Haluaisin tiedustella,että onko kukaan ollut oleskeluluvan takia ulkomaalaispoliisin haastattelussa?
Olemme naimissa olleet reilu 4kk ja nyt joudumme haastatteluun molemmat.
Mieheni on Kurdi ja itse olen Suomalainen.
Millä kysymyksiä oikein "mitataan" ??
Mitäs jos toinen ei muista jotain asiaa tai ei ole edes kuullut??
Pitääkö kaiken mennä sanasta sanaan?
Haittaako jos tulee esim. virheitä??
HUOM!! RASISTIT ÄLKÄÄ VAIVAUTUKO VASTAAMAAN!!
Oleskelulupa haastattelusta
4
683
Vastaukset
- maksuautomaatti
Siis tarkoitat rasistilla "lystisi" maksajat!? Hieman kunnioitusta meitä maksajia kohtaan.
- läpikäynyt
Olen ollut haastattelussa 1,5 vuotta sitten.
Kysymykset ovat pääasiassa helppoja ja siinä katsotaan, että tosiaan asutte yhdessä ja rakastatte toisianne, ettekä vaan ole naimisissa sen takia, että miehesi pääsisi Suomeen.
Ja tiedätte toisistanne asioita niinkuin normaali pariskunta tietää, esim. perhetausta, koulutus ym.
Virheitä sattuu kaikille, mutta vastauksien pitäisi olla aika lailla samanlaiset ja yleensä ne ovat, jos pari on tosissaan. - vastaaja1234
olen ollut joskus ja kysymykset olivat aika joka päivä elämään liittyvät. Mikä on tv merkki, kummalla puolella nukutte sängyssä, ym. Kun asut yhdessä ei ole mitään ongelma, kaikki on sulla tiedossa. Vaikea voi olla kun ette asuu yhdessä, tai olette asuneet vähän aikaa. mutta tsemppia ! miten haastattelu meni?
- yhdyssanako
Ei sitä oleskelulupaa haastattelusta saa, sitä pitää hakea!
Jos tarkoitit haastattelua, johon kutsutaan, kun on hakenut oleskelulupaa, se on oleskelulupahaastattelu.
Kurdi ja suomalainen kirjoitetaan pienillä alkukirjaimilla, ellei sana ole lauseen ensimmäinen.
Kannattaa opetella yhdyssanat, ettei tule väärinkäsityksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888