La PAIX ?

AIRI ja ARTO

Olen varaamassa lommoo hoteli la paixista huhtikuun alussa,minkämoinen hotelli,tietääkö jokunen?

10

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamssu

suosittelen visusti selaamaan sivuja taaksepäin ja lukemaan ko. hotellia koskevat kommentit, samoin kuin finnmatkojakin....yhtään positiivista ei ole, on se kumma että muutaman euron takia pitää tuollainen loukko varata, tarjolla on todella hyviä hotellejakin. en todellakaan rupea tässä kertomaan paikasta, kaikki kirjoitukset löytyy kun vaivaa näkee. vertaa hintoja ja sitä mitäsiihen kuuluu, halpa hintalappu ei loppupelissä olekaan halpa. onnea kuitenkin yritykseen.

• Woman;))

Tottapa Hamssu kirjoittaa,en suosittele,parempia löytyy ja suurinpiirtein samalla hinnalla,mutta jos haluaa nks."punkkerimeininkiä" niin valinta La Paix oikea........

• Airi ja Arto
        Woman;)) kirjoitti:

Tottapa Hamssu kirjoittaa,en suosittele,parempia löytyy ja suurinpiirtein samalla hinnalla,mutta jos haluaa nks."punkkerimeininkiä" niin valinta La Paix oikea........

Onohan tuo residence hammamet keskustassa parreempi kuin la Paix??

• Woman;))
        Airi ja Arto kirjoitti:

Hotelli on aivan keskustassa,ranta kadun ylityksen päässä,ihan siisti paikka,vaatimattomat ranskalaiset parvekkeet omaava ja pikku keittiönurkan,kattoterassilla uima-allasosasto josta hulppeet näkymät merelle,sinne vaan ;))

Edullinen vaihtoehto,mutta parempi kuin La Paix.

• 1255
        Airi ja Arto kirjoitti:

Parempi kuin la paix,olen asunut pari kertaa.

• Iriiina
        1255 kirjoitti:

Parempi kuin la paix,olen asunut pari kertaa.

Ihan samaa mieltä,ei hullumpi paikka ja halpa,kaikki lähellä.

• OTTO 63
        Iriiina kirjoitti:

Ihan samaa mieltä,ei hullumpi paikka ja halpa,kaikki lähellä.

Residence Hammamet on valtion omistama hotelli.
        Henkilökuntaa ei niin paljon kuin yleensä muissa yksityisten/ketjujen hotelleissa,mutta muuten paikkana mukava,vaatimaton mutta ystävällinen henkilökunta ja pikkuruisessa keittiönurkassa voi keitellä kahvia ja tehdä aamupalaa,varustus ei tietenkään samaa kuin kotimaassamme.

Aurinkoista lomaa teille.

• FANI 15
        Woman;)) kirjoitti:

Hotelli on aivan keskustassa,ranta kadun ylityksen päässä,ihan siisti paikka,vaatimattomat ranskalaiset parvekkeet omaava ja pikku keittiönurkan,kattoterassilla uima-allasosasto josta hulppeet näkymät merelle,sinne vaan ;))

Edullinen vaihtoehto,mutta parempi kuin La Paix.

Hyvä vaihtoehto ja Hammametia suosittelen kaikille Aikuisille rauhaa ja hiljaisuutta kaipaaville,kuitenkin rantaa ja aurinkoa rakastaville,hyvä paikka :)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe