AVA kanava

En ymmärrä

Miksi Kokkolassa ei näy Mtv:n AVA kanava, vaikka mainostavat, että pitäisi näkyä ilmaiseksi kaapelitalouksissa. Meillä näkyi muutaman hetken, mutta nyt vaatii korttia eli maksua. Anviako vetää välistä? Mitä pitäisi tehdä?

18

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 29
      • jo luovuin

        Sama homma kuin avaajalla, viime kuussa näkyi nyt ei näy.
        Maksan maltaita anvian kaapeliyhteydestä, että näkyisi enemmän kuin antennilla.
        Tarvinko vielä jonkun viisastenkivi kortin?


        Huomioithan, että AVA on osalla operaattoreista niin kutsuttu katselukorttikanavana. Tämä tarkoittaa sitä, että kanavan saa näkyviin, jos sinulla on voimassa oleva katselukorttitilaus. Saatavuus vaihtelee operaattorikohtaisesti, joten tarkistathan tilanteen suoraan omalta operaattoriltasi.


      • tv/laajakaistapakett

        "Jos joku jossain välittää ohjelmaa ilmaiseksi, ei tarkoita sitä että Anviankin pitäisi niin tehdä."

        Näinhän tämä menee, muut näyttävät ja päästävät kilpailunkin alueelleen mutta ei anvia...

        Toivon todella että kaikki boikotoisivat anviaa että saataisiin noita kilpailijoiden tarjouksia tännekkin.

        Anvian monopoli pitää murtaa!


      • boikoi
        tv/laajakaistapakett kirjoitti:

        "Jos joku jossain välittää ohjelmaa ilmaiseksi, ei tarkoita sitä että Anviankin pitäisi niin tehdä."

        Näinhän tämä menee, muut näyttävät ja päästävät kilpailunkin alueelleen mutta ei anvia...

        Toivon todella että kaikki boikotoisivat anviaa että saataisiin noita kilpailijoiden tarjouksia tännekkin.

        Anvian monopoli pitää murtaa!

        niin tässä on nyt kysymys siitä että anvia ei vuokraa omia kaapeleitaan muiden käyttöön? jos ei niin mikä estää ettei muut yritykset verkota tiettyjä alueita? ei kaikkea ole pakko kerralla piuhoitaa.
        Tälläkin hetkellä monissa kaupungeissa vedetään uutta valokuitupiuhaa internettiyhteyksille.
        Valaiskaa boikottimiehet?


    • digidigidigidigi

      Näkyyhän se ohjelmapaikalta 30. Pitää virittää digiboksi uudestaan tehdasasetuksiin.

      • Ymmärrän nyt

        ei kans ollut ollenkaan hoksannut, että joku oli sen boksiin laittanut kortin, jonka avulla AVA näkyy, ilman sitähän se ei näy!


    • Lisäks...

      näkyy vielä eläinten tappokanava wild ja surkee tv1000nordic

    • rahastusta

      Täyttä rahastusta.
      Omakotitalo
      Kaapeli - Tv - Liittymän perusmaksu 2/kk 11,09 x 6 = 66,54 vuodessa.
      Pitäisikö ottaa tuo antenni tuolta varastosta ja sanoa anvialle god bay.
      Tuo hinta ei kilpaile antennille, miten me voidaan sietää tämmöistä törkeää rahastusta?
      KOPUn liitäminen Anviaan taitaa vielä nostaa hintoja----pitkän aikaa.

      Anvia > Suomeksi > Yksityisille > Televisio > Kaapelikortti
      Kaikenlaista katsottavaa televisioon.
      Digiboksin, television tai Netikka TV -boksin kortinlukijaan asetettava Kaapelikortti mahdollistaa kanavapakettien tilaamisen.

      Kaapelikortti avaa sinulle maksutta monta uutta kanavaa täynnä musiikkia, muotia, urheilua ja ohjelmaa maailmalta. Tutustu näihin Next-kanavapaketin kanaviin!
      Kaapelikortin hinnat:
      Avaus
      29,00 €
      Vuosimaksu
      20,00 €/vuosi

      http://www.anvia.fi/fi-FI/Yksityisille/Televisio/Sivut/Kaapelikortti.aspx

      • ottaen huomioon..

        ettei maksa tv-lupaa laisinkaan.


      • tavallinen mitään
        ottaen huomioon.. kirjoitti:

        ettei maksa tv-lupaa laisinkaan.

        Jaa vai niin, siksi kanatankin TV ja muita tarvittavia media maksuja sieltä valtion budjetista, olen maksanut valtionkirstuun muutaman omakotitalon verran ja koulutus menotkin tuli maksettua jo ennen armejaan menoa.
        Tulisin edes sairaaksi, että voisin käyttää noita TK palveluita, no tuo oli vitsi niin kuin nuo suuret Anvian kaapelimaksutkin.
        Rahastusta koko kaapelihomma, kohta kaikki kulkee kuitenkin ilmassa.


      • kot kot kot.
        tavallinen mitään kirjoitti:

        Jaa vai niin, siksi kanatankin TV ja muita tarvittavia media maksuja sieltä valtion budjetista, olen maksanut valtionkirstuun muutaman omakotitalon verran ja koulutus menotkin tuli maksettua jo ennen armejaan menoa.
        Tulisin edes sairaaksi, että voisin käyttää noita TK palveluita, no tuo oli vitsi niin kuin nuo suuret Anvian kaapelimaksutkin.
        Rahastusta koko kaapelihomma, kohta kaikki kulkee kuitenkin ilmassa.

        Hanki kuule kanala.


    • Näkyy se..

      täällä vieläkin.

      • ..,..

        Meilläkin näkyy.


    • Saa Tulla Pyyhkimään

      AVA ei näy Kokkolassa ilman maksukorttia, ANVIA on suuri perseläpi joka rahastaa kaikella mahdollisella.

    • m

      Olen aivan samaa mieltä!

    • joo ja kellähän on aikaa katsoa maksullisia kun maksuttomiakin on ihan tarpeeksi

    • Poistakaa AVAnne !

      Työnnä ny perseeseen se AVA, kaikillahan tuo paska kanava näkyy !!

    • höhö

      höh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe