http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1266813/hurmaako-tama-17-vuotias-kaunotar-idols-tuomariston-katso-video
kisassa nähtävästi paikallista väriä mukana!! nyt tsempataan jämsän tyttö finaaliin saakka!!
kannustetaan jämsän tyttö jatkoon
31
1375
Vastaukset
- Mia Ahokas
Olihan Idolsissa esiintynyt Piret Reppokin jämsäläinen, eikä pärjännyt.
- äeijä
Eikö Laamanen riittäny.. Negatiivista mainosta äijä kylästä...
- mcmcådhslö
äeijä kirjoitti:
Eikö Laamanen riittäny.. Negatiivista mainosta äijä kylästä...
Asuu lähellä Laamasta. Sen faija on poliisi.
- jmsä
coooool! hyvä martta! martta voittaa.
- kannattaja
hyvä martta olet rohkea pimu .jalat maassa kohti suuria seikkailuja älä välitä noista mollaajista. kannattajat koskelta
- HyväMartta
kannattaja kirjoitti:
hyvä martta olet rohkea pimu .jalat maassa kohti suuria seikkailuja älä välitä noista mollaajista. kannattajat koskelta
Kova taso Idolsissa tänävuonna.
Tsemppiä teatteriviikonloppuun.
- juu-u....
ihan perus laulaja mun mielestä. jää kyllä heti kisan alussa muiden jalkoihin, kun nättiä lookkia kyllä riittää mut laulutaito jää keskin kertaisen tasolle. malesian tyttö voittoon, ihana ääni!!!!!
- vituhko
Heikko esitys jämsäläiseltä. Toivottavasti putoaa kisasta.
- jokipojat
vituhko kirjoitti:
jos ei nyt tärpänny. Äijä-markkinoilla voidaan ämmäks harkita..
- tyypillistä
vituhko kirjoitti:
Aina löytyy Jämsästä joku surkea luuseri, jolla on muka varaa ryhtyä mtätöimään niitä, joilla on ihan oikeita lahjoja. Menehän siitä nurkkaan häpeämään ja yritä kehittyä sinäkin edes jonkinlaiseksi ihmiseksi.
- paljasjalkainen
tyypillistä kirjoitti:
Aina löytyy Jämsästä joku surkea luuseri, jolla on muka varaa ryhtyä mtätöimään niitä, joilla on ihan oikeita lahjoja. Menehän siitä nurkkaan häpeämään ja yritä kehittyä sinäkin edes jonkinlaiseksi ihmiseksi.
Kateus nostaa päänsä jälleen kerran. Toisen menestys on ilmeisesti aina joltain pois?? Käsittämätöntä. Miksei vaan kannustettaisi ja iloittais nuoren ja lahjakkaan jämsäläisen puolesta?
- Jone sanoi
Martassa on potentiaalia ja pelkäsikin, että jokin levy-yhtiö vie Martan ennen aikojaan.
Martta on pirun hyvä ja olemus on ROCK, niin kuin pitääkin. Nuori pimu ja vielä karismaattinenkin.
Pidä Martta lippu korkealla ja Saara kannustaa vierestä sinut pitkälle.
Lykkyä pyttyyn! - Nyssy
Parempi kun nukut kun et edes töitäs hoida.
- x
Ja sinä olet...?
- mutta...
Sinä itse olet luuseri pahinta laatua. Sen näkee tekstistäsi vaikka ei sinua tunnekaan. Kun itse on pelkkä mitättömyys, pitää yrittää mitätöidä muitakin.
- en tosiaan
Enpä usko, että putosi. Eikä se moka Hakalan syy ollutkaan. Se oli kolmen ehdokkaan yhteisesitys. Kun ensimmäinen (poika) unohti sanat niin kokonaan, ettei päässyt edes alkuun, muidenkin esitykset menivät sekaisin. Minä veikkaan, että Martta on kolmen finalistin joukossa. Kaunis tyttö, karismaattinen ulkonäkö ja hyvä laulaja.
- kirkkaasti
en tosiaan kirjoitti:
Enpä usko, että putosi. Eikä se moka Hakalan syy ollutkaan. Se oli kolmen ehdokkaan yhteisesitys. Kun ensimmäinen (poika) unohti sanat niin kokonaan, ettei päässyt edes alkuun, muidenkin esitykset menivät sekaisin. Minä veikkaan, että Martta on kolmen finalistin joukossa. Kaunis tyttö, karismaattinen ulkonäkö ja hyvä laulaja.
24 joukkoon ja jatkoon. Soitin eilen Jonelle ja kysyin.
- cmc,mcåsg
kirkkaasti kirjoitti:
24 joukkoon ja jatkoon. Soitin eilen Jonelle ja kysyin.
Kysyin tuomaristolta. He nauroivat ja sanoivat että tuollainen jämsäläinen luuseri putosi kisasta kuin leppäkeihäs. Eikä tarvinnut edes äänestää.
- pakko...
cmc,mcåsg kirjoitti:
Kysyin tuomaristolta. He nauroivat ja sanoivat että tuollainen jämsäläinen luuseri putosi kisasta kuin leppäkeihäs. Eikä tarvinnut edes äänestää.
Sinä itse olet valitettavasti luuseri, jolla ei ole lahjoja suotu elämän millään alueella. Siksi pitää yrittää kohottaa itsetuntoa lahjakkaampia vähättelemällä. Eihän se tavallaan sinun vikasi ole, että olet saanut niin huonot geenit. Voisit kuitenkin edes hiukan fiksummalta vaikuttaa, jos malttaisit olla vaan ihan hissukseen.
- kcnchgf
pakko... kirjoitti:
Sinä itse olet valitettavasti luuseri, jolla ei ole lahjoja suotu elämän millään alueella. Siksi pitää yrittää kohottaa itsetuntoa lahjakkaampia vähättelemällä. Eihän se tavallaan sinun vikasi ole, että olet saanut niin huonot geenit. Voisit kuitenkin edes hiukan fiksummalta vaikuttaa, jos malttaisit olla vaan ihan hissukseen.
Hakala putos, hah hah.
- Martalle
Sehän on Martalle vaan pelkkää plussaa, että jo tässä vaiheessa pääsi Iltasanomien kanteen. Semmoista ei ole monen kohdalle ennen sattunut. Marttahan taitaa voittaa koko skaban. En yleensä ole missään tv-ohjelmissa äänestänyt, mutta nyt meinaan pistää jonkinlaisen summan likoon. (ikää 58 vuotta).
- mnslksi
Martalle kirjoitti:
Sehän on Martalle vaan pelkkää plussaa, että jo tässä vaiheessa pääsi Iltasanomien kanteen. Semmoista ei ole monen kohdalle ennen sattunut. Marttahan taitaa voittaa koko skaban. En yleensä ole missään tv-ohjelmissa äänestänyt, mutta nyt meinaan pistää jonkinlaisen summan likoon. (ikää 58 vuotta).
Häviät rahasi, jos äänestät luuseria.
Etkä sitäpaitsi pääse edes äänestämään, kun Hakala putosi jo. - törppö...
mnslksi kirjoitti:
Häviät rahasi, jos äänestät luuseria.
Etkä sitäpaitsi pääse edes äänestämään, kun Hakala putosi jo.Minulla on siihen varaa. Toisekseen, en minä siitäkään mitään voittoa saa vaikka Martta voittaa. Niin kuin muuten voittaakin.
- ccvvnm
törppö... kirjoitti:
Minulla on siihen varaa. Toisekseen, en minä siitäkään mitään voittoa saa vaikka Martta voittaa. Niin kuin muuten voittaakin.
on siinä toinen luuseri.
- äänestetään
Martalle kirjoitti:
Jos Martta äänestyksiin saakka pääsee, niin jokunen euro laitetaan likoon ilman muuta.
- ksmsoep
äänestetään kirjoitti:
Jos Martta äänestyksiin saakka pääsee, niin jokunen euro laitetaan likoon ilman muuta.
Kylmä tosiasia on, että Hakala teki Idolshistorian suurimman mokan. Sillä on vaikea päästä jatkoon, vai luuletko, että tuomarit antaa säälipisteitä. Yksi kisan heikkolahjaisimmista laulajista joutaa takaisin lukion koulunpenkille. Toivottavasti ei enää häpäise Jämsää.
- front office
äänestetään kirjoitti:
Hakala sanoi, että sai teatteriviikonlopun yöksi kaksi laulua harjoitettavakseen, toisesta tunsi melodian, toista ei tuntenut, molemmista ei tuntenut sanoja.
Tänään Idolsissa yksi jättää kisan kesken omasta tahdostaan, ei ole vaikea arvata, kuka se on. - arvuutella
front office kirjoitti:
Hakala sanoi, että sai teatteriviikonlopun yöksi kaksi laulua harjoitettavakseen, toisesta tunsi melodian, toista ei tuntenut, molemmista ei tuntenut sanoja.
Tänään Idolsissa yksi jättää kisan kesken omasta tahdostaan, ei ole vaikea arvata, kuka se on.:-D :-D Kohtahan se nähdään...
- ldldp
arvuutella kirjoitti:
:-D :-D Kohtahan se nähdään...
Kyllä koulukaverit nyt Martalle vittuilee kun hän menee lukioon hiihtoloman jälkeen.
- Mia Ahokas
ldldp kirjoitti:
Kyllä koulukaverit nyt Martalle vittuilee kun hän menee lukioon hiihtoloman jälkeen.
Martta sai ainakin minulta sympatiapisteitä, kun hän telkkarissa sanoi luopumisensa syyksi, että olen vielä niin pieni ja että on koti-ikävä.
Toisaalta voi olla suuren luokan harhautus kyseessä, jos kisan keskenjättämisen syynä olikin jonkun levymogulin lupaus pikaisesta Martalle levyttämisestä ja hienosta tulevaisuudesta solistina ja siksi oli kiire saada Idols alta pois. Mene ja tiedä. - plussaa
Mia Ahokas kirjoitti:
Martta sai ainakin minulta sympatiapisteitä, kun hän telkkarissa sanoi luopumisensa syyksi, että olen vielä niin pieni ja että on koti-ikävä.
Toisaalta voi olla suuren luokan harhautus kyseessä, jos kisan keskenjättämisen syynä olikin jonkun levymogulin lupaus pikaisesta Martalle levyttämisestä ja hienosta tulevaisuudesta solistina ja siksi oli kiire saada Idols alta pois. Mene ja tiedä.Ihan fiksu tyttö. Ei joku idols ole sentään koko maailma. Suomi on täynnään idolstähtiä, joilla ei vuoden kuluttua ole mitään saumaa, kun koko ajan tulee uutta tilalle. Mutta hvä lukio Jämsässä on sentää satsaus tulevaisuuteen...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947