathan tualla näköö ajeloovan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      421
      2934
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2246
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      340
      1911
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1883
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1727
    6. 158
      1202
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1042
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe