Kertokaapas Silinterissä pöytää pitäneet että miten teillä on kauppa käynyt? Seppälän isolle kirpparille en enää tavaroitani vie, koska pöydästä häviää aina jotain ja tilityksessä saa joka kerta pettyä ison provikan ja muiden kulujen takia. Röyhkeät jobbarit ovat myös iso miinus Laukaantiellä.
Kirpputori Silinteri
20
6906
Vastaukset
- Maanvaivana
No kyllä ne kokopäiväkirppistrokarit tiensä löytävät myöskin Silinteriin, ostavat halvalla parhaimmat päältä ja laittavat tavarat sikahinnoilla omiin myyntipöytiinsä. Kirpputorin pohjimmainen idea vesittyy kokopäiväkirppistrokareiden ansiosta.
- trokareista
ei puhuta on paikka todella mainio. Viikko myynti pyörinyt tuolla 150-200e:n välillä (myyty muuton aikana itselle turhaa tavaraa). Eli tavara liikkuu kivasti ja mitään ei ole kadonnut, eli varkaita ei tunnu olevan. Paras myyntipäivä tuntuu olevan lauantai. Kirpputorin sulkeuduttua saat s-postiisi tiedon päivän myynnistä.
Maksat vain pöydän vuokrasta eli provikoita ei peritä. Henkilökunta on nuorta ja ystävällistä, siis ihan oikeasti palvelevaa (harvinaista)! - Kirppisläinen
olen pitänyt pöytää siellä nyt jo 3 kertaa ja joka kerta myynti ollut mieleinen :) siis saa rahaa tavarasta mikä on itselle hyödytön! porukkaa käy hyvin!!
henkilökunta on todella mukavaa ja palvelu ystävällistä!! kirppari on sen verran pieni että varastamisen mahdollisuuden ovat huonommat, lisäksi siellä on tallentava kamera. kannattaa valita pöytä siten että kamera on lähellä.
itse tyhjensin tänään pöydän ja sain taas mukavasti taskurahaa vaivannäöstä! ikävä kyllä kaikki ei jaksa tuota hinnoittelu/tavaroiden raahaus/pöydän siistiminen/pois roudaus-meininkiä mutta minulle kirppikset on lähes harrastus :) - Kirppu
Siisti paikka, pöytävuokra kohtuullinen, mukava henkilökunta, kameravalvonta. Tykkäsin.
- jalkaihminen
Joo sinne kannattaa mennä ! Hyvää palvelua ja hyviä tuotteita. Itse käyn siellä joka viikko. Ja sovituskopeista näkee vain jalkapohjat ! :)
- Miiiiiiiiooooo
Myynti päivässä viesti tulee 22.30 vaikka pitäisi 1930!
- oikuu
Mikä muu ongelma sulla on kuin että olet kotoisin Karstulasta!
- Anonyymi
Ostin tänään juuri nukkekotiin ruokia ja pikkutavaroita ja ihania itsetehtyjä kortteja
- Anonyymi
Mnä ostin myös niitä. Ovat hienoja.
- Anonyymi
Ja ihanan palvelevan henkilökunnan lisäksi, vettä kannussa tarjolla ja vessa käytössä. Paikkakunnan paras! Säännöllisesti tulee käytyä. Kiitos ihanasta kirpparista. Hyvä mieli tulee aina kaupanpäälisiksi.
- Anonyymi
Käytkö säännöllisesti vetämässä köntsät ilmaiseen vessaan
- Anonyymi
Siunattu ilmainen istunto, tuotoksistani voin jakaa omistajan kirkolle kymmenykset.
- Anonyymi
Jotkut pyytää älyttömiä hintoja tyhjänpäiväsestä romusta ja joidenkin hyllyissä on likasia ja rikkinäisiä vaatteita.
Kuka sellasia ostaa??
- Anonyymi
Vanha ketju, mutta pakko sanoa, että millään muulla kirpputorilla en ole saanut niin hyvää palvelua, mitä olen saanut Silinterissä. Kirpputori on siisti ja parkkitilaa on reilusti. Muutamissa pöydissä on huonoa tavaraa, mutta ei se kirpputoria huononna. Näitä huonoja pöytiä on joka paikassa. Silinterissä on enemmän naisten ja lasten vaatteita, mutta kyllä sieltä kaikkea löytyy. Suosittelen!
- Anonyymi
Paljon kirppuja, luteita ja täitä tuotteissa. Posliinikin, ( siis astia), haisee rouva lumberille.
- Anonyymi
Housuistas se haju tulee
- Anonyymi
Siis sinä
- Anonyymi
Ensimmäistä kertaa vein pienten lasten hyviä vaatteita/kenkiä koska kuulin että siellä menee lasten vaatteet kuin kuumille kiville, sekä muutaman naisten vaatteen. Hinnoittelu oli vain 1-2e luokkaa ja pari 5e mutta sain juuri ja juuri maksettua viikko vuokran sillä. Kiva kirppari ja muutaman löydön itsekin tehnyt, mutta en tiedä vienkö toiste.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759