Kirpputori Silinteri

Jeskari

Kertokaapas Silinterissä pöytää pitäneet että miten teillä on kauppa käynyt? Seppälän isolle kirpparille en enää tavaroitani vie, koska pöydästä häviää aina jotain ja tilityksessä saa joka kerta pettyä ison provikan ja muiden kulujen takia. Röyhkeät jobbarit ovat myös iso miinus Laukaantiellä.

20

7040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maanvaivana

No kyllä ne kokopäiväkirppistrokarit tiensä löytävät myöskin Silinteriin, ostavat halvalla parhaimmat päältä ja laittavat tavarat sikahinnoilla omiin myyntipöytiinsä. Kirpputorin pohjimmainen idea vesittyy kokopäiväkirppistrokareiden ansiosta.

• trokareista

ei puhuta on paikka todella mainio. Viikko myynti pyörinyt tuolla 150-200e:n välillä (myyty muuton aikana itselle turhaa tavaraa). Eli tavara liikkuu kivasti ja mitään ei ole kadonnut, eli varkaita ei tunnu olevan. Paras myyntipäivä tuntuu olevan lauantai. Kirpputorin sulkeuduttua saat s-postiisi tiedon päivän myynnistä.
      Maksat vain pöydän vuokrasta eli provikoita ei peritä. Henkilökunta on nuorta ja ystävällistä, siis ihan oikeasti palvelevaa (harvinaista)!

• Kirppisläinen

olen pitänyt pöytää siellä nyt jo 3 kertaa ja joka kerta myynti ollut mieleinen :) siis saa rahaa tavarasta mikä on itselle hyödytön! porukkaa käy hyvin!!
      henkilökunta on todella mukavaa ja palvelu ystävällistä!! kirppari on sen verran pieni että varastamisen mahdollisuuden ovat huonommat, lisäksi siellä on tallentava kamera. kannattaa valita pöytä siten että kamera on lähellä.
      itse tyhjensin tänään pöydän ja sain taas mukavasti taskurahaa vaivannäöstä! ikävä kyllä kaikki ei jaksa tuota hinnoittelu/tavaroiden raahaus/pöydän siistiminen/pois roudaus-meininkiä mutta minulle kirppikset on lähes harrastus :)

• Kirppu

Siisti paikka, pöytävuokra kohtuullinen, mukava henkilökunta, kameravalvonta. Tykkäsin.

• jalkaihminen

Joo sinne kannattaa mennä ! Hyvää palvelua ja hyviä tuotteita. Itse käyn siellä joka viikko. Ja sovituskopeista näkee vain jalkapohjat ! :)

• Miiiiiiiiooooo

Myynti päivässä viesti tulee 22.30 vaikka pitäisi 1930!

• oikuu

Mikä muu ongelma sulla on kuin että olet kotoisin Karstulasta!

• Anonyymi

Ostin tänään juuri nukkekotiin ruokia ja pikkutavaroita ja ihania itsetehtyjä kortteja

• Anonyymi

Mnä ostin myös niitä. Ovat hienoja.

• Anonyymi

Ja ihanan palvelevan henkilökunnan lisäksi, vettä kannussa tarjolla ja vessa käytössä. Paikkakunnan paras! Säännöllisesti tulee käytyä. Kiitos ihanasta kirpparista. Hyvä mieli tulee aina kaupanpäälisiksi.

• Anonyymi

Käytkö säännöllisesti vetämässä köntsät ilmaiseen vessaan

• Anonyymi

Siunattu ilmainen istunto, tuotoksistani voin jakaa omistajan kirkolle kymmenykset.

• Anonyymi

Jotkut pyytää älyttömiä hintoja tyhjänpäiväsestä romusta ja joidenkin hyllyissä on likasia ja rikkinäisiä vaatteita.
        Kuka sellasia ostaa??

• Anonyymi

Vanha ketju, mutta pakko sanoa, että millään muulla kirpputorilla en ole saanut niin hyvää palvelua, mitä olen saanut Silinterissä. Kirpputori on siisti ja parkkitilaa on reilusti. Muutamissa pöydissä on huonoa tavaraa, mutta ei se kirpputoria huononna. Näitä huonoja pöytiä on joka paikassa. Silinterissä on enemmän naisten ja lasten vaatteita, mutta kyllä sieltä kaikkea löytyy. Suosittelen!

• Anonyymi

Paljon kirppuja, luteita ja täitä tuotteissa. Posliinikin, ( siis astia), haisee rouva lumberille.

• Anonyymi

Housuistas se haju tulee

• Anonyymi

Siis sinä

• Anonyymi

Ensimmäistä kertaa vein pienten lasten hyviä vaatteita/kenkiä koska kuulin että siellä menee lasten vaatteet kuin kuumille kiville, sekä muutaman naisten vaatteen. Hinnoittelu oli vain 1-2e luokkaa ja pari 5e mutta sain juuri ja juuri maksettua viikko vuokran sillä. Kiva kirppari ja muutaman löydön itsekin tehnyt, mutta en tiedä vienkö toiste.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe