Missä on? Ei löydy vieläkään, kuinka paljon teille täytyy oikein tehdä töitä! Ette osaa vittu mitään tehä ite! Vitun laiskat hipit!
Shamaanien suajelaulue?
4
281
Vastaukset
- tietoinen SUSTA
Sä et mitään shamaanin suojelualuetta ole vielä ansainnut niiden tuhansien murhiesi jälkeen joiden anteeksiantamista itsellesi vasta käsittelet Saat sitten kun aika on oikea ja modet taivaissa!
- Prkl Tee kanssa
Meen sitten kittaamaan Ayahuascaa niin paljon että kuolen (taisin jo kuolla suurimmilta osin)..... Ootan puhelinaktivointia ni päästään etiäpäin, kun ei uni tuu. Olikohan Hikipediasta saa onneksi ohjeet itsemurhaan, mutta hömppä pediasta saa ohjeet muiden tappamiseen! Kiitos hömppä.
Niin ja wikipediasta ei saa ohjeita mihinkään, vaan kaikki tieto siellä on vain "näennäistietoa". Mä sodin tästä lähin vain ja ainoastaan wikipediaa vastaan! Wikipedian täytyy kuolla. En enää kysele kertaakaan teiltä hikipingoilta mitään ohjeita wikipedian tuhoamiseen, vaan teen sen yksin pääni sisässä. En tarvi tee apua. :P - oho mitä mitä
Prkl Tee kanssa kirjoitti:
Meen sitten kittaamaan Ayahuascaa niin paljon että kuolen (taisin jo kuolla suurimmilta osin)..... Ootan puhelinaktivointia ni päästään etiäpäin, kun ei uni tuu. Olikohan Hikipediasta saa onneksi ohjeet itsemurhaan, mutta hömppä pediasta saa ohjeet muiden tappamiseen! Kiitos hömppä.
Niin ja wikipediasta ei saa ohjeita mihinkään, vaan kaikki tieto siellä on vain "näennäistietoa". Mä sodin tästä lähin vain ja ainoastaan wikipediaa vastaan! Wikipedian täytyy kuolla. En enää kysele kertaakaan teiltä hikipingoilta mitään ohjeita wikipedian tuhoamiseen, vaan teen sen yksin pääni sisässä. En tarvi tee apua. :Pälä paljasta kaikkii mee Michelin ukkoi!
- miksi puhut pääsisis
oho mitä mitä kirjoitti:
älä paljasta kaikkii mee Michelin ukkoi!
Sain taas ohjeita päästäni ja se ei kivaa ku nää äänet sanoo et "TAPA itsesi". Onneksi on tuo noiden hikipedia huumemyönteinen trippiprojekti olemassa. Lääkeaineluettelot on kyllä aikas symppiksii täs hajoavas maailmassamme. Kohta ei oo mitään jäljel, sit taas Itketää.. =) Ei oo vaikeeta ymmärtää ajan olevan huijausta ni katsoo taakse tai eteen siinä kuin sivullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221